WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ukończyło szkołę ogółem: 151 / 100% Posiadamy informacje o 147/ 97,4% Kontynuuje naukę: 146 / 96,7% na studiach wyższych 144 / 95,4%, w tym na: publicznych.
Advertisements

Zasady odbywania praktyk
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
 Nasze Liceum proponuje Wam wybór takich trzech przedmiotów
STUDIA W ATH STUDIA I-go STOPNIA (inżynierskie lub licencjackie) STUDIA II-go STOPNIA.
LOSY ABSOLWENTÓW LO im. Wł. Sikorskiego
Zawody przyszłości.
Ukończyło szkołę ogółem: 176 / 100% Posiadamy informacje o 176/ 100% Kontynuuje naukę: 173 / 98,29 na studiach wyższych 173 / 98,29% (do ogółu kończących.
Losy absolwentów 2012 Losy absolwentów 2012
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Serdecznie Witamy !. WSNSiT jest wyższą uczelnią niepubliczną działającą na podstawie ustawy z 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.
Prof. UW dr hab. Dariusz Kuźmina
Uni-Essen Uniwersytet Essen
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
ul. Krakowska Sandomierz
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Losy absolwentów 2010 Liceum Ogólnokształcące im. gen. Wł. Sikorskiego
Kształcenie na kierunku gospodarka przestrzenna w uniwersytetach ekonomicznych na przykładzie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Prof. dr hab. Tadeusz.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Drogi gimnazjalisto! Oferta edukacyjna LO i Technikum jest szeroka i dostosowana do Twojego dalszego kształcenia. Gwarantujemy Ci bardzo dobre przygotowanie.
INSTYTUT SOCJOLOGII UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
Losy absolwentów II Liceum Ogólnokształcącego im
Instytut Spraw Publicznych
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach.
STUDIUJ NA UWB !.
STRUKTURA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W CZAPLINKU
GOSPODARKA PRZESTRZENNA
Liceum Ogólnokształcące „Animator”
I A – przyrodnicza I B – humanistyczna I C – matematyczno informatyczna I D – matematyczno językowa I E – matematyczno językowa Masz klasę ? Wybierz swoją
BIOLOGIA, CHEMIA, J. ANGIELSKI
Dołącz do IV Liceum Ogólnokształcącego im. KEN w komfortowych warunkach, z najlepszą kadrą pedagogiczną i najlepszą młodzieżą
Chojnice Kto nie chce nic zrobi ć – szuka powodów, kto chce co ś zrobi ć – szuka sposobów.
Wybierz swoją klasę niezależnie od języków obcych. IA1 HUMANISTYCZNA IB BIOLOGICZNO- CHEMICZNA IC MATEMATYCZNO- INFORMATYCZNA ID WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE.
INFORMATOR 2014 dla kandydatów do klas pierwszych
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie Kierunek EKONOMIA Ciechanów, 2007 rok.
Po klasie matematycznej
HUMANISTYKA W SZKOLE. POLONISTYCZNO – HISTORYCZNE STUDIA NAUCZYCIELSKIE STUDIA LICENCJACKIE (I STOPNIA)
Zakładka REKRUTACJA na stronie szkoły lub:
LOSY ABSOLWENTÓW ABSOLWENCI 2014 Przystąpiło do matury149 Zdało maturę (1 nie przystąpiła)148(99,3%) Podjęło studia139(93,9%) Nie uczy się9(6,1%)
Uniwersytet Rzeszowski
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.
Chojnice Spotkanie z przedstawicielami: uczelni wy ż szych; szkó ł policealnych; Powiatowego Urz ę du Pracy w Chojnicach; M ł odzie ż owe Centrum.
Co dalej…..
Zapraszamy na studia na UKSW w Warszawie Trwa rekrutacja dodatkowa na studia:  I stopnia stacjonarne,  jednolite magisterskie stacjonarne,  II stopnia.
Zapraszamy na studia na UKSW w Warszawie Trwa rekrutacja dodatkowa na studia:  I stopnia stacjonarne,  jednolite magisterskie stacjonarne,  II stopnia.
Instytutu Studiów Podyplomowych WSKPiSM
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej Rekrutacja 2016/17 © IV Liceum Ogólnokształcące, Poznań, 2016 r. Oferta edukacyjna Zakładka REKRUTACJA.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
Rekrutacja 2017/18 Oferta edukacyjna
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
Filozofia kognitywistyki
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
Pedagogika, studia II stopnia
Losy absolwentów 2017 Losy absolwentów 2012
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1
WYNIKI REKRUTACJI Rok akademicki 2017/2018.
Badanie Losów Absolwentów
Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka Prodziekan ds. nauki WNEI.
Ramowe plany nauczania
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Rekrutacja 2018/19 Oferta edukacyjna
Dokument ten ma charakter informacyjny.
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Rekrutacja 2019/20 Oferta edukacyjna
Zapis prezentacji:

Opinia studentów Uniwersytetu Warszawskiego na temat praktyk zawodowych

WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH

Prezentacja poszczególnych wydziałów Wydział Biologii Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Wydział Neofilologii Wydział Filozofii i Socjologii Wydział Pedagogiczny Wydział Fizyki Wydział Polonistyki Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Wydział Prawa i Administracji Wydział Psychologii Wydział Historyczny Wydział Stosowanych Wydział Lingwistyki Stosowanej Nauk Społecznych i Resocjalizacji Wydział Matematyki, Informatyki Wydział Zarządzania i Mechaniki Wydział Nauk Ekonomicznych

Kierunki studiów Psychologia Logistyka mediów Prawo Socjologia Filologia polska Socjologia stosowana i antropologia społeczna Logopedia ogólna i kliniczna Profilaktyka społeczna i resocjalizacja Kulturoznawstwo - wiedza o kulturze Praca społeczno-wychowawcza z dzieckiem i rodziną Historia Geografia Pedagogika małego dziecka Gospodarka przestrzenna Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna Samorząd terytorialny i polityka regionalna Zarządzanie Lingwistyka stosowana Finanse, rachunkowość i ubezpieczenia Nauczanie języka francuskiego Ekonomia Nauczanie Języka angielskiego Międzywydziałowe Studia Ekonomiczno- Menadżerskie Germanistyka Matematyka Dziennikarstwo i medioznawstwo Fizyka Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Fizyka medyczna Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo Inżynieria nanostruktur Architektura informacji i wiedzy Biotechnologia Edytorstwo

Forma studiów

Poziom studiów

Czy na Pani/a kierunku praktyki studenckie są obowiązkowe?

Skąd dowiedział(a) się Pan(i) o możliwości odbycia praktyk zawodowych?

Czy Pani/a jednostka studiów oferowała praktyki zawodowe, czy trzeba było je zorganizować samodzielnie?

Czy praktyki zawodowe były płatne?

Czy pełnomocnik praktyk był pomocny?

Czy czas przeznaczony na praktyki był wykorzystany optymalnie?

Czy Pani/a zdaniem praktyki zawodowe umożliwiły zdobycie sprawności w wykonywaniu umiejętności praktycznych​?

Czy praktyki zawodowe pozwoliły na usystematyzowanie i powiązanie z praktyką zdobytej wiedzy teoretycznej?

Czy ma Pani/Pan poczucie możliwości praktycznego zastosowania wiedzy teoretycznej zdobytej na zajęciach?

Czy liczba godzin realizowana w ramach praktyk zawodowych jest wystarczająca?

OGÓLNE WRAŻENIA NA TEMAT PRAKTYK

Najczęściej podnoszone problemy Informowanie o praktykach; Praktyki związane ze specjalizacjami; Miejsca polecane przez uczelnię; Teoria a praktyka; Bezpłatność praktyk; Problem z dostaniem się na praktyki – np. szkoły Liczebność godzin Co robi praktykant i jak to jest sprawdzane?

Dziękujemy za uwagę!