Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
EBPP - nowy trend na rynku
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
KS-OMNIPHARM.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Search Engine Optimization
PREZENTACJA PLATFORMY
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
Pierwsze kroki Sprzedającego w Allegro
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Interactive Marketing Partner marketing
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
PRACUJ TYLKO Z DOBRYM PARTNEREM. niedziela, 2 marca O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy; profesjonalna.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Twój pomysł na biznes!.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Planowanie przepływów materiałów
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Projektowanie systemów transportowych
Zintegrowane systemy informatyczne
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
23/06/2018 Nowa odsłona oferty PV innogy Polska S.A.,
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska

Intellive Misja firmy Optymalizacja biznesu e-sklepów pod względem zwiększania zysku ze sprzedaży online Strategiczna współpraca

Zaproszenie do współpracy Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współpracy partnerskiej z portalem Loopa.eu zbudowanym przez firmę Intellive Zapraszamy do zapoznania się z propozycją przedstawioną na kolejnych stronach. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania związane ze współpracą.

Podstawowe informacje o firmie Formalnie na rynku od 2011 roku Założona przez konsultantów z ponad 9 letnim doświadczeniem zdobytym m.in. w Microsoft Od początku skupiona na dostarczaniu rozwiązań dla kupujących i sprzedających na rynku e-commerce B2B: Oferujemy usługi doradcze, analizy, raporty, audyty, których zadaniem jest zwiększanie przychodów sklepów B2C: Loopa.eu wyszukiwarka ofert od najlepiej ocenianych sklepów – flagowy produkt

Cele firmy Podstawowe cele firmy w obszarze B2B: Zwiększanie przychodów naszych klientów Wsparcie w rozwoju ich biznesu poprzez dostarczanie rzetelnych usług, informacji oraz rekomendacji Zwiększanie konkurencyjności e-sklepów Podstawowe cele firmy w obszarze B2C: Pomoc w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych Zwiększanie bezpieczeństwa zakupów online W związku z tym nawiązujemy strategiczną współpracę z wybranymi partnerami na rynku e-commerce, aby zbudować kompleksową ofertę dla naszych klientów.

Przegląd usług dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla produktów Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja reklamowa Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR i Brand Marketing Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Audyt kampanii AdWords Audyt SEO Loopa.eu i AdSempre oferują kompleksowe usługi na rynku e-commerce, których celem jest zwiększanie zysku ze sprzedaży online.

Przegląd usług dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla produktów Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja reklamowa Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR i Brand Marketing Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Audyt kampanii AdWords Audyt SEO Niniejsza oferta koncentruje się na indywidualnej współpracy ze sklepem. W ramach niej oferujemy wachlarz usług, które są dostosowywane do poziomu rozwoju sklepu oraz budżetu.

Indywidualna współpraca ze sklepem Działania optymaliza-cyjne Działania promocyjne Wzrost sprzedaży sklepu Optymalizacja biznesu e-sklepów pod względem zwiększania zysku ze sprzedaży online

Model współpracy 1. Uzgodnienie zakresu prac optymalizacyjnych 2. Dostosowywanie działań reklamowych 3. Ocena skuteczności prac 4. Zaplanowanie kolejnych działań

Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e-klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e-klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

Optymalizacja asortymentu : proces O jakie produkty warto uzupełnić asortyment?  Jak zmienić oferty, dla których konkurencja osiąga lepsze wyniki sprzedażowe? O co warto zredukować aktualną ofertę i dlaczego? Optymalizacja asortymentu Przebudowa działań dla nowego asortymentu Wybór najskuteczniejszych form promocji dla sprofilowanych klientów Monitoring przychodów generowanych przez marketing Optymalizacja reklamowa

Optymalizacja asortymentu : opis Uzupełnienie lub wyeksponowanie w sklepie online i/lub na platformach sprzedażowych asortymentu, który daje bardzo dobre wyniki sprzedażowe na rynku Wycofanie asortymentu generującego koszty Korzyści Ofertę sklepu online lub ofertę sklepu na platformach sprzedażowych Porównujemy ją do konkurencyjnych sklepów na platformach sprzedażowych Co analizujemy? Konkretne produkty, przychód jaki dają konkurencji, liczbę sprzedanych sztuk, średnia cena transakcyjna, liczba wyświetleń Przykładowe elementy poddawane analizie

Przykładowe działania i koszty dla optymalizacji asortymentu Kategoria Działanie Koszt Optymalizacja asortymentu Analiza i opracowanie rekomendacji jak zoptymalizować asortyment dla wybranej, jednej kategorii produktów 4000 zł Optymalizacja reklamowa Opracowanie rekomendacji i strategii skutecznych działań marketingowych dla zoptymalizowanego asortymentu. 1500 zł Realizacja działań marketingowych Budżet ustalany indywidualnie Warsztaty Warsztaty dedykowane do przekazania wiedzy i rekomendacji bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e-klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

Segmentacja e-klientów : proces Jak wygląda profil klienta przynoszącego największe przychody dla sklepu? (czego szuka, co kupuje, jak zamawia, ile płaci itp.) Klasyfikacja istniejących i nowych klientów Segmentacja klientów Przebudowa działań w zależności od profilu klienta Wybór najskuteczniejszych form promocji Monitoring przychodów generowanych przez marketing Optymalizacja reklamowa

Segmentacja e-klientów : opis Sprofilowanie klientów i określenie charakterystyki grupy przynoszącej największe przychody. Bazowa wiedza niezbędna do analizy koszyka zakupowego oraz dostrojenia działań marketingowych Korzyści Dane transakcyjne sklepu Co analizujemy? Kiedy ostatnio klient dokonał zakupu w sklepie? Jak często klient robi zakupy w sklepie? Ile klient wydał pieniędzy? Przykładowe elementy poddawane analizie

Przykładowe działania i koszty dla segmentacji klientów Kategoria Działanie Koszt Segmentacja klientów Analiza i dostarczenie informacji o profilach klientów 2000 zł Opcja: Skonfigurowanie i dostarczenie narzędzia do samodzielnego identyfikowania istniejących i nowych klientów 1000 zł Opcja: Comiesięczna opłata za dostęp do narzędzi analitycznych 250 zł/ miesiąc Optymalizacja reklamowa Opracowanie rekomendacji i strategii skutecznych działań marketingowych dla sprofilowanych grup klientów. 1500 zł Realizacja działań marketingowych Budżet ustalany indywidualnie Warsztaty Warsztaty dedykowane do przekazania wiedzy , rekomendacji i nauki obsługi narzędzi analitycznych Bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e-klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

Analiza koszyka zakupowego : proces Jakie kategorie produktów najczęściej sprzedają się razem? Jakie produkty najczęściej sprzedają się razem?  Uwzględnienie sezonowości w analizie  Analiza koszykowa Wybór najskuteczniejszych form promocji dla zwiększenia efektu cross-sellingu Monitoring przychodów generowanych przez marketing Optymalizacja reklamowa

Analiza koszyka zakupowego Tworzenie i aktualizowanie pakietów (kilka produktów w ramach jednej oferty) Bliskie rozmieszczanie asortymentu witrynie sklepu (offline i online) Uwzględnienie przy zarządzaniu zapasami i zamawianiu kolejnych partii towaru Korzyści Dane transakcyjne sklepu Zidentyfikowanie asortymentu kupowanego razem Co analizujemy? Porównanie koszyków zakupowych różnych segmentów klientów Zestawienie tydzień do tygodnia Zestawienie miesiąca do końca miesiąca Porównanie koszyków z różnych sezonów Przykładowe zestawienia

Przykładowe działania i koszty dla analizy koszykowej Kategoria Działanie Koszt Analiza koszykowa Analiza i opracowanie rekomendacji na temat łączenia ofert w pakiety dla wybranej kategorii 1000 zł Opcja: Skonfigurowanie i dostarczenie narzędzia do samodzielnej, cyklicznej analizy koszykowej Opcja: Comiesięczna opłata za dostęp do narzędzi analitycznych 250 zł/ miesiąc Optymalizacja reklamowa Opracowanie rekomendacji i strategii skutecznych działań marketingowych dla zwiększenia efektu cross-sellingu 1500 zł Realizacja działań marketingowych Budżet ustalany indywidualnie Warsztaty Warsztaty dedykowane do przekazania wiedzy , rekomendacji i nauki obsługi narzędzi analitycznych bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e-klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

Inteligentny optymalizator sprzedażowy – prognozowanie sprzedaży Prognoza sprzedaży wybranego asortymentu na platformach sprzedażowych w zależności od ceny, daty, form promocji, dostawy płatności itp. Hurtowa ocena asortymentu, które produkty mają największą szanse sprzedać się w najbliższym czasie i warto je wystawiać na platformach sprzedażowych Korzyści Transakcje sprzedaży konkurencyjnych sklepów na platformach sprzedażowych na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy Co analizujemy? Liczba wyświetleń, Liczba wystawionych przedmiotów w ramach oferty, Cena sprzedaży, Ocena sklepu, Formy dostawy, Formy promocji, Formy płatności Przykładowe elementy poddawane analizie

Inteligentny optymalizator sprzedażowy – przykład w Excelu

Przykładowe działania i koszty dla optymalizatorów sprzedaży Kategoria Działanie Koszt Inteligentny Optymalizator Sprzedażowy Skonfigurowanie inteligentnych optymalizatorów sprzedażowych dla 4 podkategorii / grup produktów (np.: Laptopy, Tablety, Smartfony, Telewizory) 2000 zł Narzędzia Ponowna kalibracja optymalizatorów sprzedażowych uwzgledniająca najnowsze trendy dla 4 podkategorii / grup produktów (zalecana raz na kwartał) 200 zł Warsztaty Warsztaty dedykowane do nauki korzystania z optymalizatorów sprzedażowych bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

Oszczędności Wszystkie narzędzia na jakich prowadzone są prace optymalizacyjne wymagają zainstalowanego Microsoft SQL Server 2012 w wersji Business Intelligence lub wyższej Koszt samych licencji to minimum 8,592$ za serwer + 209$ za każdego użytkownika (8 801 $ czyli ok. 26 403 PLN) Loopa.eu umożliwia bezpieczny dostęp do serwera poprzez internet w cenie miesięcznej współpracy

Podsumowanie działań optymalizacyjnych Dane Platformy sprzedażowe Transakcje i oferty e-sklepu Specjalistyczne usługi Loopa.eu Optymalizacja asortymentu Segmentacja klientów Analiza koszykowa Optymalizatory sprzedażowe Optymalizacja reklamowa AdSempre Kampania AdWords Pozycjonowanie (SEO) Remarketing Web analityka Monitorowanie

Podsumowanie korzyści Uzupełnienie lub wyeksponowanie w sklepie online i/lub na platformach sprzedażowych asortymentu, który daje bardzo dobre wyniki sprzedażowe na rynku Optymalizacja asortymentu Sprofilowanie klientów i określenie charakterystyki grupy przynoszącej największe przychody -> możliwość dostosowania działań marketingowych Segmentacja klientów Tworzenie i aktualizowanie pakietów (kilka produktów w ramach jednej oferty) Analiza koszyka zakupowego Hurtowa ocena asortymentu, które produkty mają największą szanse sprzedać się w najbliższym czasie i warto je wystawiać na platformach sprzedażowych Prognoza sprzedaży

Eksperci Loopa.eu współpracowali między innymi z:

Zapraszamy do współpracy i kontaktu Strona główna www.loopa.eu E-mail kontakt@loopa.eu Dane Teleadresowe tel. +48 605-622-007 fax: +48 22 201-09-96 Ul. Rodła 4 lok 6, 01-496 Warszawa