Deklaracje uczestnictwa w specjalności

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

Gatunki dziennikarskie - informacja -
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
BIZNES PO WIELKOPOLSKU 5 LAT KONKURSU „POMYSŁ NA BIZNES”
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
STUDIA II STOPNIA SPECJALNOŚĆ ANALITYK FINANSOWY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM opiekun specjalności Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
STUDIA II STOPNIA SPECJALNOŚĆ ZARZĄDZANIE RYZYKIEM opiekun specjalności Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
Kampanie społeczne działań strażniczych
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Prof. UW dr hab. Dariusz Kuźmina
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Jolanta Ruszel – Esebua Biuro Karier
Przygotowanie studentów i absolwentów do wejścia na rynek pracy i zarządzania własną karierą zawodową Jolanta Ruszel – Esebua.
Zarządzanie informacją Na kierunku filologia polska Nowa specjalność:
KNPZ KOŁO NAUKOWE PROCESU ZARZĄDZANIA. Nasza działalność od roku 2010 przy Katedrze Procesu Zarządzania 2.
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
DZIENNIKARSTWO I PR dziennikarstwo i PR
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Technik Organizacji Reklamy
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
2 Projekt CWDR Rekomendacje dla WKDS Projekt 2011 – 2012 Geneza projektu.
Technik Organizacji Reklamy
LICEUM PROFILOWANE O PROFILU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
DZIENNIKARSTWO MODOWE
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
SPECJALNOŚĆ DZIENNIKARSKA
Technik Organizacji Reklamy
Specjalizacja logopedyczna. LLLLogopedia jest dziedziną wiedzy (nauką i pragmatyką dydaktyczną) o kształtowaniu prawidłowej mowy, usuwaniu wad wymowy.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Co PGL LP robią w klastrze?
Prezentacja specjalności FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW 2015.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
SPECJALNOŚĆ DZIENNIKARSKA. Zakład Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa IFP UAM kierownik specjalności dr Barbara.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
 TECHNIK EKONOMISTA  TECHNIK LOGISTYK  TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ  TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY...Zawsze szczytami chodzić nie będziesz, ale co zdobędziesz,
Spotkanie informacyjne. Młodzi i Samodzielni – Program na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej.
Filologia polska Promocja kierunku filologia polska na Wydziale Humanistyczno-Społecznym AKADEMII TECHNICZNO-HUMANISTYCZNEJ W.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
ROCZNY PLAN DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH NA 2016 R. dla RPO WiM na lata (RPD) 1.
Studia II stopnia. KIM BĘDZIESZ? Analitykiem biznesowym – specjalistą w zakresie stosowania profesjonalnych narzędzi matematyczno-statystycznych oraz.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Rozwój kwalifikacji i kompetencji studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koszalinie dr Agnieszka Kühnl-Kinel.
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
MÓJ ZAWÓD.
dr hab. Grzegorz Leszczyński
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Prezentacja słuchacza policealnej szkoły PROFESJA CKK oddz. Wrocław
Studia pierwszego stopnia
Wydział Filozofii i Socjologii
kierownik specjalności:
MARKETING INTERNETOWY
Specjalność: Menedżer Bankowy
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Deklaracje uczestnictwa w specjalności przyjmuje dr Agnieszka Kula akula@amu.edu.pl lub pokój 303 środa 11.10.2017 (po spotkaniu informacyjnym) czwartek 12.10.2017 / 13.00-14.00 piątek 13.10.2017 / 10.00-11.00 DZIENNIKARSTWO I PR

kierownik specjalności: dr Monika Grzelka Zastępstwo w I semestrze: dr Agnieszka Kula akula@amu.edu.pl [pokój 303] DZIENNIKARSTWO I PR

- baza: kompetencje polonistyczne FILARY SPECJALNOŚCI: - baza: kompetencje polonistyczne kompetencje komunikacyjne, wiedza o świecie i zarządzanie informacjami – zbieżność dziennikarstwa i PR - możliwość konfrontacji z rynkiem podczas studiowania DZIENNIKARSTWO I PR

DZIENNIKARSTWO I PR Proponowane przedmioty: I rok Jak dobrze pisać Wprowadzenie do nauki o mediach i PR Techniki gromadzenia informacji Projekty kreatywne Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Modele zawodowe w dziennikarstwie i PR DZIENNIKARSTWO I PR

DZIENNIKARSTWO I PR Proponowane przedmioty: II rok Pracownia dziennikarska Strategie PR Nowe media Dziennikarstwo specjalistyczne Analiza dyskursu medialnego Negocjacje Gatunki PR DZIENNIKARSTWO I PR

DZIENNIKARSTWO I PRI PR DODATKOWE WARSZTATY Odbyły się między innymi: Reporter w terenie Kampania reklamowa. Od briefu do koncepcji kreatywnej PR w sztabie wyborczym Marketing 360 stopni DZIENNIKARSTWO I PRI PR

PRAKTYKI 60 h z zakresu PR + 60 h z zakresu dziennikarstwa Gdzie PRAKTYKI 60 h z zakresu PR + 60 h z zakresu dziennikarstwa Gdzie? - agencje PR - agencje reklamowe - redakcje medialne - instytucje kultury - działy promocji - biura prasowe DZIENNIKARSTWO I PR