Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Małopolskiego.
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
z uwzględnieniem zastosowania jej dla usług pozaenergetycznych
Transformacja rynkowa firm w biznesie międzynarodowym
Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
Projektowanie w cyklu życia oprogramowania
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Badania operacyjne. Wykład 1
Hotel Courtyard – Warszawa
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
badania rynku turystycznego
SYSTEMY ZARZĄDZANIA - GENEZA
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Marketing bezpośredni – jak kontaktować się z klientem zgodnie z prawem Warszawa, 28 maja 2009r.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Specjalność Analiza danych 2009 Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
Specjalność Analiza danych 2010 na kierunku IiE Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Podstawy wyboru strategii marketingowej
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
O Firmie jeden z liderów na rynku usług outsourcingu, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
ZISAR platforma zintegrowanego zarządzania ryzykiem w SC Warszawa, 24
Adam Walicki - 30 września 2010
czyli jak analizować zmienność zjawiska w czasie?
Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych.
AKREDYTACJA LABORATORIUM Czy warto
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Digitalizacja obiektów muzealnych
opis projektu jednym zdaniem
Zarządzanie jakością projektu
Szkolenia, Coaching, PR.
Istota konkurencji w internecie …
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Prof. Aleksander Surdej
w ekonomii, finansach i towaroznawstwie
Politechniki Poznańskiej
Operacyjne sterowanie produkcją
Autor: Franciszek Sobiecki Promotor: Dr inż. Andrzej Szuwarzyński
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Informatyczne Systemy Zarządzania dr inż. Andrzej Macioł
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
ZPBE ENERGOPOMIAR Sp. z o. o.
ZASTOSOWANIE KOMPUTEROWEGO WSPOMAGANIA W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ - METODY FMEA I QFD Politechnika Śląska, Wydział Organizacji i Zarządzania, Katedra Zarządzania.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
STRATEGIE LOGISTYCZNE
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Hurtownia danych dla PSZ – realizacja CeSAR
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Zintegrowane systemy informatyczne
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
„Infrastruktura zakładu opieki zdrowotnej i aparatura medyczna – jak efektywnie dokonywać pożądanych zakupów” KIELCE 20 WRZEŚNIA 2012 WITOLD PONIKŁO.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
Skorzystaj z doświadczeń ekspertów - jak Energetyka może wykorzystać najlepsze praktyki w budowaniu wartości klienta w sektorze telekomunikacyjnym Renata.
1. Cel pracy Moja ocena systemów klasy MRP/ERP w kategorii wzorców projektowych. Hipoteza badawcza Zastosowanie systemów MRP/ERP jako wzorców projektowych.
Kontrolowanie Mateusz Turczyn.
T4. Automatyzacja w zarządzaniu.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
IV Konferencja Naukowo-Techniczna "Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie.
Zgłoszenie do konkursu
* PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zapis prezentacji:

Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM. Michał Mierzwa UPC Polska 18-04-2017

Otoczenie biznesowe Czym jest CRM oraz jego miejsce w organizacji Skala operacyjna Charakterystyka rynku telekomunikacyjnego Narzędzia pozyskiwania, przetwarzania, analizy danych Wymagania biznesowe i ograniczenia w kontekście pracy osoby budującej modele statystyczne Pojęcia: model, scoring, data miner, data scientist, citizen data scientist Statystyka czy plastyka? Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Wykorzystanie metod statystycznych w działaniach operacyjnych i strategicznych: Typowanie klientów skłonnych do wykonania pożądanych działań – zakupu, podłączenia, poprawy parametrów usług, zwiększenia płatności. Typowanie klientów skłonnych do odłączenia/złożenia rezygnacji oraz organizacja działań przeciwdziałającym utracie klientów. Optymalizacja alokacji klientów między kampaniami w ramach comiesięcznego planu kontaktowania klientów. Tworzenie niestandardowych dedykowanych modeli służących do oceny: Wskaźnika NPS Jakości danych o występowaniu konkurencji (w oparciu o niezależne źródła danych) Atrakcyjności potencjalnych lokalizacji do rozbudowy sieci Model windykacyjny Prognozowanie wskaźników budżetowych Zakres wykorzystania pozostałych metod statystycznych Analiza asocjacji, model coxa Offer Selection Tool i Next Best Offer Tworzenie profili klientów na potrzeby punktów obsługi klienta Segmentacja bazy klientów Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Cykl życia modelu Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu statystycznego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Cykl życia modelu Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu statystycznego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Prawidłowe zrozumienie potrzeb biznesowych warunkiem powodzenia zadania Prym wymagań biznesowych nad rozwiązaniami analitycznymi Wybór najlepszej metody statystycznego rozwiązania problemu Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Cykl życia modelu Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu statystycznego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Konstrukcja, selekcja zmiennych oraz nadanie im znaczenia biznesowego Trash in trash out; black box – white box; Wpływ etapu przygotowania zmiennych na finalny rezultat Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Cykl życia modelu Prezentacja narzędzia IBM Modeler Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu statystycznego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu scoringowego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Przygotowanie zbioru uczącego, zbioru testowego, zbioru walidacyjnego Wykorzystanie metody klasyfikacji CHAID Ocena jakości modelu poprzez maksymalizację korzyści z klasyfikacji przy dopuszczalnym kształcie krzywej wykresu ewaluacyjnego Prezentacja narzędzia IBM Modeler Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Cykl życia modelu Przygotowanie próbek kontrolnych Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu statystycznego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu scoringowego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Przygotowanie próbek kontrolnych Akceptacja zanieczyszczeń Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

Wzorcowy proces budowy modelu Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu statystycznego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Zrozumienie potrzeb biznesowych Przygotowanie zmiennych do modelowania Budowa modelu scoringowego Działanie biznesowe Raportowanie i wnioski Wrażliwość modeli na nieprzewidziane zachowania. Analiza wyników akcji Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.

dziękuję za uwagę