Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
Advertisements

„Sześcioletnie dziecko zarówno w szkole jak i w przedszkolu pozostaje tym samym dzieckiem, ale w szkole ma szansę pójść o krok dalej.”
Informacja dla rodziców.
im. ks. J. Popiełuszki we Włocławku
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
SZEŚCIOLATKI W SZKOLE.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
Rola nauczyciela w szkole wychowującej
Organizacja pracy przedszkola
Dojrzałość szkolna dziecka
Sześciolatek w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Rożnowicach.
Sześciolatek w naszej szkole
SZKOŁA PRZYJAZNA SZEŚCIOLATKOM
„ Klucz do uczenia się” Prezentacja praktycznego wdrażania
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
„Od kropelki do kropelki… sukces będzie wielki!”
Działać z pasją różnorodne formy oddziaływań edukacyjnych i wychowawczych sprzyjających rozwojowi ucznia. Grażyna Bednarska SP 23 Gdynia Nauczyciel Roku.
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Katarzyna Sarota-Cibińska Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE W LINOWIE
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Prezentacja fotograficzna Moduł wiosenny – Przedszkolak bezpieczny w środowisku Przedszkole Samorządowe w Bolkowie ul.Sienkiewicza Bolków.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
„Bo tylko w tym sadzie ptak gniazdo uwije, gdzie człek serce kładzie we wszystko, co żyje.”
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu /wtorek/ od godziny do W grupie: TYGRYSKI JEŻYKI.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA SZEŚCIOLATEK W SZKOLE.
U PROGU EDUKACJI Spotkanie informacyjne Pawłosiów 30 marca 2015 r.
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
Samouczenie się (self-directed learning) w edukacji demokratycznej
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
DZIELNICOWA KAMPANIA „SZEŚCIOLATKI W PIERWSZEJ KLASIE”
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 13 W RADOMIU ul. Garbarska 59/ Radom
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
PRZEDSZKOLE NR Lublin ul. Przyjaźni 3 tel.:
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty Reforma systemu oświaty.
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
„Dobre praktyki, formy i metody pracy z dziećmi i rodzicami”
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 13 W RADOMIU
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Szkoła Podstawowa nr 236 z Oddziałami Integracyjnymi im
Zapis prezentacji:

Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym Sześciolatek w naszej szkole

Jacy są nasi nauczyciele? Najważniejszą sprawą, o którą dbają nasi nauczyciele jest stworzenie dobrej atmosfery dającej dziecku i jego rodzicom poczucie dobrego startu w nowym środowisku oraz w nowej sytuacji. Nauczyciele budują przekonanie wśród dzieci, że można mieć zaufanie do swojej pani, że zależy jej na sukcesach jej wychowanków. Nauczyciele są otwarci na zmiany. Podejmują liczne działania w kierunku doskonalenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie różnych aspektów funkcjonowania i rozwoju dzieci , zmian programowych związanych z reformą oświaty. Nauczyciele posiadają dwukierunkowe wykształcenie.

Uczymy poprzez zabawę

METODY PRACY Z DZIEĆMI Pracę w zespołach nauczyciele opierają na metodach związanych z wykorzystaniem aktywności dzieci w procesach uczenia się. Poprzez metody aktywne, takie formy pracy jak: zabawa, gry dydaktyczne, sytuacyjne, dzieci mogą bardziej efektywnie zdobywać umiejętności, wiedzę, a właściwie też uczyć się o tym jak się uczyć. Dzieci same dokonują obserwacji danego problemu. W związku z powyższym biorą udział w obserwacjach, uczą się odkrywać, poszukiwać, eksperymentować, tworzą opowiadania, inscenizacje.

Jedną z form nauki w przedszkolu jest zabawa Jedną z form nauki w przedszkolu jest zabawa. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z jej walorów edukacyjnych, społecznych, uczenia się ról, przestrzegania pewnych zasad. Podobną rolę pełnią gry dydaktyczne- przede wszystkim te, które tworzą same dzieci. Takie sytuacje pozwalają na dowolne tempo uczenia się i dają prawo do popełniania błędu. Każde dziecko ma również szanse na przeżycie sukcesu. Dzieci bardzo często uczą się w grupach. Łączenie dzieci w zespoły sprzyja poczuciu przynależności w grupie, każdy może wykazać się swoimi zdolnościami oraz rozwijać swoje zasoby społeczne. Ponadto nauczyciele starają się aby prowadzone zajęcia nie były rutynowe i monotonne.

Zajęcia w terenie i wycieczki Dokarmianie ptaków zimą „Dzieciaki na księżycu” – projekt edukacyjny

Aktywnie bierzemy udział w różnych programach, projektach, happeningach, sami wymyślamy konkursy, podczas których sprawdzamy nabytą wiedzę, ale również znakomicie się bawimy. CHEMIA W PRZEDSZKOLU GÓRA GROSZA

Akademia czystych rąk Carex Akademia Aquafresh Akademia czystych rąk Carex

Kubusiowi Przyjaciele Natury Cała Polska Czyta Dzieciom

Akademia Misia Haribo Bezpiecznie na drodze

Nasze klasy są kolorowe, czujemy się w nich bezpiecznie i swobodnie W naszym przedszkolu nauczyciele zadbali o miły wystrój sal, ciepłe wnętrza, zabawki, gry dydaktyczne. Szczególną troską stało się zapewnienie dzieciom poczucia bezpieczeństwa. Sale są podzielone na części : edukacyjną i do zabaw. Dzieci bawią się w różnych kącikach zainteresowań, rysując, słuchając muzyki, korzystając z gier planszowych.

Dziękujemy za uwagę i zaufanie Dziękujemy za uwagę i zaufanie. Wszystkim wychowankom i ich rodzicom życzymy dalszych sukcesów w zdobywaniu kolejnych szczebli edukacji.