Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program Rozwoju Młodych Talentów (PRMT)
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Career Coaching jako narzędzie retencji pracowników
Coaching 2012 Jak dostosować funkcję HR do możliwych scenariuszy rozwoju coachingu w Polsce i na świecie?
system zarządzania zasobami ludzkimi
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Zmiany w Planie Marketingowym i Programy dla Nowych Klientów
Hotel Courtyard – Warszawa
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
zarządzanie produkcją
Skuteczne zachowania na rynku pracy
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
RYZYKO OPERACYJNE Jak przeciwdziałać mu w praktyce?
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Zarządzanie talentami w czasach kryzysu
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Jolanta Ruszel – Esebua Biuro Karier
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
O Firmie jeden z liderów na rynku usług outsourcingu, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
musisz sobie odpowiedzieć na bardzo ważne pytania…
tel.: Marynino 28, Serock.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Metody wyszukiwania praktyk i staży przygotował: Sebastian Wilk
Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. Nr 99, poz z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra.
Nowe oblicze doradztwa – poradnictwo zawodowe dla pracodawców
Narzędzie łączące Narzędzie łączące psychometrię i rekrutację psychometrię i rekrutację Psychologia i biznes – wiemy jak je łączyć
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Kryzys pod kontrolą? Ryzyko jako stały element zarządzania firmą II Kongres Dyrektorów Finansowych Sheraton Warsaw Hotel, 28 kwietnia r.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Budowanie partnerstwa Halina Siemaszko W prezentacji wykorzystano materiały Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
COACHING WEEK Zapraszamy na cykl konferencji w ramach które odbędą się
Piotr Tabor Łódź r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod.
Oferta która sprzedaje….
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
,,Kwalifikacje a kompetencje’’
TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
Wspieramy budowanie marki
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Humanistyczne aspekty zarządzania jakością
call center to nie tylko infolinia
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza,
Ranking Od najbliższej rundy do gry zostanie wprowadzony ranking. Dzięki niemu będziecie mogli porównać swoje wyniki z innymi zespołami w klasie. Czy.
List Motywacyjny CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza,
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Logistyk.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
Polskie Ramy Jakości Staży i Praktyk Biuro Karier UAM Kontakt
Global Ordering System - GOS
Ramowy program studiów
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Zapis prezentacji:

Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.

Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu: W jaki sposób kieruje się ludźmi w najlepiej zarządzanych hotelach - najlepsze praktyki, które warto naśladować Jak ułożyć pracownikowi hotelowemu system motywacyjny połączony z wynagrodzeniem, aby wypracować pożądane zachowania wobec klientów? Jak skutecznie zapobiegać nadużyciom personelu - metody budowania lojalności, dzięki którym nie będziesz musiał kontrolować Twoich pracowników na każdym kroku Sprawdzone techniki sprzedaży dodatkowych produktów i usług w hotelu - jak tego nauczyć personel? Jak przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy? Gdzie ich szukać, jak sformułować skuteczne ogłoszenie, jak rozmawiać z kandydatami, aby umieć ich właściwie ocenić w rozmowie rekrutacyjnej

Wzorowy i zmotywowany personel Jak przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy? Gdzie ich szukać, jak sformułować skuteczne ogłoszenie, jak rozmawiać z kandydatami, aby umieć ich właściwie ocenić w rozmowie rekrutacyjnej

Wzorowy i zmotywowany personel

Wzorowy i zmotywowany personel Współpraca z: Szkołami średnimi (praktyki, staże) Uczelniami (biura karier, praktyki i staże, kursy) Mediami (kreowanie wizerunku firmy) Organizacja – Dnia otwartego (zaproszenia w/w podmiotów – prezentacja firmy, pokazanie ścieżki kariery)

Wzorowy i zmotywowany personel Ogłoszenie: Wymagania Oczekiwania Kompetencje: twarde np. j.angielski miękkie np. kreatywność Warunki współpracy

Wzorowy i zmotywowany personel Assessment / Development Centre – najskuteczniejsza metoda rekrutacji pracowników oparta o proces selekcji i wieloaspektowej analizy kandydatów w aspekcie sprecyzowanych oczekiwań pracodawcy. Model Oceny Kompetencji pracownika (kandydata) to optymalne sterowanie rozwojem pracownika.

Wzorowy i zmotywowany personel

Wzorowy i zmotywowany personel Sprawdzone techniki sprzedaży dodatkowych produktów i usług w hotelu - jak tego nauczyć personel? Szkolenia Standardy Premiowanie

Wzorowy i zmotywowany personel Sprawdzone techniki sprzedaży dodatkowych produktów i usług w hotelu - jak tego nauczyć personel? cross-selling (sprzedaż powiązana np. recepcjonista „sprzedaje” restauracje) up-selling (sprzedaż „powiększona” np. recepcjonista „sprzedaje” apartament zamiast standardowego pokoju)

Wzorowy i zmotywowany personel Jak ułożyć pracownikowi hotelowemu system motywacyjny połączony z wynagrodzeniem, aby wypracować pożądane zachowania wobec klientów? System wynagrodzeń oparty o model kompetencji (centrum oceny rozwoju)

Wzorowy i zmotywowany personel Jak ułożyć pracownikowi hotelowemu system motywacyjny połączony z wynagrodzeniem, aby wypracować pożądane zachowania wobec klientów? A) Zysk (optymalnie – wydzielenie centrów przychodów i centrum kosztów na dany dział) B) Przychód (stosowanie planów sprzedaży (celów minimalnych których przekroczenie daje możliwość uzyskania premii) C) Oceny gości (oceny Booking, HRS, nasz www, ankiety hotelowe etc.) D) Audyty (Badania Tajemniczego Klienta) – wypracowanie i przedstawienie kryteriów oceny

Wzorowy i zmotywowany personel Jak skutecznie zapobiegać nadużyciom personelu - metody budowania lojalności, dzięki którym nie będziesz musiał kontrolować Twoich pracowników na każdym kroku: Stosowanie jasnego i przejrzystego systemu wynagradzania i premiowania Wprowadzenie modelu mentoringowo – coachingowego zarządzania Wprowadzenie oceny okresowej (model oceny profilu kompetencji) Stworzenie ścieżki kariery (egzaminy wewnętrzne) Szczerość i przejrzystość komunikatów

Wzorowy i zmotywowany personel Jak skutecznie zapobiegać nadużyciom personelu - metody budowania lojalności, dzięki którym nie będziesz musiał kontrolować Twoich pracowników na każdym kroku: Controling System monitoringu Rotacyjny system kontroli (czystość, dokumentacja, magazyny) Konsekwencja w działaniu

Wzorowy i zmotywowany personel W jaki sposób kieruje się ludźmi w najlepiej zarządzanych hotelach - najlepsze praktyki, które warto naśladować

Wzorowy i zmotywowany personel Mentoring i coaching przynosi firmom wiele korzyści: Zwiększona wydajność firmy jako całości Szybki rozwój pracowników Pełniejsze wykorzystanie możliwości najważniejszych pracowników wyższa wydajność poszczególnych pracowników i lepsza obsługa klienta Większa motywacja i silniejsze przywiązanie do firmy Zwiększone umiejętności liderów.

Wzorowy i zmotywowany personel Wspólny rozwój i działanie = Zwycięstwo

Wzorowy i zmotywowany personel Konsekwentne stosowanie coachingowo – mentoringowego zarządzania : Samodzielność pracowników Motywację Rozwój Realizacje wspólnych celów

Wzorowy i zmotywowany personel „Zwycięstwo w świecie biznesu jest czymś wspaniałym, ponieważ kiedy firmy zwyciężają, ich pracownicy dostają skrzydeł i rozwijają się. Tworzą się nowe miejsca pracy i możliwości. Ludzie z optymizmem zaczynają patrzeć w przyszłość…. Zwycięstwo uskrzydla każdego, kto go doświadczył. Po prostu sprawia, że świat staje się lepszy.” Jack Welsh

Dziękuje za uwagę Piotr Tabor www.hoteleplus.pl E-mail: p.tabor@hoteleplus.pl Tel. 519 147 105