Gotuj o wszystko Best use of content.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program Rozwoju Młodych Talentów (PRMT)
Advertisements

Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
Projekt Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Jak wybrać zawód? Przygotowujemy się do podjęcia
Festiwal Smaku to cykl festynów rodzinnych organizowanych w atrakcyjnych, turystycznych miejscowościach.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA.
Klasyfikacja źródeł informacji
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Wykorzystanie badań marketingowych Istota rynku, jego charakterystyka.
Liderzy PAFW to program Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
Kraków, Przegląd amatorskich teatrów Uniwersytetów Trzeciego Wieku – Międzypokoleniowa Twórczość Teatralna Cele projektu przeciwdziałanie stereotypowemu.
Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007
Edukacja taneczna dzieci i młodzieży szkolnej w ramach programu Integracji Społecznej „ Taniec naszą pasją”
Plan Działania na lata Priorytet VII Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Warmińsko-Mazurskiego 22 listopada 2012 r. Ryn Człowiek –
W poszukiwaniu granic BEx Michał Kociankowski
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Profil pisma Gwiazdy to:
Reality Show.
Odyseja umysłu w Gimnazjum nr 3 w roku szkolnym 2010/2011 Prowadząca (Trener) Dorota Michałowska.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
OKSYWSKIE CELEBRYTKI W DZIAŁANIU
Jak wybrać zawód?.
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy Planowany termin ogłoszenia konkursu: III Kwartał 2012 Typ konkursu: A.1 -zamknięty Alokacja: ,00.
PO CO NAM SPORT? 1. DOKUMENTY RZĄDOWE PROGRAM ROZWOJU SPRTU DO 2020 R. WIZJA – Aktywne i zdrowe społeczeństwo CEL GŁÓWNY: Tworzenie warunków do rozwoju.
Must Be the Music. Tylko muzyka jest konkursem, w którym udział mogą wziąć nie tylko wokaliści, ale także zespoły, chóry oraz instrumentaliści. Polski.
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Propozycje kryteriów wyboru operacji finansowych dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Instytut Ochrony Zdrowia przedstawia Index Nastrojów Branży Zdrowotnej czyli pierwszy z serii pomiar temperatury i ciśnienia wśród głównych uczestników.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych na rzecz rynku pracy Schemat: Podnoszenie.
Propozycje kryteriów wyboru operacji finansowych dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
1 DZIAŁANIE 7.4 NIEPEŁNOSPRAWNI NA RYNKU PRACY Termin ogłoszenia konkursu: III kwartał 2012 r. Planowana alokacja: zł Typ konkursu: OTWARTY Typ.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
HOOP - Dzień Przytulania
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Łaciate krowy w mieście
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Sprawozdanie z realizacji działania w ramach obchodów Roku Korczaka
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Zapis prezentacji:

Gotuj o wszystko Best use of content

1A Kamis inspiruje do nowego spojrzenia na kulinaria CELE MARKI KAMIS budowanie atrybutów marki: inspiracja, imponowanie ocieplenie wizerunku – Kamis nie odbiera kompetencji, jest bliski konsumentom KULINARIA W MEDIACH moda na gotowanie monotonia wśród znanych kucharzy brak postaci tak charyzmatycznej jak Nigella Lawson, Jamie Olivier promocja kucharzy zawodowych, aktorów, dziennikarzy w kontekście kulinariów NASZA IDEA reality show Kamisa i Dzień Dobry TVN promujące charyzmatycznych kucharzy - amatorów

1B Komentarz lektora Celem kampanii było budowanie wizerunku Kamis, który inspiruje, imponuje, ale nie odbiera kompetencji - jest marką przyjacielską i otwartą. Ważnym elementem był też fakt, że w mediach promowane są cały czas te same twarze, przeważnie zawodowi kucharze, aktorzy lub dziennikarze, a w umyśle Polaków ikonami pozostają Nigella Lawson i Jamie Olivier. Zależało nam na stworzeniu formatu, który będzie pokazywał wymienione wcześniej atrybuty jak również będzie wykorzystywał panujący trend mody na gotowanie oraz popularność reality show z elementami rywalizacji … i tak stworzyliśmy pierwszy na polskim rynku konkurs w formie reality show, który przełamywał panujące standardy w programach kulinarnych

2A Wieloetapowy reality show Gotuj o wszystko w Dzień Dobry TVN CASTINGI ĆWIERĆFINAŁY OGŁOSZENIE KONKURSU FINAŁ PÓŁFINAŁY

2B Komentarz lektora Konkurs został ogłoszony w Dzień Dobry TVN poprzez emisję zwiastunów zachęcających do udziału w konkursie oraz prowadzących, którzy przedstawiali niektóre zgłoszenia na antenie. W fazie castingów jury (zawodowy kucharz Andrzej Polan, krytyk kulinarny Maciej Nowak oraz gwiazda) wybierało osobowości kulinarne. W kolejnych dwóch etapach uczestnicy mierzyli się z zadaniami, które dawali im i oceniali jurorzy. W każdym odcinku odpadała 1 osoba (wyjątek stanowił jeden odcinek, w którym poziom był wyrównany). W finale została wyłoniona zwyciężczyni. Łącznie program miał aż 13 emisji oraz dodatkowo miała miejsce cross promocja w Na wspólnej oraz na stronie www.dziendobrytvn.plejada.pl

3A Szukaliśmy uczestniczek inspirujących, gotujących z pasją – takich jak z naszej grupy celowej Kobiety odpowiedzialne za prowadzenie domu i decyzje zakupowe EKSPERYMENTATORKI Gotowanie to przyjemność, nawet gdy jest to konieczność (rodzina) Przyprawy to narzędzie pozwalające na eksperymenty i zabawę w kuchni TRADYCJONALISTKI Tradycyjne, sprawdzone przepisy chociaż chcą też podążać za „modą” w bezpiecznym otoczeniu Gotowanie dla rodziny jako konieczny element dnia

3B Komentarz lektora Program był skierowany do kobiet, które są odpowiedzialne za prowadzenie domu oraz podejmują decyzje zakupowe. Naszą grupę celową podzieliliśmy na dwie grupy eksperymentatorki i tradycjonalistki. Eksperymentatorki gotują z przyjemnością nawet gdy jest to dla nich konieczność, lubią eksperymentować z przyprawami, urozmaicają przepisy, a przede wszystkim potrafią się bawić w kuchni. Tradycjonalistki natomiast traktują gotowanie jako obowiązek, ale chcą również podążać za „modą” na gotowanie. Potrzebują wsparcia i wskazówek.

4A Konkurs Gotuj o wszystko - wyzwanie UCZESTNICZKI Charyzmatyczne z mediowym potencjałem Inspirujące, ale i bliskie konsumentkom Kamisa JURY Wiarygodne kulinarnie, charyzmatyczne

4B Komentarz lektora Naszym wyzwaniem było stworzenie programu, który osiągnie wysokie parametry mediowe i jednocześnie będzie inspirujący i bliski naszym konsumentom Taką bliskość, inspirację oraz wiarygodność zapewniali nam utalentowani i medialni uczestnicy programu oraz charyzmatyczne jury, składające się z fachowców jak Andrzej Polan czy Maciej Nowak. W programie występowały także gwiazdy polskich mediów: Dorota Wellman, Daria Widawska, Michał Piróg Uczestniczki były podobne do konsumentek poprzez powód dla którego gotują. Czy to jest pasja, czy obowiązek ich talent mógł otworzyć im drzwi do sukcesu. Konsumentki podziwiały uczestniczki za ich odwagę, której im zabrakło myśląc o zgłoszeniu się do konkursu.

5A Sukces na każdej linii Prawie 3,5 mln kobiet z naszego TG obejrzało przynajmniej jeden odcinek naszego konkursu. Zasięg 51,4% TG Promocja młodych talentów kulinarnych Charyzmatyczne finalistki Przebojowa zwyciężczyni Sukces pierwszej edycji skłoniło Kamisa i Dzień Dobry TVN do stworzenia drugiej edycji jesienią 2010!

5B Komentarz lektora Konkurs wygenerował zasięg na poziomie 51,4% w grupie docelowej Kamisa Prawie 3,5 mln pań z naszego TG obejrzalo przynajmniej jeden odcinek naszego konkursu. Udało nam się spośród wszystkich uczestników wyłonić charyzmatyczne finalistki w tym przebojową zwyciężczynię. Program okazał się bardzo dużym sukcesem i doczekał się kolejnej edycji!