Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007"— Zapis prezentacji:

1 Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007

2 CEL PROJEKTU: Promocja Polskiej Kuchni jako najmocniejszej, wiarygodnej, powszechnie akceptowanej marki narodowej. Kreowanie i promocja polskiej tradycji kulinarnej. Wprowadzenie systemu identyfikacji autentycznych potraw, stanowiących kanon Polskiej Kuchni.

3 „Promowanie Kuchni Polskiej”
IDEA PROJEKTU: „Promowanie Kuchni Polskiej”

4 IDEA PROJEKTU: Główną ideą Festiwali Kuchni Polskiej jest promowanie Kuchni Polskiej, jako reprezentacyjnej marki narodowej. Polska potrzebuje silnej marki narodowej, z którą mógłby być identyfikowany nasz kraj. W otaczającej nas rzeczywistości marka odgrywa kluczowe znaczenie. Silna marka narodowa promieniuje swoim oddziaływaniem na cały szereg zjawisk, jest katalizatorem wielu pozytywnych procesów. Wzrasta zainteresowanie naszym krajem, jego regionami, tradycją, produktami. Przekłada się to na większy ruch turystyczny, aktywizację naszego rolnictwa, handlu, a co za tym idzie na wzrost gospodarczy i więcej miejsc pracy.

5 IDEA PROJEKTU: Kuchnia Polska i Festiwal Kuchni Polskiej, promujący tą ideę, doskonale wpasowują się w pozytywny stereotyp naszego kraju funkcjonujący za granicą. Polska kojarzy się z czystymi jeziorami, górami, lasami pełnymi zwierzyny. Czystą nieskażoną żywnością, naturalnym rolnictwem. Należy wykorzystać tą szansę i wspierać naszą markę narodową – Kuchnię Polską.

6 SPOSÓB REALIZACJI: Organizacja regionalnych festynów kulinarnych ,w trakcie których organizowane będą konkursy kulinarne z udziałem kucharzy zawodowych. Łącznie zorganizowanych zostanie 11 edycji Festiwalu Kuchni Polskiej. Termin realizacji maj – wrzesień 2007. Prezentacje potraw i produktów Polskiej Kuchni w sieci sklepów Tesco.

7 KONKURS KULINARNY: W Konkursie mogą brać udział kucharze zatrudnieni w Polsce w dowolnych zakładach gastronomicznych oraz amatorzy nie związani profesjonalnie z gastronomią. W konkursie uczestniczą ekipy 2 – 3 osobowe.

8 KONKURS KULINARNY: Eliminacje regionalne w 10 miastach.
Finał we Wrocławiu. Można zdobyć nagrody pieniężne i rzeczowe oraz tytuł: „Mistrz Polskiej Kuchni”

9 EDYCJA 2007: 1. Warszawa – 22.04.2007, kuchnia mazowiecka
2. Zakopane – , kuchnia podhalańska 3. Cieszyn – , kuchnia śląska 4. Rawicz – , kuchnia wielkopolska 5. Gdańsk – , kuchnia kaszubska 6. Kazimierz nad Wisłą – , kuchnia galicyjska, 7. Mrągowo – , kuchnia kresowa 8. Kiermusy – , kuchnia podlaska 9. Wrocław – , kuchnia dolnośląska 10. Kraków – , kuchnia małopolska

10 PARTNERZY PROJEKTU: Organizacje i stowarzyszenia kucharzy zawodowych
Organizacje i stowarzyszenia hotelarzy Urzędy Marszałkowskie Regionalne Organizacje Turystyczne Fundacja Promocji Polskiej Żywności Organizacje i stowarzyszenia konsumentów Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego

11 PRZEWIDYWANE EFEKTY: Wzrost popularności autentycznej Polskiej Kuchni w menu restauracji i gospodarstw domowych. Zwiększenie popytu i podaży artykułów spożywczych, wykorzystywanych w przyrządzaniu potraw Kuchni Polskiej. Identyfikacja sklepów Tesco jako ważnego sprzedawcy produktów wykorzystywanych w Kuchni Polskiej.

12 Zakłady Przemysłu Mięsnego Henryk Kania
PROGRAM PARTNERSKI: Partner Strategiczny TESCO Mecenas Polskiej Kuchni Zakłady Przemysłu Mięsnego Henryk Kania Mecenas Polskiej Kuchni Kompania Piwowarska Mecenas Polskiej Kuchni Kamis Mecenas Polskiej Kuchni Maspex Mecenas Polskiej Kuchni Mlekovita Sponsor Runo Leśne Sponsor Kupiec Sponsor Pan Karp Sponsor Hortex Sponsor Winiary Sponsor Polskie Młyny Sponsor Zakłady Tłuszczowe Kruszwica Sponsor AGD sponsor Gerlach sponsor Porcelana Sponsor Stalgast sponsor sponsor

13 MEDIA PLAN: Media TESCO Gazetka Tesco
Logotyp przy informacji o terminach i miejscach edycji Festiwalu Termin: b) Strona internetowa Tesco Logotyp przy informacji o terminach i miejscach edycji Mistrzostw. Termin:

14 MEDIA PLAN: 2. Portale internetowe poświęcone profesjonalnej gastronomii: a) b) Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji. Termin:

15 MEDIA PLAN: 3. Czasopisma branżowe : a) Menu,
b) Poradnik Restauratora, c) Poradnik Handlowca Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji Termin:

16 MEDIA PLAN: 4. Gazety Polskapresse i inne :
Gazeta Wrocławska Dziennik Zachodni Głos Wielkopolski Dziennik Bałtycki Gazeta Krakowska Gazeta Wyborcza ( dodatek Warszawa) Dziennik Wschodni, Gazeta Olsztyńska Dziennik Poranny Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji. Termin: 04. –

17 MEDIA PLAN: 5. Miesięcznik „Kuchnia” i czasopismo „Poradnik Domowy”
Prezentacja sponsorów : tekst + logotyp , relacje z edycji. Termin: 04. –

18 MEDIA PLAN: 6. Polskie Radio, rozgłośnie regionalne: Wrocław Poznań
Olsztyn Gdańsk Białystok Katowice Lublin Kraków Radio dla Ciebie – Waszawa Spoty reklamowe, konkursy dla słuchaczy, relacje. Termin: 04 –

19 Realizatorzy projektu:
Agencja marketingowa Sudety IT – Status Agencja marketingowa Demo wybrane hotele i restauracje

20 ORGANIZATOR: WSPÓŁPRACA: Agencja Marketingowa Sudety IT – Status
Agencja Reklamowa DEMO WSPÓŁPRACA: Polska Organizacja Turystyczna Polska Izba Produktu Lokalnego i Regionalnego Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kucharzy i Cukierników Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni Klub Szefów Kuchni Patronat medialny : Polskie Radio

21 Festiwal Kuchni Polskiej powinien być bliski wszystkim, którzy są zwolennikami dobrej i zdrowej Kuchni Polskiej. Dziękujemy za uwagę: „Sudety IT Status” Szklarska Poręba, ul.Turystyczna 26 tel fax


Pobierz ppt "Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007"

Podobne prezentacje


Reklamy Google