WRPO na lata , 3 Oś priorytetowa: Energia,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Advertisements

BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
PRZEDSIĘWZIĘCIA EURO 2012 REALIZOWANE PRZEZ Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. Lp. Nazwa Przedsięwzięcia Szacunkowa wartość (wg listy indykatywnej.
Transportowy model symulacyjny miasta Gdańska
1 Zintegrowany system elektronicznej karty miejskiej do pobierania opłat za przejazdy komunikacją miejską System dynamicznej informacji pasażerskiej w.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Sytuacja na rynku pracy – bezrobocie na terenie miasta Zawiercie Zawiercie, r.
2 * dane z Głównego Urzędu Statystycznego - stan na 31.XII.2009 Drogi krajowe o długości:Drogi wojewódzkie o długości: Drogi powiatowe o twardej nawierzchni.
Nazwa projektodawcy: Powiat Szczecinecki „Rozbudowa i modernizacja Centrum Rehabilitacji Chorych na Stwardnienie Rozsiane – nowa powierzchnia – nowe możliwości”
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
„Aktywni zawodowo” program promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi w Gdyni.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
Przepisy dotyczące rowerzystów Agata Lewandowska.
Szablon scenariusza. Topografia miasta POZnan* WPROWADZENIE Szkolenie z zakresu Topografii Miasta Poznania – ma na celu: - Poznanie ogólnej topografii.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2013 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI ZASADY KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKÓW Centrum Obsługi Projektów Europejskich MSW ul. Rakowiecka 2a, Warszawa tel.
Poznańska Rada Działalności Pożytku Publicznego Kadencja
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Białystok, Skoncentrowanie na wynikach (ukierunkowanie na rezultaty, koncentracja tematyczna, ramy wykonania) Rezerwa wykonania (6% całkowitej.
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE W TRYBIE KONKURSOWYM NA 2016 ROK.
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Inicjatywa JEREMIE – pozadotacyjna forma wsparcia wielkopolskich firm” Tadeusz Wojtaszak Kierownik Działu Sprzedaży Poznań, r.
Opis zgodności projektów ze Strategią Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Ogólne zasady ruchu drogowego – ruch pojazdów na autostradzie i drodze ekspresowej, strefie zamieszkania oraz na drogach wewnętrznych.
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
PRZEBUDOWA UL. OŁTASZYŃSKIEJ
Nazwa programu operacyjnego
P-CART.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Dofinansowanie UE [PLN]
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2387P Poznań- Komorniki w m
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Spotkanie informacyjne Główne założenia konkursu
Kwota dofinansowania: ,54 PLN
Stan realizacji RPO WM na lata wg stanu na r.
Koszaliński Budżet Obywatelski
Rataje-Park II Koncepcja zagospodarowania obszaru pomiędzy
Możliwości rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
Transportowy alarm dla Mazowsza
Szybciej, taniej i zdrowiej
Możliwości finansowania działań służących poprawie jakości powietrza w Regionalnym Programie Operacyjnym Lubuskie 2020 Zielona Góra, 18 maja 2018 r.
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Konwencja Programowa kandydata na Prezydenta Miasta Pabianic Włodzimierza Stanka Pabianice, 18 września 2018.
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Stan realizacji RPO WM wg stanu na r.
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Prezentacja przygotowana na zajęcia z dziećmi w ramach
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Metro w Walencji.
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Zapis prezentacji:

WRPO na lata 2014-2020, 3 Oś priorytetowa: Energia, Poznańska Kolej Metropolitalna. Węzły integracji – budowa systemu funkcjonalnych punktów przesiadkowych. Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego Wargowo i rozbudowa węzła przesiadkowego Oborniki Miasto Wartość projektu: 3 584 239,57 zł Wartość dofinansowania: 3 046 603,63 zł WRPO na lata 2014-2020, 3 Oś priorytetowa: Energia, Działanie 3.3.: Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska, Poddziałanie 3.3.3.: Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Poznania

Koncepcja Oborniki

Koncepcja Wargowo

Przedsięwzięcie obejmuje następujące zamierzenia: wybudowanie 2 obiektów park&ride - łącznie obejmujących min. 148 miejsc postojowych (w tym 7 dla osób niepełnosprawnych), oświetlone lampami LED oraz wyposażone w elementy małej architektury (kosze, ławki, tablice informacyjne) i zorganizowaną zieleń w obszarze parkingów wybudowanie ścieżki pieszo - rowerowej o łącznej długości 2,601 km wybudowanie 2 parkingów kiss&ride (miejsca postojowe, w którym można wysadzić lub odebrać podróżującego pasażera, zatrzymując się samochodem w wyznaczonym miejscu, na okres nie dłuższy niż 2 min., w tym 1 miejsce przeznaczone dla osób niepełnosprawnych) powstanie zatoki przystanku autobusowego z peronem i wiatą dla podróżnych, umożliwiający dojazd pojazdom komunikacji publicznej, w tym gminnej komunikacji wybudowanie parkingu dla rowerów bike&ride wyposażonego w 12 stanowisk

Przedsięwzięcie obejmuje następujące zamierzenia: Ponadto, P&R zlokalizowany w Obornikach zostanie wyposażony w pawilon automatycznej toalety publicznej, natomiast wiata przystankowa na przystanku północnym w Wargowie będzie zintegrowana z zadaszeniem parkingu rowerowego - jedno wspólne, spójne kompozycyjnie zadaszenie Po wybudowaniu ww. obiektów rozkład jazdy gminnej komunikacji autobusowej zostanie skorelowany z terminami przyjazdu/odjazdu pociągów Realizacja zadania poprawi płynność transportu w miejscowościach oraz dla wielu osób skróci czas przejazdu do pracy