Strategia PROMOCYJNA sieci DIY analiza gazetek promocyjnych q1-q2 2016 vs q1-q2 2015 Warszawa, lipiec 2016.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
Łukasz Małecki Ministerstwo Rozwoju Wsparcie projektów technologicznych firm w latach
Zmiany w polskim handlu w latach 2006 – 2010; tendencje i nowe wyzwania Dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, prof. IBRKK Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Żywność ekologiczna określenie żywności produkowanej metodami rolnictwa ekologicznego z dbałością o wyeliminowanie używania nawozów sztucznych i pestycydów.
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
Założenia dla poddziałania Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
Miasta i gminy przyjazne starzeniu Paweł Kubicki, Instytut Gospodarstwa Społecznego SGH 1.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
Równowaga rynkowa w doskonałej konkurencji w krótkim okresie czasu Równowaga rynkowa to jest stan, kiedy przy danej cenie podaż jest równa popytowi. p.
Wyniki kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie 1.
Metoda kartogramów. Definicja Metoda służy do przedstawiania średniej intensywności zjawiska w granicach określonych pól odniesienia. Wartości obliczane.
RYNEK PRACY, RÓWNOŚĆ PŁCI I JAKOŚĆ ŻYCIA Dr Marta Warat.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Nowa polityka promocyjna UE Konsultacje założeń Rocznego Programu Prac na rok 2017.
Analiza systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Mieście Świnoujście 20 maj 2014 r. 1.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
15 MINUT JAZDY SAMOCHODEM czy dystans do biblioteki publicznej jest jeszcze istotny? GRZEGORZ CZAPNIK.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Produkt w marketingu międzynarodowym
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus Forum Rynku Zdrowia Warszawa,
Zaufanie społeczne Polaków Twierdzenie: Większość ludzi ma dobre intencje.
Renata Maciaszczyk Kamila Kutarba. Teoria gier a ekonomia: problem duopolu  Dupol- stan w którym dwaj producenci kontrolują łącznie cały rynek jakiegoś.
NADZÓR RYNKU RAPORT. na produkcie dla konsumenta w dowolnym państwie Unii Europejskiej - bezpieczeństwo użytkowania deklaracja, że wprowadzany do obrotu.
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus S.A. Poznań,
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Turystyczne zachowanie Europejczyków podróżujących w celach służbowych na przykładzie piętnastu „starych” krajów członkowskich Unii Europejskiej doc.dr.
Strategia sieci handlowych analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
HARMONOGRAM REKRUTACJI 2017/2018
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Park Narodowy Peneda-Geres w Północnej Portugalii
WIOSNA NA ŁĄCE przedszkolankowo.pl.
Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Lokalne źródła prawa – zarys
kapitałem intelektualnym w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
T7. Reengineering a inne programy usprawnień.
Struktura kanałów marketingowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
BAROMETR HEDONIŚCI I OSZCZĘDNI 2017.
Sprzedaż produktu lub usługi
Odczytywanie diagramów
Specjalność: MARKETING
Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka
ZMIEŃ SZKOŁĘ- IDŹ NA WYBORY!
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Czy mamy do czynienia z „przegrzaniem rynku pracy”
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Polskie AGD ma głos PRZEZENTACJA GŁÓWNYCH WYNIKÓW
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
bankowość internetowa i mobilna płatności bezgotówkowe
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Patronat honorowy: Jerzy Żmijewski Starosta Skarżyski
Wpływ wybranych czynników na występowanie zaburzeń snu w chorobie Parkinsona Weronika Urbaś1, Anna Grażyńska1, Magdalena Doręgowska2, Joanna Siuda2, Monika.
Finansowanie zadań oświatowych
Zadania POP i SIR.
Urząd Miejski w Cieszynie w liczbach
Zapis prezentacji:

Strategia PROMOCYJNA sieci DIY analiza gazetek promocyjnych q1-q2 2016 vs q1-q2 2015 Warszawa, lipiec 2016

Metodologia Statystyki przedstawione w niniejszym raporcie są oparte o gazetki do benchmarku, czyli reprezentatywne dla danej sieci. uwzględnia: Gazetki obowiązujące we wszystkich (lub w większości) placówek analizowanych sieci dla danego okresu, Ulotki obowiązujące we wszystkich (lub w większości) placówek analizowanych sieci dla danego okresu nie uwzględnia: Gazetek otwarciowych Prasy Duplikowanych wariantów gazetek Billboardów i plakatów sklepowych Sklepów internetowych

Liczba gazetek do benchmarku Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 W Q1 i Q2 2016 roku 11 monitorowanych sieci DIY opublikowało 94 gazetki do benchmarku (gazetki reprezentatywne dla danej sieci) vs 105 gazetek w analogicznym okresie 2015 (12 sieci – zamknięcie sieci Nomi).

Charakterystyka gazetek Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Średnia liczba gazetek w m-cu Średnia liczba stron w gazetce Najwięcej gazetek w Q1-Q2 2016 roku wydała sieć BricoMarche. Gazetki Castorama i Leroy Merlin mają średnio najdłuższy czas obowiązywania (odpowiednio 4 i 3 tygodnie). Gazetki Leroy Melin mają średnio największą liczbę stron (pomimo zdecydowanego spadku liczby stron w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku). Najkrótsze gazetki publikują BricoMarche i OBI. Średnia liczba dni obowiązywania gazetki

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Oferta sieci DIY z podziałem na rynki wg powierzchni modułów

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Oferta rynku produktów budowlanych z podziałem na podrynki wg powierzchni modułów

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 vs Q1-Q2 2015 Udział marki własnej w modułach produktowych w gazetkach DIY (wg powierzchni modułów) Prawie 1/5 oferty promocyjnej sklepów budowlanych to marki własne. Blisko dwukrotnie Leroy Merlin zwiększył udział marek własnych w swoich gazetkach. Sieć Jula, której asortyment stanowią przede wszystkim marki własne, zwiększyła udział marek narodowych w powierzchni modułów. Spośród wszystkich sklepów budowlanych jedynie Bricoman i Praktiker nie promują marek własnych.

Strategie asortymentowe w gazetkach Q1-Q2 2016 TOP 10 SKU (marka narodowa) najczęściej reklamowanych produktów w gazetkach DIY w Q1-Q2 2016 wg liczby modułów Zmiana - Marka narodowa różna od NO NAME!!!