Kodeks Etyki Dziennikarskiej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

Absolwent PW staje się użytkownikiem samodzielnym języka obcego: 1.potrafi sprawnie komunikować się w sprawach ogólnych i zawodowych 2.posiada umiejętność
SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
W JAKI SPOSÓB ZMIENIĆ NIEPRAWIDŁOWY ODBIÓR KOMUNIKATÓW WERBALNYCH I NIEWERBALNYCH W RELACJACH UCZEŃ – NAUCZYCIEL – RODZIC.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Jak pisać pracę dyplomową?
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Adrianna Dzikielewska
"TRZEBA ROZMAWIAĆ" SPOTKANIE WARSZTATOWE Z RODZICAMI Kraków,15 marca 2006r. Szkoła Podstawowa Nr 113.
EUROPEJSKIE KOMPETENCJE KLUCZOWE
WARSZTATY DZIENNIKARSKIE ZESPÓŁ SZKÓŁ CKP W GRUBNIE 2011/2012.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Zadania szkoły w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Kompetencje komunikacyjne
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Rozporządzenie MEN z 7 lutego 2012 roku Pojawia się tam zapis język obcy ukierunkowany zawodowo- Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów Efekty.
a) redaktora naczelnego, którego zadaniem było m.in. przydzielanie zadań poszczególnym redaktorom, b) redaktorów odpowiedzialnych za napisanie artykułów,
Jak napisać wywiad Krok po kroku.
Edelman Polska 2007 Confidential Relacje z dziennikarzami AmCham / Edelman Warszawa,
„Kompetencje zawodowe”
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Jakie zmiany reforma przynosi w zakresie oceniania bieżącego?
Gatunki dziennikarskie
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
PAPKIN – KANDYDAT NA DZIENNIKARZA OPRACOWAŁA: Aneta Pyrgiel.
PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
Monitoring rosyjskiej propagandy TV 2015 Badanie audycji informacyjnych i publicystycznych sześciu kanałów telewizji Federacji Rosyjskiej, jednego kanału.
METODY KOMUNIKACJI.
GOTOWOŚĆ SZKOLNA SZEŚCIOLATKÓW
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
 Komunikacja (komunikowanie się) – wymiany informacji, przekazywanie jej treści między uczestnikami procesu - NADAWCĄ i ODBIORCĄ; odbywa się za pomocą.
The Leader in Me.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
oprac. Karolina Sobierska, Iwona Nowak
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Rola wymowy w komunikacji społecznej. Definicja mowy wg Leona Kaczmarka ojca logopedii polskiej Mowa jest aktem w procesie językowego porozumienia się.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Praca w Lublinie w branży medialnej Branża medialna, wydawnicza i dziennikarska wydaje się dla postronnych osób idealna do podejmowania kreatywnej pracy,
Alicja Ziółek kl. VI B. Dziennikarz: osoba zajmująca się przygotowaniem i prezentowaniem materiałów w środkach masowego przekazu tj. prasa, radio, telewizja,
Czego nauczyliśmy się, biorąc udział w programie?
Kompetencje kluczowe?! Czym jest kompetencja i dlaczego kluczowa?
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Języki obce.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
Projekty zrealizowane w ZS1
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Kompetencje kluczowe?! Czym jest kompetencja i dlaczego kluczowa?
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Program wsparcia placówek oświatowych z województwa podkarpackiego
Zapis prezentacji:

Kodeks Etyki Dziennikarskiej Jak wykorzystujemy zasady dobrego dziennikarstwa w gazetce szkolnej

-Zadaniem dziennikarzy jest przekazywanie rzetelnych i bezstronnych informacji oraz różnorodnych opinii, a także umożliwianie udziału w debacie publicznej Dokumentacja Zdarzenie - rozmowa Informacja-Komunikat Opracowanie Odbiór Publikacja

Postawa szkolnego dziennikarza Ciekawy świata Koleżeński Pracowity Szkolny dziennikarz powinien być Uczciwy Samodzielny Spostrzegawczy

Umiejętności szkolnego dziennikarza Zadawanie pytań - Rozmówcy powinni być poinformowani, w jaki sposób zostaną wykorzystane ich wypowiedzi Poprawnie posługuje się językiem - Komunikaty przekazuje w sposób zrozumiały dla wszystkich odbiorców. - W swoich wypowiedziach unika oceniania i komentowania faktów na rzecz dokładnego opisania faktów Zdobywanie informacji - Informacje powinny być dokładne, oraz przedstawione we właściwym kontekście Znajomość języków obcych Umiejętność redagowania tekstów - Informacje powinny opierać się na wielu żródłach Potrafi porozumiewać się w inny językach i przekazać komunikat w języku ojczystym

Opracowanie: Natalia Rulińska Klasa IVb