Podaruj Dzieciom Słońce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
O projekcie pomocy najstarszym
Advertisements

Ludzie starsi – to dalej ludzie !
Po co pomagamy- wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej
Szkolny wolontariat Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr1
Dom Samotnej Matki i Dziecka
TOLERANCJA WOBEC OSÓB ZAKAŻONYCH HIV
SZLACHETNA PACZKA w Twojej miejscowości
„Czy jest nam potrzebny ogólnodostępny plac zabaw?”
Stowarzyszenie Młodzieży Suchedniowa. Zbiórki żywności Co roku w naszym mieście odbywają się zbiórki żywności, w których biorą udział wszyscy chętni.
„Dzieci – Dzieciom” – wolontariat
Nie jest bogatym ten, kto dużo ma, lecz ten, kto dużo daje.
METODY POSZUKIWANIA PRACY
Eko Choinka – to nie żadna drwinka !
Żeby nie żałować....
„DZIEŃ DOBRY” „Dzień dobry” mówimy do sprzedawców, pacjentów w poczekalni, pasażerów w przedziale, wszędzie, gdzie wchodzimy i zastajemy ludzi,
Dnia 10. Marca 2010 roku odbył się Międzynarodowy Dzień Przedsiębiorczości. W Polsce to przedsięwzięcie organizowane jest przez Fundacje Młodzieżowej.
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Gimnazjum im. ks. J. Twardowskiego w Mysłowie
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Dobra Karma Przeczytaj ten krótki i miły tekst. Rozsmakuj się! Wypowiedział go Dalaj Lama z okazji Nowego Roku Potrzeba niewiele czasu, aby go przeczytać.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Podstawowe informacje o tegorocznym konkursie. Celem programu jest aktywizowanie mieszkańców na rzecz działań o charakterze dobra wspólnego. Zależy nam.
Gimnazjum im. Stanisława Staszica. .  Chciałyśmy sie dowiedzieć co inni myślą na temat wolontariatu dlatego ostatnio przeprowadziłyśmy lekcje w naszej.
AUTYZM INNY NIE ZNACZY GORSZY
Pomagajmy i działajmy… Dobro powraca !
Pomagaj razem z nami! Włącz się w nasze akcje!
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Aktywność i samowystarczalność osób niepełnosprawnych
MÓJ (NIE) PEŁNOSPRAWNY BRAT
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
Omówienie wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego.
W ZDROWYM CIELE, ZDROWY DUCH
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Podział i funkcje mass mediów
W dniach od 21 do 31 marca bieżącego roku w naszej szkole odbyły się akcje promujące wolontariat. Na ten czas wcieliliście się w rolę wolontariuszy. Wspólnie.
Forma Aktywności Społecznej !
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Co to jest WOLONTARIAT?.
Większość z nas chciałoby,
Szkolne Pola Nadziei 2015 r. Pola Nadziei to Ogólnopolska Kampania na rzecz osób terminalnie chorych. Jej celem jest pozyskiwanie funduszy na potrzeby.
Stoisz u naszych drzwi Stoisz u naszych drzwi, kołaczesz długo, Słowa życia wiecznego masz, Kto Twój usłyszy głos i drzwi otworzy, Będzie trwał w Tobie,
DOBRA KARMA Przeczytaj ten krótki, ale miły tekst. Wypowiedział go Dalaj Lama u progu nowego milenium. Potrzeba niewiele czasu, żeby to przeczytać i przemyśleć.
Praca rzecznika prasowego i biura promocji Uczelni w odczuciu rektora Ryszard Tadeusiewicz Były rektor…
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Bóg Czy kiedykolwiek miałeś pragnienie zrobienia czegoś szczególnego dla kogoś, kogo kochasz?
Działania Małego Wolontariatu 2015/2016. Przedszkole Małe Talenty w Luboniu.
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
HOOP - Dzień Przytulania
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
NESCAFE Budzik w iPhone
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
9 TRENDÓW W PR.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Bank Wielkopostny.
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach
Zapis prezentacji:

Podaruj Dzieciom Słońce Innowacyjna Komunikacja w Marketingu Społecznym - CSR

Widoczny Trend Popularności Komunikacji Typu CSR W Polsce. 1a Żyjemy, pracujemy, uczymy się… A w naszym sąsiedztwie, tuż za naszymi drzwiami żyje tak wiele dzieci potrzebujących wsparcia… Co roku przybywa firm uczestniczących w różnych programach pomocy. JAKI WYBRAĆ ABY POMÓC POTRZEBUJĄCYM, KTÓRZY ŻYJĄ TUŻ OBOK NAS?

KOMENTARZ LEKTORA 1b Żyjemy, pracujemy, uczymy się a wokół nas, w naszym sąsiedztwie, tuż za naszymi drzwiami żyje wiele osób potrzebujących pomocy. Sytuacja jest szczególnie trudna gdy nieszczęścia w postaci chorób czy samotności dotykają naszych najmłodszych sąsiadów - dzieci. Co roku przybywa firm i fundacji, które tworząc lub uczestnicząc w różnych programach w ramach marketingu CSR starają się nieść im pomoc. Dzięki tego typu akcjom coraz częściej zauważamy i otwieramy się na problemy innych. Tylko który z tych programów pomoże właśnie małej Kasi z naszego sąsiedztwa?

Z Jakim Wyzwaniem Komunikacyjnym Przyszło Się Nam Zmierzyć? 2a 3a Wyzwania Komunikacyjne: POKAZAĆ LOKALIZACYJNY ASPEKT POMOCY W RAMACH AKCJI „NIESIESZ POMOC DZIECIOM Z TWOJEGO SĄSIEDZTWA” Wyróżnić się i stać bardziej zauważalnym niż inne programy. Sprawić, aby konsumenci rzeczywiście poczuli wymierność pomocy, którą niosą i zrozumieli, że mają moc sprawczą a rezultaty ich pomocy są widoczne na co dzień.

KOMENTARZ LEKTORA 2b Wobec znacznego nasilenia tego typu akcji – zwłaszcza w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia stanęliśmy przed kilkoma poważnymi wyzwaniami. Niezaprzeczalnie najważniejszym z nich było przekazanie ludziom, że to właśnie nasza akcja daje możliwość niesienia pomocy ich małym sąsiadom - dzieciom, które mieszkają po drugiej stronie ulicy i które na ich oczach codziennie zmagają się z przeciwnościami czekając na pomoc.

Do Kogo Chcieliśmy Dotrzeć? 3a Nasz cel: Zaktywizowanie i zwiększenie zaangażowania wszystkich tych, którzy chcą pomóc, odwołując się do ich poczucia lokalnej wspólnoty.

KOMENTARZ LEKTORA 3b W sąsiedztwie każdego z nas żyją dzieci potrzebujące pomocy. Pomagać im może każdy, bez względu na wiek, płeć, wykształcenie czy miejsce zamieszkania. Dlatego właśnie naszą komunikację skierowaliśmy do różnorodnych lokalnych społeczności za każdym razem wskazując ludziom konkretne, żyjące wśród nich chore dziecko potrzebujące pomocy. Chcieliśmy zaktywizować ludzi i mocniej zaangażować ich w pomoc niesioną osobom z domu obok.

Jak Zdefiniowaliśmy Insight? 4a Ludzie chętnie biorą udział w akcjach CSR gdy: Są one wiarygodne Pomoc zaaranżowana jest w prosty i przystępny sposób Widzą rezultaty swojej pomocy Większość akcji spełnia te warunki, dlatego… znaleźliśmy coś co nas wyróżni !!! LOKALIZACJA POMOŻ CHORYM DZIECIOM ZE SWOJEJ OKOLICY!!!

KOMENTARZ LEKTORA 4b Ludzie bardzo chętnie angażują się w różnorodne akcje CSR, które są coraz bardziej wiarygodne, proste i przystępne, a ich rezultaty są w pełni widoczne. Jeszcze chętniej biorą udział w akcjach, w przypadku których mogą się głęboko zidentyfikować z osobą, której pomagają. Chore dziecko, które w ich sąsiedztwie, na ich oczach każdego dnia stawia czoło chorobom i przeciwnościom jest niewątpliwie taką osobą. Dla wielu ludzi fakt, że mogą pomóc dzieciom żyjącym właśnie wokół nich ma ogromne znaczenie. Nasza akcja dała im taką możliwość i to wyróżniało nas spośród wielu innych programów pomocy.

Jak Zaadresowaliśmy Lokalny Aspekt w Planie Komunikacyjnym? 5a FAZA OGÓLNOPOLSKA – Powiadomienie o akcji TV, Prasa Ogólnopolska, Internet, Radio Ogólnopolskie, Sieci Handlowe FAZA LOKALNA – Złapanie za serce LOKALNE RADIO LOKALNY OUTDOOR LOKALNY PR LOKALNE EVENTY LOKALNA PRASA

KOMENTARZ LEKTORA 5b W tym roku po raz pierwszy rozszerzyliśmy naszą kampanię na wiele niewykorzystywanych do tej pory kanałów mediowych. W większości z nich komunikacja podzielona była na: fazę ogólnopolską i lokalizacyjną. To jednak na fazę lokalizacyjną położony był szczególny nacisk aby w ten sposób w pełni zaangażować konsumentów w pomoc dzieciom z ich okolic. Kreacje prasowe i outdoorowe oraz spoty radiowe z lokalnym przekazem umieściliśmy w różnych mediach lokalnych, jak najbliżej konsumentów, aby bezpośrednio wskazać im odbiorców ich pomocy. Dla wszystkich tych, którzy pragnęli pomóc dzieciom za naszym pośrednictwem zorganizowanych zostało także kilkadziesiąt lokalnych eventów we współpracy z ZHP.

Co Udało Się Nam Osiągnąć? 6a NAJWYŻSZA W HISTORII AKCJI DONACJA DLA CHORYCH DZIECI = 6 714 000 PLN!!! „Bajki zazwyczaj kończą się dobrze – by było tak i w życiu potrzebna jest czyjaś pomoc.” Jakub „Weronika może bawić się na placu zabaw jak inne dzieci. Potrzeba było tylko 6 tys. zł na nowe leki.” Mama Weroniki „Kuba chodzi do szkoły i świetnie sobie radzi – wystarczył nowy wózek dostosowany do potrzeb dziecka.” Tata Kuby „Czasem, żeby wyzdrowieć trzeba pokonać długą drogę, dać wiele z siebie i okazać wiele serca innym” Jakub

KOMENTARZ LEKTORA 6b Tegoroczna akcja Podaruj Dzieciom Słońce dzięki szerokiemu wsparciu w wielu kanałach mediowych zakończyła się wielkim sukcesem. Wprowadzając fazę lokalizacyjną staliśmy się bliżsi naszym konsumentom. Wielu z nich zaangażowało się w pomoc w ramach akcji dzięki czemu na pomoc chorym dzieciom przekazana została największa w historii akcji donacja.