Prezentacja systemu eDokumenty

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Rozwiązania w technologii MOSS 2007
STRUKTURA PRAWNEJ REGULACJI DOKUMENTACJI ELEKTRONICZNEJ
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Dział Zasobów Archiwalnych
SYSTEM KANCELARYJNY.
T: System Kancelaryjny.
System kancelaryjny.
PRZECHOWYWANIE PISM..
Zmiana ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne a mapa zasadnicza - Miasto Gliwice Ustroń października 2010.
Program badań statystycznych statystyki publicznej (PBSSP) na rok 2008
Wspólny Projekt administracji rządowej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata , współfinansowanego ze środków.
Wspólny Projekt administracji rządowej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata , współfinansowanego ze środków.
Wszczęcie postępowania (art. 61 KPA)
Informatyzacja a prawo podatkowe
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Podstawy prawne informatyzacji administracji publicznej
Nowe regulacje prawne e-administracji dr Wojciech Wiewiórowski Uniwersytet Gdański, MSWiA .
SYSTEMY KANCELARYJNE.
Kierunki rozwoju systemów teleinformatycznych PZGiK wynikające z wprowadzonych i projektowanych zmian legislacyjnych eAdministracja.
Dokument elektroniczny w administracji publicznej
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
InfinitERP prezentacja systemu.
Cecylia Szymanska - Ban | Education Lead Microsoft.
USŁUGA POWSZECHNA ePUAP PISMO OGÓLNE
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
DMS TimeFrame Software. Co to jest DMS? System zarządzania dokumentami Składowanie Specyfikowanie Indeksowanie Kontrola zawartości Kontrola dostępu Kontrola.
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Cyfrowy Urząd
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
Systemy Kancelaryjne ..
Mariusz Kasperkiewicz
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
Spotkanie informacyjne
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Zgłaszanie prac geodezyjnych
Jednym z podstawowych celów tworzenia sieci komputerowych jest współdzielenie zasobów, takich jak pliki lub drukarki. Każdy z takich zasobów musi być udostępniony,
Narada z przedstawicielami komend wojewódzkich PSP, szkół PSP oraz CMP odpowiedzialnymi za archiwizację dokumentacji Kraków, dnia września 2014 r.
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
Narada z przedstawicielami komend wojewódzkich PSP, szkół PSP oraz CMP odpowiedzialnymi za archiwizację dokumentacji Częstochowa, dnia maja 2015.
Technologie informacyjne w administracji publicznej
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
Rodzaje dokumentów biurowych
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
SPORZĄDZANIE I UKŁAD PISMA WYCHODZĄCEGO
Obieg dokumentów w instytucji publicznej o akademickim rodowodzie Mariusz Mysiakowski Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Planowane wydatki inwestycyjne w zakresie informatyki na 2016 rok: 1
Zasady gromadzenia i przechowywania dokumentacji projektów realizowanych przez Urząd Miasta Poznania Agnieszka Górczewska Oddział Programów i Funduszy.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa” BIAŁYSTOK, 10 sierpnia 2010.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Informacje o produktach i wdrożeniach System EZD TiMSI eBiuro.
Lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna
Udostępnianie dokumentacji w archiwum wyodrębNionym – do celów służbowych i naukowo-badawczych mgr Klaudia Banach.
Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum
Instrukcja kancelaryjna – jej znaczenie i zasady opracowania
Rodzaje systemów kancelaryjnych
Technologia w służbie CUW
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 24, Kraków tel
Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Łączenie pism w sprawy, pisma nie tworzące akt spraw
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Zapasowe miejsca pracy – zasady wyboru i funkcjonowania.
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Prezentacja systemu eDokumenty

Wprowadzenie: skąd powstała potrzeba posiadania systemu obiegu dokumentów? Opanowanie dużej ilości dokumentów i spraw Nowe formy komunikacji – email Elektroniczna Skrzynka Podawcza – wymogi prawne Informacje gromadzimy w różnej formie (pisma, emaile, pliki, kalendarze, wiedza)‏ - jak je powiązać? Informacjom brakuje wspólnego mianownika Wymogi prawne prowadzenia określonych rejestrów Natłok informacji i nowe możliwości ich przechowywania Transparentność usług publicznych Zmiana podejścia do petenta

Informacje trafiają w różne miejsca Pisma Email Zdarzenia Teczka Outlook Pracownik

Wybrane wymogi prawne Rozporządzenie Prezesa RM z dnia 29 września 2005 r. W sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym. Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z 14 lipca 1983 r. (z późniejszymi zmianami)‏. Rozporządzenie Prezesa RM z dnia 22 grudnia 1999 r w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych. Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych.

Schemat obiegu dokumentu w urzędzie PETENT REFERENCI Dziennik korespondencji ARCHIWUM Spis spraw KANCELARIA KIEROWNICY WYDZIAŁÓW KIEROWNICY URZĘDU Formularz poleceń

Prezentacja systemu

Zalety systemu eDokumenty Przejrzysty i zrozumiały dla każdego pracownika interfejs użytkownika Jest dynamicznym modelem organizacji Bardzo dobre wsparcie pracy sekretariatu Bardzo duże możliwości kastomizacji – dostosowania Możliwości integracji z systemami finansowo-księg. Nowoczesna architektura – system webowy - AJAX Wiele dodatków: kalendarze, komunikator, dyskusje Otwarte i skalowalne technologie: PostgreSQL, Linux

Klient i sprawa – wspólne mianowniki informacji Dokument - Pismo - Faktura - Arkusz - Cennik - Zamówienie, - Urlop - Notatka Forma - Plik - Email - Papier - Faks eDokument Atrybuty: - Klient - Sprawa - Pracownik - Status - Miejsce Możliwości - Przekazywanie - Łączenie - Dostęp - Archiwizacja - Kontrola Zdarzenie - Rozmowa - Spotkanie - Zadanie - Przypomnienie

500 najwydajniejszych systemów komputerowych na świecie 11/2009 Zaintsalowany system operacyjny Ilość % Udział Linux 446 89,2 Windows 5 1 Unix 25 BSD Based 0,2 Mixed 23 4,6 Sumarycznie 500 100 Źródło: http://www.top500.org

Współdzielenie informacji Podsumowując, działanie każdej organizacji można usprawnić poprzez: WSPÓŁDZIELENIE INFORMACJI PRZEZ WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW W SYSTEMIE TELEINFORMATYCZNYM

eDokumenty - podsumowanie Przejrzysty i zrozumiały dla każdego pracownika interfejs użytkownika Jest dynamicznym modelem organizacji Bardzo dobre wsparcie pracy sekretariatu Bardzo duże możliwości kastomizacji – dostosowania Możliwości integracji z systemami finansowo-księg. Nowoczesna architektura – system webowy - AJAX Wiele dodatków: kalendarze, komunikator, dyskusje Otwarte i skalowalne technologie: PostgreSQL, Linux

Dziękuję BetaSoft Sp. z o.o. Pl. Warszawski 10 41-800 Zabrze Tel. 032 376 75 75