Bruno Banani Best use of content.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Advertisements

1. o mnie 2. Moja oferta – koła zainteresowań
KOMPUTER Narzędzie, które mnie kształci i rozwija
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
DORADZTWO ZAWODOWE DLA UCZNIÓW.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
UZALEŻNIENIE Internet.
Kursy i szkolenia bez wychodzenia z domu
Fotografia naszym życiem
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
PARADOKS NASZYCH CZASÓW
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Zapraszam, Zygmunt Korzeniewski. » Dlaczego jedni zostają premierami, szefami wielkich firm, a inni nie robią kariery? » Dlaczego ktoś o wysokim ilorazie.
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
Agenda. Wstęp – co to jest Seenergy? Bardzo krótko o systemie Krótko o zapotrzebowaniu Krótko o zainteresowaniu ochroną środowiska – o konferencji w Poznaniu,
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Utenos A. ir M. Miejska Biblioteka Publiczna Alternatywne informacje w tradycyjnej bibliotece. Co mogą zrobić biblioteki? Vida Garunkštytė Utenos A. ir.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Avril Lavigne Innowacyjne wykorzystanie treści video
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu i zachęcają do przesyłania świątecznych pozdrowień Innowacyjne wykorzystanie mediów interaktywnych.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Łaciate krowy w mieście
Gotuj o wszystko Best use of content.
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ZARZĄDZANIA SWOIM CZASEM
Motywacja w sporcie.
- projekt, który zmienił naszą społeczność!
Zapis prezentacji:

Bruno Banani Best use of content

1A eksperci od uwodzenia… Męskimi idolami stają się coraz częściej „mistrzowie uwodzenia” Szkoły uwodzenia rosną w Polsce jak grzyby po deszczu Książka „Gra” stała się „biblią” uwodzicieli!! Na rynku pojawia się coraz więcej książek i poradników na temat sztuki uwodzenia, które rozchodzą się w ogromnych ilościach…

1B Komentarz lektora Męski świat opiera się głównie na współzawodnictwie i kobietach…lub współzawodnictwie o kobiety. Mężczyźni uwielbiają uwodzić, a przy tym współzawodniczyć oraz dzielić się opiniami o kobietach i sukcesami na tym polu. Wydawać by się mogło, iż każdy facet uważa się za eksperta w dziedzinie kobiet, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat zaobserwować możemy znaczny wzrost zainteresowania kursami, programami telewizyjnymi i literaturą dotyczącą podstaw uwodzenia lub skupiania na sobie uwagi kobiet. Książka Neila Straussa „Gra”, zrewolucjonizowała męskie myślenie na temat uwodzenia kobiet i wprowadziła modę na samodoskonalenie się w tej dziedzinie

2A wyzwanie Zaangażować ich w naszą zabawę w uwodzenie… Przykuć facetów do ekranów komputerów… Zaangażować ich w naszą zabawę w uwodzenie… Znaleźć się w orbicie informacji których szukają faceci…

2B Większość mężczyzn z racji leniwej natury, nie lubi angażować się we wszelkiego rodzaju akcje, konkursy, programy lojalnościowe. Coraz większą część dnia spędzają na szperaniu w internecie, od przeglądania stron sportowych, motoryzacyjnych i portali „dla facetów”, zaczynają każdy dzień. Laptop to coraz ważniejszy gadżet dnia codziennego. Oglądanie telewizji mężczyźni ograniczają głównie do wiadomości i wydarzeń sportowych, zdecydowanie rzadziej sięgając po prasę. Dlatego też zapewnienie mężczyznom „naturalnej” rozrywki i interesujących treści jest tak istotne, aby przykuć ich uwagę i zaangażować ich. Faceci, wrażliwi na reklamową „ściemę”, nie lubią być bowiem atakowani produktem. Wobec tego, daliśmy im możliwość współzawodnictwa w zabawnej i „pięknej” formie, tak, aby nie mogli się od niej oderwać.…

3A nasi żołnierze uwodzenia… Młodzi faceci (16-34) Oglądają filmiki w internecie i dzielą się nimi z kumplami Interesują się kobietami i sposobami ich uwodzenia Uwielbiają sprawdzać się i współzawodniczyć z innymi facetami Chcą czuć się atrakcyjni dla płci przeciwnej

3B Marcin i Tomek mają po 27 lat. Pracują w całkowicie różnych środowiskach, jednak zawsze mają czas żeby po pracy lub w jej trakcie przejrzeć stronki dla facetów, wymienić na GG opinie na temat wyników ostatniej kolejki ekstraklasy, poprzesyłać sobie najnowsze strony z filmikami i zdjęcia najfajniejszych dziewczyn. Niemal w każdy weekend szykują się na imprezy, gdzie w większym składzie spotykają się w celu znalezienia „tej jedynej”. Uwielbiają chwalić się między sobą, wymieniać opinie, ale zawsze pomagają sobie nawzajem…przecież tak mówi „Gra”.

4A nasza recepta na flirt… Pokaż nam czy potrafisz uwieść nasze agentki… Zostałeś wybrany żeby dołączyć do flirt-commando… Sprawdź się w ostatecznej rozgrywce…kup produkt, przejdź ukrytą misję i wygrywaj nagrody… Stań się jednym z najlepszych, a dostaniesz szansę by zostać gwiazdą internetowego show, wyjechać na Ibizę i uczyć się uwodzenia od najlepszych…

4B Wykreowaliśmy wirtualny świat uwodzicieli specjalnie na potrzeby marki bruno banani. Każdy facet mógł nauczyć się czarować, sprawdzić swoje umiejętności w starciu z agentkami i stanąć oko w oko z innymi mistrzami sztuki uwodzenia Dzięki ukrytemu mechanizmowi „augmented reality” i komunikacji w sklepie, każdy kto kupił produkt za pomocą swojego komputera mógł wygrać „szpiegowskie gadżety” bruno banani, Najlepsi z najlepszych stawali przed niepowtarzalną szansą zostania gwiazdą internetowego show o uwodzeniu, które odbywało się na Ibizie i było promowane w internecie

5A „atrakcyjne” treści gwarancją sukcesu… Stworzyliśmy specjalną podsekcję akcji flirt-commando… Na potrzeby akcji przebraliśmy czołowe modelki Playboya i CKM za agentki do zadań specjalnych i zorganizowaliśmy szpiegowską sesję… Każda z nich zachęcała do wzięcia udziału w misjach flirt-commando… Video formaty pozwoliły nam pokazać naszych „uwodzicieli” jako gwiazdy internetowego show…

5B Dzięki współpracy z portalem wp.pl uzyskaliśmy możliwość zdobycia dużej widoczności na największej i najlepiej dopasowanej do grupy docelowej męskiej sekcji portalu facet.wp.pl Specjalnie stworzona podsekcja „agentki bruno banani” stała się naturalną częścią portalu, wśród wiadomości na temat sportu, motoryzacji i…kobiet Wykorzystaliśmy formaty video żeby naszych „kursantów” uczynić gwiazdami internetowego show, stworzyliśmy i wypromowalismy seriał, tak aby „gracze” stali się celebrytami wśród społeczności uwodzicieli i wzorami dla początkujących adeptów tej sztuki…

6A lepsze rezultaty za mniejszy budżet… Galerię z naszymi modelkami obejrzało… Ponad 260 tys. osób!! Udało nam się zaangażować mężczyzn i pokazać, że faceci też potrafią być kreatywni… Średni czas na stronie 4:25! Nasza akcja wywołała falę komentarzy w środowisku „zawodowych” uwodzicieli Niezależnie od promocji na stronie, nasz internetowy show obejrzało na YT ponad 55 tys. osób!

6B Dzięki stworzeniu ciekawej treści, wylansowaliśmy akcję angażującą facetów w niespotykany dotąd sposób Wykrewaliśmy buzz wokół nowego zapachu bruno banani angażując przy tym „autorytety” w dziedzinie uwodzenia Każda spośród ponad 260 tyś. Osób wykonała przeciętnie 8 odsłon naszej galerii (zdjęć w galerii było 10) Kontekstowo dopasowana komunikacja pozwoliła nam na zbudowanie wyższej niż planowana świadomości marki (ix.112)