Program eTwinning Planowanie projektów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Advertisements

Raport z badania rezultatów Program ów „ Czytające Szkoły” i „Czytające Przedszkola”
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
Programowanie z eTwinning 23 września 2016, Warszawa.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
„Magiczne drzewo” „Czerwone krzesło”
Respectful European Schools Pursue Equality and Cultural Tolerance
Programowanie z eTwinning
Aktywny RODZIC.
Co to jest spacer edukacyjny?
Programowanie z eTwinning
Program eTwinning Planowanie projektów
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
Chcę więcej, mogę lepiej
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Programowanie z eTwinning
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Program eTwinning Planowanie projektów
Metoda projektu.
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Szkoła równych szans.
TRZECIE spotkanie Zespołu
Firma otworzyła swą działalność 5 grudnia 2011 r
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Pomoc w planowaniu kariery edukacyjnej i zawodowej ucznia
Przedszkole Promujące Zdrowie
Program profilaktyczno-wychowawczy
HISTORIA 2009-Rozpoczęcie działań dla tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie 2010-przyjęcie Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Program „Upowszechnianie czytelnictwa, rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród młodzieży Zespołu Szkół nr 5 w Wałbrzychu” Czytanie książek – to najpiękniejsza.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Aktywny RODZIC.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Program eTwinning Planowanie projektów Poznań, 17-18 marca 2017

TwinSpace Etapy realizacji projektu eTwinning Live Rejestracja Pomysł na projekt; poszukiwanie szkoły partnerskiej Ustalenia z partnerem; plan projektu Rejestracja projektu TwinSpace Realizacja działań Ewaluacja i zakończenie projektu

Od pomysłu do ewaluacji Pomysł na projekt Szukanie partnera Planowanie projektu Ewaluacja i zakończenie Rejestracja projektu Działania

Pomysły na projekt www.etwinning.net – galeria projektów - mapa Europy (szkoły i projekty) www.etwinning.pl – ciekawe projekty - publikacje

Pasje i zainteresowania uczniów (taniec, muzyka, sport…) Tematyka projektów Podstawa programowa Pasje i zainteresowania uczniów (taniec, muzyka, sport…)

Narzędzia TIK

Cele konkretne osiągalne zrozumiałe WSPÓLNE na przykład: rozwój określonych kompetencji i umiejętności, przyrost wiedzy z ustalonej dziedziny, rozwijanie umiejętności współpracy…

Ustalenia Działania i harmonogram Podział zadań pomiędzy partnerami Metody współpracy Sposoby komunikacji Zaangażowanie uczniów

Współpraca Wspólne tworzenie książki elektronicznej, magazynu, zbiorów zadań, książek kucharskich; Wspólne tworzenie albumów, słowników tematycznych; Wzajemne zadawanie sobie zagadek, quizów, zgadywanek, zadań do wykonania; Wspólnie przygotowanie i przeprowadzanie ankiety ewaluacyjne; Przekazywane wzajemnie scenariusze inscenizacji; Praca uczniów w zespołach międzyszkolnych.

Ewaluacja Ewaluacja czyli refleksje i opinie nauczycieli, uczniów i rodziców. Czy cele projektu zostały osiągnięte? Co zrobiliśmy dobrze, a co nam się nie udało? Jakie działania uczniowie wykonywali chętnie, a jakie z mniejszym entuzjazmem? Czy i o ile wzrosły umiejętności uczniów? Jaki wpływ miał projekt na społeczność klasową, szkolną, lokalną?

Planowanie projektów Tytuł projektu Krótki opis Wiek uczniów Liczba uczniów Narzędzia TIK Cele Postęp działań Spodziewane rezultaty

Kontakt:  Gracjana Więckowska gracjana.wieckowska@frse.org.pl