Akademii Sztuki Wojennej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
o miejsce w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej
Advertisements

BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
Ubezpieczenie w Narodowym Funduszu Zdrowia ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA NFZ Dla studentów spoza Unii Europejskiej oraz spoza krajów.
Obowiązki wobec ZUS  Po podpisaniu umowy o dobrowolne ubezpieczenie z NFZ, ubezpieczony powinien złożyć we właściwym dla swojego miejsca zamieszkania.
Sporządził: Jacek Kruszewski Szkolenie biblioteczne Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie SZKOLENIE BIBLIOTECZNE.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
Odpowiedzialność porządkowa pracowników Za nieprzestrzeganie przez pracownika: ustalonego porządku, regulaminu pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Składka na ubezpieczenie społeczne System finansowy ubezpieczeń społecznych Podstawy prawa zabezpieczenia społecznego.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Grudzień 2015 r. Zbiegi tytułów do ubezpieczeń Co nowego od 1 stycznia 2016 r.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Procedura „NIEBIESKIE KARTY" w świetle obowiązujących przepisów prawa.
STAŻ. Definicja: Staż oznacza nabywanie przez bezrobotnego umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań w miejscu pracy bez.
Usługa ePodatki (MF) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS tel
Usługa PUE-ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Stypendium socjalne będzie przyznane od miesiąca, w którym został złożony wniosek.
o miejsce w Domu Studenckim Akademii Sztuki Wojennej
Rejestracja firmy i obowiązki przedsiębiorcy.
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Nowy wzór świadectwa pracy – jak wypełniać poszczególne punkty
WYPEŁNIANIE FORMULARZA – KRÓTKI KURS
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Powtarzanie roku studiów
Kalkulator dochodów 2016 (b)
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
WYMIANA MIĘDZYUCZELNIANA MOSTUM
Głosowanie Wyboru zadań do realizacji może dokonać każdy mieszkaniec województwa (również osoby niepełnoletnie, za zgodą rodzica lub prawnego opiekuna),
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kalkulator dochodów 2016 (b)
w ramach programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, dn. 2 lutego 2018 r.
Produkt i dochód narodowy
Erasmus+ studia Termin składania dokumentów 10 stycznia 2018 – 6 lutego 2018 Rozmowy kwalifikacyjne Pierwszy tydzień po feriach zimowych: lutego.
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Podstawa prawna Zasady przyjęć do klas I w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kobyłka, zostały przygotowane w oparciu o.
Podstawy prawa pracy Zajęcia nr 3.
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
Podejmowanie działalności gospodarczej przez osoby fizyczne
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Prezentacja skierowana do absolwentów
Podstawy Prawa Zabezpieczenia społecznego
Program priorytetowy „Czyste Powietrze”
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Zarząd Powiatu Toruńskiego
Zapisy na dyżur wakacyjny do oddziałów przedszkolnych
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla pracowników administracyjnych.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Zapis prezentacji:

Akademii Sztuki Wojennej PRZEWODNIK Jak ubiegać się o stypendium socjalne w Akademii Sztuki Wojennej

OD 1 PAŹDZIERNIKA PRZEZ CAŁY ROK AKADEMICKI O stypendium socjalne w Akademii Sztuki Wojennej na rok akademicki 2016/2017 można ubiegać się: OD 1 PAŹDZIERNIKA PRZEZ CAŁY ROK AKADEMICKI Stypendium socjalne będzie przyznane od miesiąca, w którym został złożony wniosek.

Co zrobić aby otrzymać stypendium socjalne ?

. KROK 1 . znajdującym się na stronie: Zapoznaj się z Regulaminem pomocy materialnej dla studentów Akademii Sztuki Wojennej znajdującym się na stronie: www.rembridge.pl w zakładce: Pomoc materialna  Studenci  Regulamin świadczeń pomocy

. KROK 2 . Musisz posiadać dochód miesięczny na jednego członka rodziny nie większy niż: 1043,90 zł

. KROK 3 . Jak wypełnić wniosek? znajdujący się na stronie: Pobierz i wypełnij WNIOSEK O PRZYZNANIE STYPENDIUM SOCJALNEGO znajdujący się na stronie: www.rembridge.pl w zakładce: Pomoc materialna  Studenci  Stypendium socjalne Jak wypełnić wniosek?

Strona 1 NALEŻY WYPEŁNIAĆ WNIOSEK DRUKOWANYMI LITERAMI. Wypełnia pracownik WSSDiP. Zaznacza student, wybierając odpowiednie miejsce zamieszkania. O stypendium w zwiększonej wysokości może ubiegać się student TYLKO na studiach stacjonarnych. Należy również wypełnić dodatkowo oświadczenie do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego (znajduje się on na następnych slajdach). Aktualny rok akademicki tj. 2016/2017. Należy wpisać wszystkie swoje dane. Należy wpisać wszystkie swoje dane z aktualnego roku akademickiego. Wypełnia pracownik WSSDiP.

Strona 2 Należy wpisać obowiązkowo wszystkich członków rodziny. Osoba pracująca-nazwa miejsca pracy. Osoba ucząca się-nazwa szkoły. Osoba niepracująca, zarejestrowana w Urzędzie Pracy-bezrobotny(a). Osoba niepracująca, niezarejestrowana w Urzędzie Pracy-nie pracujący(a). Osoba niepełnoletnia-nieletni(a). Należy wpisać obowiązkowo wszystkich członków rodziny.

Strona 3 Rok poprzedni tj. 2015. Ilość miesięcy, w których uzyskano dochód w 2015 roku. Dochód uzyskany przez cały rok 2015 np. z pracy, zasiłku itp. POMNIEJSZONY O SKŁADKI SPOŁECZNE, PODATEK i SKŁADKI ZDROWOTNE. Dochód uzyskany przez cały rok 2015 z działalności gospodarczej. Imię i Nazwisko wszystkich członków rodziny, którzy uzyskali dochód w 2015 roku. Ilość miesięcy, w których otrzymywano alimenty. Ilość miesięcy, w których uzyskano inne dochody. 12 miesięcy. Ilość miesięcy, w których uzyskano dochód w 2015 roku z działalności. Dochód uzyskany przez cały rok 2015 z gruntów rolnych (liczba hektarów razy 1975 zł). Dochód uzyskany przez cały rok 2015 z otrzymywanych alimentów. Inne dochody roczne . Dochód roczny podzielony przez ilość miesięcy, w których został uzyskany. Łączna suma dochodów miesięcznych wszystkich członków rodziny. DOCHÓD UTRACONY I UZYSKANY NALEŻY WPISAC W MOMENCIE GDY KTÓRYŚ Z CZŁONKÓW RODZINY STRACIŁ DOCHODY Z 2015 ROKU LUB UZYSKAŁ NOWE W 2016 ROKU należy dodatkowo wypełnić Wniosek o ponowne ustalenie dochodu (znajduje się on na następnych slajdach) 2015/2016 Dochód miesięczny, który został utracony z 2015 roku. Łączny dochód miesięczny rodziny, pomniejszony o dochód miesięczny utracony. Dochód miesięczny, który został uzyskany w 2016 roku. Łączny dochód miesięczny rodziny, powiększony o dochód miesięczny uzyskany. Łączny dochód miesięczny rodziny (pomniejszony o dochód miesięczny utracony i powiększony o dochód miesięczny uzyskany) podzielony przez liczbę członków.

DODATKOWO NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK O PONOWNE USTALENIE DOCHODU. WZÓR 2015 Zdzisław Kowalski 20 000 12 1666,67 Mariola Kowalska 5 000 2 3009,70 12 2750,81 5 000 zł / 2 miesięcy = 2 500 zł 2 500 zł + 250,81 zł = 2 750,81 zł 20 000 zł / 12 miesięcy = 1 666,67 zł 1,5239 ha przeiczeniowych* 1 975 zł (przelicznik) = 3 009,70 zł 3 009,70 / 12 miesięcy = 250,81 zł 4417,48 1 666,67 zł + 2 750,81 zł = 4 417,48 zł 2015 2016 2500 2500 4417,48 zł - 2 500 zł = 1 917,48 zł 1917,48 800 2717,48 1 917,48 zł + 800 zł = 2717,48 zł 679,37 DODATKOWO NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK O PONOWNE USTALENIE DOCHODU. 2717,48 zł dzielimy na wszystkich członków w rodzinie (uwzględnionych we wniosku) np. 4 = 679,37 zł

Należy wypisać wszystkie dokumenty dołączone do wniosku. Strona 4 Należy wypisać wszystkie dokumenty dołączone do wniosku. Należy obowiązkowo zapoznać się z oświadczeniami, wykreślić nie potrzebne i wypełnić wymagane pola. OBOWIĄZKOWY CZYTELNY PODPIS STUDENTA.

Wypełnia Komisja Stypendialna. Strona 5 Wypełnia Komisja Stypendialna.

OBOWIĄZKOWO NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK O NUMERZE KONTA: Wniosek o przekazywanie świadczeń na rachunek bankowy Numer konta bankowego MUSI należeć do studenta. Należności nie będą wypłacane na numer konta innej osoby !

Wniosek o przekazywanie świadczeń na rachunek bankowy Wypełnia pracownik WSSDiP. Należy wpisać wszystkie swoje dane. Podać numer konta STUDENTA. Podać nazwę i siedzibę oddziału bankowego. OBOWIĄZKOWY CZYTELNY PODPIS STUDENTA.

W przypadku, gdy student chce ubiegać się o stypendium socjalne w zwiększonej wysokości musi dołączyć dodatkowo: Oświadczenie do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego w zwiększonej wysokości. O zwiększenie do stypendium socjalnego mogą ubiegać się TYLKO studenci studiów stacjonarnych zamieszkujący w Domu Studenckim lub innym obiekcie. W przypadku zakwaterowania w innym obiekcie należy OBOWIĄZKOWO dołączyć do ww. oświadczenia - umowę najmu. W przypadku nieposiadania umowy, oświadczenie musi wypełnić i podpisać dodatkowo właściciel lokalu.

Oświadczenie do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego w zwiększonej wysokości Należy wpisać wszystkie swoje dane. Należy wpisać adres stałego zameldowania. Informacje o dojeździe z miejsca stałego zameldowania do Akademii Sztuki Wojennej. Student musi zaznaczyć gdzie zamieszkuje. OBOWIĄZKOWY CZYTELNY PODPIS STUDENTA. W przypadku braku umowy najmu, właściciel lokalu musi podać swoje dane i czytelnie się podpisać.

WSZYSTKIE PODANE DOKUMENTY SĄ OBOWIĄZKOWE !!! . KROK 4 . Pobierz z Urzędów odpowiednie dokumenty, potwierdzające sytuację materialną. WSZYSTKIE PODANE DOKUMENTY SĄ OBOWIĄZKOWE !!!

1. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości uzyskanych dochodów lub ich braku za rok 2015, dotyczące: - studenta; - rodziców studenta; - rodzeństwa studenta– tylko pełnoletniego, uczącego się. W przypadku, gdy student zawarł związek małżeński, dotyczące: - studenta; - małżonka studenta; - dzieci studenta – tylko pełnoletnich, uczących się. + AKT MAŁŻEŃSTWA

2. Dokument potwierdzający wysokość składek zdrowotnych (np 2. Dokument potwierdzający wysokość składek zdrowotnych (np. zaświadczenie z ZUSu lub PIT 11) za rok 2015, dotyczący: - studenta; - rodziców studenta; - rodzeństwa studenta – tylko pełnoletniego uczącego się. W przypadku, gdy student zawarł związek małżeński, dotyczące: - studenta; - małżonka studenta; - dzieci studenta – tylko pełnoletnich uczących się. Jeżeli, któryś z członków rodziny studenta nie uzyskał żadnego dochodu lub nie miał odprowadzanych składek zdrowotnych w roku 2015, to taki dokument nie jest wymagany.

DODATKOWE DOKUMENTY Z URZĘDÓW W INNYCH SYTUACJACH LOSOWYCH: • PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI: - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o prowadzeniu działalności gospodarczej w roku 2015. dodatkowo W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej opodatkowanej zryczałtowanym podatkiem dochodowym lub na karcie podatkowej od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne OSOBA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ musi wypełnić Oświadczenie o wysokości dochodu z działalności opodatkowanej zryczałtowanym podatkiem dochodowym lub na karcie podatkowej od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.

Oświadczenie o wysokości dochodu z działalności opodatkowanej zryczałtowanym podatkiem dochodowym lub na karcie podatkowej od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne Imię i nazwisko studenta. Rok kalendarzowy 2015. Zaznaczyć odpowiedni rodzaj prowadzonej działalności gospodarczej. Wpisać wszystkie wymagane kwoty. Osoba składająca Oświadczenie musi OBOWIĄZKOWO podpisać się.

• POSIADANIE GRUNTÓW ROLNYCH: - Zaświadczenie z Urzędu Miasta/Gminy o posiadaniu gospodarstwa rolnego, wyrażonego w hektarach przeliczeniowych. Zgodnie z obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 23 września 2016 r. wysokość przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego w 2015 r. wynosi 1975 zł. dodatkowo Oświadczenie o wysokości posiadanych dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych.

Należy wpisać wszystkie dane. Rok kalendarzowy 2015. Wpisać Imię i Nazwisko osoby posiadającej nw. dochody oraz stopień pokrewieństwa ze studentem. Wpisać wszystkie uzyskane dochody nieopodatkowane. Osoba składająca Oświadczenie musi OBOWIĄZKOWO wypełnić sumę dochodów nieopodatkowanych. Osoba składająca Oświadczenie musi OBOWIĄZKOWO podpisać się.

DODATKOWE DOKUMENTY W INNYCH SYTUACJACH LOSOWYCH: • Osoby pełnoletnie, uczące się: Zaświadczenie ze szkoły o uczeniu się lub ksero legitymacji. • Osoby niepełnoletnie, uczące się: Zaświadczenie ze szkoły o uczeniu się lub ksero legitymacji. • Osoby niepełnoletnie, nieuczące się: Akt urodzenia. • Osoby niepełnosprawne: Orzeczenie o niepełnosprawności. • Student, który zawarł związek małżeński: Akt małżeństwa.

DODATKOWE DOKUMENTY W INNYCH SYTUACJACH LOSOWYCH: • Rozwód rodziców: Wyrok rozwodu i wyrok przyznania alimentów. W przypadku otrzymywania alimentów należy wypełnić: Oświadczenie o wysokości posiadanych dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych. • Śmierć rodzica: Akt zgonu. • Trudna sytuacja materialna rodziny: Opinia z MOPSu/GOPSu o trudnej sytuacji materialnej rodziny. • Osoby bezrobotne: Zaświadczenie z Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej i ewentualnym przyznaniu zasiłku w kwocie NETTO. • Posiadanie dochodu w 2015 roku krócej niż przez 12 miesięcy: Dokument potwierdzający liczbę miesięcy.

• UTRATA DOCHODU: np. utrata pracy, zasiłku, renty itp. 1 • UTRATA DOCHODU: np. utrata pracy, zasiłku, renty itp. 1. Dokument potwierdzający od kiedy do kiedy dana osoba otrzymywała dochód (umowa zlecenie, umowa o pracę, świadectwo pracy, zaświadczenie z miejsca pracy, zaświadczenie o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych, zaświadczenie o pobieraniu renty) 2. oraz PIT-11. 2. „Wniosek o ponowne ustalenie dochodu” • UZYSKANIE DOCHODU: np. podjęcie pracy, uzyskanie zasiłku, renty itp. 1. Dokument potwierdzający od kiedy uzyskano dochód i jaki jest to dochód miesięczny netto. Dochód, który trzeba uwzględnić to dochód za pierwszy pełny miesiąc. (umowa zlecenie, umowa o pracę, świadectwo pracy, zaświadczenie z miejsca pracy, zaświadczenie o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych, zaświadczenie o pobieraniu renty itp.). 2. „Wniosek o ponowne ustalenie dochodu”

Wniosek o ponowne ustalenie dochodu Wszystkie swoje dane. Rok w którym utracono lub uzyskano dochód tj. 2015 lub 2016. Dane członka i jego dochód utracony. Dokumenty potwierdzające utratę dochodu. Dane członka i jego dochód uzyskany (za pierwszy pełny miesiąc). Dokumenty potwierdzające uzyskanie dochodu. OBOWIĄZKOWO podpisać się.

. KROK 5 . Przynieś lub wyślij pocztą WNIOSEK WRAZ Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW do Wydziału Spraw Studenckich Doktoranckich i Promocji blok 94 pokój nr 21 Al. gen. A. Chruściela 103 00-910 Warszawa CZYTAJ DALEJ 

Wnioski, które będą wysłane pocztą i okażą się NIEKOMPLETNE będzie można uzupełnić w ciągu 7 dni od dnia otrzymania WEZWANIA. Po upływie wyznaczonego terminu i nieuzupełnieniu braków - wniosek zostaje bez rozpatrzenia. Informacje o brakujących dokumentach będą przekazywane drogą pocztową na adres korespondencyjny.

Komisja Stypendialna będzie rozpatrywała wnioski niezwłocznie.

Listy osób, którym przyznano stypendium socjalne ukażą się po obradach Komisji Stypendialnych na stronie: www.rembridge.pl w zakładce Pomoc materialna  Studenci  Listy przyznanych świadczeń Daty obrad Komisji będą udostępniane na stronie.

Stypendium socjalne będzie wypłacane na numer konta bankowego podanego we wniosku do 20 dnia każdego miesiąca.

Decyzja będzie wydawana na każdy semestr oddzielnie. Należy OSOBIŚCIE odebrać decyzję potwierdzającą otrzymywanie stypendium socjalnego w okresie podanym na stronie. Decyzja będzie wydawana na każdy semestr oddzielnie.

Każdy student ma OBOWIĄZEK poinformować Wydział Spraw Studencki Doktoranckich i Promocji o jakichkolwiek zmianach mających wpływ na przyznanie stypendium socjalnego (np. utracie oraz uzyskaniu dochodów).

E-mail: wssid@aon.edu.pl Tel: 261 813-454 E-mail: m.zeniuk@aon.edu.pl W razie pytań związanych ze składaniem dokumentów, prosimy dzwonić do Wydziału Spraw Studenckich Doktoranckich i Promocji lub wysłać wiadomość mailem z pytaniem. Tel. 261 813-876, 261 814-166 E-mail: wssid@aon.edu.pl Pytania związane z wypłacaniem świadczeń i zmiany numerów kont bankowych prosimy zgłaszać do Zastępcy Kierownika Wydziału Spraw Studenckich Doktoranckich i Promocji mgr Małgorzaty Zeniuk Tel: 261 813-454 E-mail: m.zeniuk@aon.edu.pl