PROJEKT PROCZYTELNICZY CAŁA SZÓSTA CZYTA PIERWSZAKOM BAŚNIE…

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Advertisements

Tłusty Czwartek Tego dnia jak tradycja każe wybraliśmy się do piekarni po słodkie pączki z nadzieniem owocowym. Każdy z nas wrócił do przedszkola z paczkiem,
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Ul. Lermontowa Łódź
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w LISTOPADZIE? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Prezentację przygotowała Paulina Szymanek.  data urodzin: miejsce urodzin: Paryż data śmierci: rodzina: Brat Charles'a (Claude)
{ Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci w grupie Biedronek Grudzień 2015 r. Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
Bajkowy wąż Praca wykonana przez uczennice: kl. 2b – Aleksandrę Czyżowicz i 3 – Martynę Staszczyk Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starym.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Bal klasowy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Op racowanie Bernarda Kowalska Spotkanie z pszczelarzem.
Z dniem 1 września 2004 roku stanowisko dyrektora szkoły objął pan Eugeniusz Szybiak, a jego zastępcą została pani Barbara Goraj. Oboje funkcję swą pełnią.
 Baśnie mają charakter ponadczasowy.  Wszyscy czytali, czytają i będą czytali baśnie.  Każda dziewczynka chce być księżniczką, a chłopiec dzielnym.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Łukasz Socha KL1cT – Rejestracja uczniów  Ja i mój kompan Mateusz Z. zarejestrowaliśmy się o godz w II Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy.
Ul.T.Gajcego 7/ Łódź tel Szkoła Podstawowa nr 204 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego.
Odkrywam swoją miejscowość Projekt realizowany w ramach programu „Szkoła z Klasą 2.0 z TIK” klasy I b oraz Koła Fotograficznego FLESZ.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H.CH. ANDERSENA w Radomiu.
System edukacji w Polsce
"BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE"
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
„Magiczne drzewo” „Czerwone krzesło”
PROJEKT PROCZYTELNICZY CAŁA SZÓSTA CZYTA TRZECIOKLASISTOM MITY…
Karolina Sammel Szczecin, 2016.
AGNIESZKA OSIECKA Poetka, pisarka, reżyserka, dziennikarka. Autorka ponad dwóch tysięcy tekstów.
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
UROCZYSTOŚĆ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO 2015/2016
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Opracowały: Aleksandra Rybak Maja Prusińska
FOTOREPORTAŻ Z WYCIECZKI DO KSIĄŻNICY
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Tydzień Hiszpański w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku 16 – 20 X 2017r.
Dzień kropki W grupie Słoneczek.
GDY GNIAZDO OPUSTOSZEJE...
Prezentację przygotowała Katarzyna Semla
Wrażenia Autor: Czarek Lipka
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
Projekt nr Europejski Rok Dziedzictwa Kulturowego VIII edycja
Wycieczka do Kielc Autor: Karolina Stańczak Klasa szósta
CELE PROGRAMU Celem programu jest wzmocnienie zainteresowań i aktywności czytelniczej uczniów oraz zwiększenie potencjału i roli bibliotek, a także uatrakcyjnienie.
OLIMPIADA BIBLIOLOGICZNA I INFORMATOLOGICZNA
Dzień Pluszowego Misia
„Mój kandydat do Literackiej Nagrody Nobla ”
PREZENTACJA DLA KLASY 3 SP DO LEKCJI 43
Program profilaktyczno-wychowawczy
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
Nowy rok szkolny rozpoczął się wyjątkowo ciekawie
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
KONKURS SZKOLNY JESTEŚMY IM WDZIĘCZNI ZA…
Nasza wycieczka „Razem na wycieczce” OBÓZ NAUKOWY WĘGIERSKA GÓRKAˈ2018
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Miniprzedsiębiorstwo działające przy I Liceum Ogólnokształcącym im
Zajęcia w świetlicy Magdalena Rojek.
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Anna Jarzębowska – Krześniak
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

PROJEKT PROCZYTELNICZY CAŁA SZÓSTA CZYTA PIERWSZAKOM BAŚNIE…

Uczennica kl. VI Monika czyta młodszym kolegom baśń „KRÓLOWA ŚNIEGU” Uczennica kl. VI Monika czyta młodszym kolegom baśń "Królowa Śniegu" Uczniowie kl. I i VI budowniczymi pałacu Królowej Śniegu Królowa Śniegu z nieproszoną wizytą w szkole

Pierwszaki podczas rozmrażania swoich starszych kolegów Królowa Śniegu na "gorącym krześle" Mini test koleżeństwa "Co to znaczy kochać się jak brat z siostrą?"

„BRZYDKIE KACZĄTKO” Uczniowie klasy VI podczas czytania baśni "Brzydkie kaczątko" Instruktaż wykonania łabędzi z balonów Nasze piękne łabędzie

Taki łabędź to nic trudnego  Bawimy się w origami Nasze łabędzie, tym razem z papieru

INSTALACJA Z ŁABĘDZI ,,Dzieciom daje się korzenie by mogły rosnąć, i skrzydła, by mogły odlecieć”

Pani z przyrody podczas opowiadania o zwyczajach łabędzi

Wspomnienia naszych znajomości z kolegami z działdowskiego OREW-u

Uczennica klasy VI - Monika- czyta pierwszakom baśń " Stokrotka" Po wysłuchaniu baśni - pora na refleksje Określanie cech stokrotki i pozostałych kwiatów

Podjęta decyzja o empatii wobec innych - przypieczętowana podpisem Wskazywanie swoich wad i zalet, zapisanie na wyciętych kształtach kwiatów

WYSTAWA PRAC FLORYSTKI Z GRÓDEK – PANI ANITY GUTKOWSKIEJ Florystka i jej prace Ta kompozycja podobała się najbardziej!

Uśmiechy świadczą o zadowoleniu z efektów pracy SPOTKANIE Z FLORYSTKĄ Pamiątkowe zdjęcie. Uśmiechy świadczą o zadowoleniu z efektów pracy Florystka podczas instruktażu wykonania stokrotki

„WRÓŻKI” Uczennica klasy VI – Klaudia, czyta młodszym kolegom baśń " Wróżki" Zastanawiamy się nad przesłaniem baśni

Czy jesteśmy podobni do pasierbicy - uśmiechnięci, uprzejmi i dyskretni? Zapisujemy, w jakich okolicznościach używamy miłych słów : proszę, dziękuję, przepraszam Gdybym był(a) wróżką, u innych nagrodził(a)bym, zganił(a)bym...

„BAŚŃ O ZŁOTYM KUBKU” Monika z klasy V I podczas czytania "Baśni o złotym kubku" Uczniowie lepią kubki z plasteliny Kubki ulepione Plastelinowe kubki uczniów napełnią się dobrymi uczynkami, tak, jak kubek dzwonnika - klejnotami

WYJAZD DO KAMIONKI Wycieczka do Kamionki-wioski garncarskiej, w celu poznania sztuki lepienia m.in. kubków na kole garncarskim Po warsztatach - pamiątkowe zdjęcie

„KOPCIUSZEK” Romualda i Paulina podczas czytania baśni " Kopciuszek" Uczniowie wiedzą, iż "Kopciuszek„ to baśń o szlachetności i próżności, nagrodzie i karze...

Iwonka odnalazła pantofelek w okamgnieniu - Filip nagrodził ją brawami GDZIE JEST PANTOFELEK??? Zabawa w szukanie pantofelka - Martynka szybko znalazła! Filip, słuchając podpowiedzi kolegów, również poradził sobie znakomicie! Iwonka odnalazła pantofelek w okamgnieniu - Filip nagrodził ją brawami

Pani Danuta Rochoń-instruktorka tańca z GOK w Płośnicy- podczas nauki tańca cza-cza Jeszcze tylko właściwy układ rąk i można iść na bal... Pierwszacy wybierają się na bal - w koronach

NIECH ŻYJE BAL! Uczniowie z klasy VI uczą młodszych kolegów tańca kubańskiego Cała sala tańczy z nami... Brawa dla Kopciuszka i księcia!

Prace uczniów klasy I zamieszczone w baśni Ilustracje do baśni Teresy Dwórznik – Romańskiej pt. „Jak mrówki nauczyły Bartka mądrości?” Prace uczniów klasy I zamieszczone w baśni

Uczniowie klasy I nie pozwolą zniszczyć mrowiska przy szkole

Gość z uczestnikami projektu proczytelniczego "Cała szósta czyta pierwszakom baśnie" Uczniowie klasy I z wychowawczynią dziękują za baśń i miłe spotkanie

Baśń „Jak mrówki nauczyły Bartka mądrości” przekazana do biblioteki szkolnej Uczniowie klasy I podczas przekazywania baśni

W I E L K I F I N A Ł Krasnale z klasy VI - gospodarzami imprezy. Debiut autorski księżniczki ( poetki ) z klasy III . Aleksandra Markiewicz prezentuje wiersz pt. " O czym będzie bajeczka? " Czerwony Kapturek z pierwszakami, podczas prezentacji baśniowych kostiumów, przed I turą konkursu wiedzy o baśniach.

Biliśmy brawa dla rodziców za ich aktorski wyczyn. Zdjęcie ze znajomym Czerwonym Kapturkiem

Niezwykłe spotkanie z ... czarownicą? Druga tura konkursu - rozpoznawanie rekwizytu. Z jaką baśnią kojarzy się Wam ten rekwizyt?

dotycząca rozpoznania postaci baśniowej z widowni, była imponująca. Trzecia część konkursu - zła wróżka Niewiedza oburzona wysokim poziomem wiedzy uczniów. Plan zdemaskowania wiedzy pierwszaków nie powiódł się - wiedza uczniów klasy I dotycząca rozpoznania postaci baśniowej z widowni, była imponująca.

Zakończenie imprezy i ogłoszenie wyników konkursu baśniowego pierwszaków. Pamiątkowe zdjęcie autorek i uczestników projektu proczytelniczego.

ZDJĘCIA Z WYSTAWY FINAŁU PROJEKTU PROCZYTELNICZEGO