Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
RAPORT.
Społeczności w Internecie
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Istota i przesłanki badań marketingowych
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE - podsumowanie po 10 miesiącach 2011 roku. OPRACOWANO na podstawie: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. - Podsumowania.
Raport z badania Capibus
Katowice, 15 maja 2012.
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Trendy rozwojowe w sektorze budowlanym – analiza zjawiska w województwie śląskim : przedsiębiorcy województwa śląskiego, CATI, sierpień 2011 Projekt współfinansowany.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Badanie uczestników Targów Mieszkaniowych Raport z badania przeprowadzonego w dniach Warszawa, styczeń 2011 © 2010 Research International.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Prezentacja oferty CityProjekt Sp. z o.o.. Kim jesteśmy? CityProjekt Sp. z o.o. to biuro architektoniczno-budowlane, które wykonuje: Projekty indywidualne.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
Technik Ekonomista „Sztuka ekonomii polega na tym, by spoglądać nie tylko na bezpośrednie, ale i na odległe skutki danego działania czy programu; by śledzić.
Prezentacja Firmy Pil-Building Sp. z o. o. Ul. Bydgoska 33/3
Dziś Zajmiemy Się Takimi Hasłami:
Problemy wychowawcze dzieci
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród inwestorów instytucjonalnych Warszawa, lipiec.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Warszawa, luty 2011 Główne wyniki badania przeprowadzonego w ramach projektu „Komercjalizacja wiedzy i wyników badań naukowych” Przygotowanie: Grzegorz.
Perspektywy rozwoju ubezpieczeń ochrony prawnej w Polsce Jerzy Wieczorek Warszawa, 27 stycznia 2016 r.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Kreatywność i innowacyjność kobiet w biznesie. Warszawa, 03 kwietnia 2009 dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
Prezentacja wyników badań ŻYCIE W POZNANIU 2009 Zleceniodawca: Urząd Miasta Poznania Maj 2009.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
- wsparcie pracodawców i ich pracowników Kielce, 28 czerwca 2016 r.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
Plany Pracodawców Wyniki 31. edycji badania 5 września 2016 r.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w październiku 2011 r. Joanna Jarzębowska Junior Project Manager ASM – Centrum Badań.
MÓJ ZAWÓD.
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Badanie #finanseprzyszlosci – czy za 10 lat bankowa aplikacja mobilna będzie najważniejszą aplikacją w telefonie.
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
„Czy palący pracownik to problem?” Omówienie wyników badania CATI.
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Kondycja branży pośrednictwa nieruchomości w opinii jej przedstawicieli Raport z badania

Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5

1 Informacje o badaniu

Termin realizacji badania Metodologia badania Technika badawcza Grupa docelowa Termin realizacji badania Maj: 11.05.2016 Badanie ilościowe Badanie z wykorzystaniem techniki CAPI (tablet) Bezpośrednie wywiady z uczestnikami Konferencji „Spotkanie Liderów Nieruchomości” przeprowadzone metodą CAPI (komputerowo wspomagany wywiad osobisty) z użyciem tabletów Wielkość próby: 179 respondentów Grupa docelowa: Osoby dorosłe (18+) Przedstawiciele agencji nieruchomości 4

2 Wyniki badania

Ocena sprzedaży na rynku nieruchomości w Q1 2016r. Jak ocenia Pan/Pani sprzedaż na rynku nieruchomości w I kw. 2016 r.? TOP 2 BOXES 84% BOTTOM 2 BOXES 2% 6

Czynniki kształtujące popyt na rynku nieruchomości 3,4 Co Pana(i) zdaniem wywiera w tej chwili największy wpływ na popyt na rynku nieruchomości? (Wskazanie 5 odpowiedzi, w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej) N=179 7

Czynniki wpływające na wybór biura nieruchomości 3,4 Co Pana(i) zdaniem decyduje o wyborze przez klienta konkretnego biura nieruchomości? (Wskazanie maksymalnie 3 odpowiedzi) N=179 8

Rozwój biura nieruchomości i perspektywy na przyszłość Czy obroty Pana(i) biura w I kw. 2016 r. były wyższe, niż w analogicznym okresie 2015r.? Jak ocenia Pan(i) perspektywę rozwoju swojej firmy (w przeciągu najbliższych 5 lat)? 9

Funkcjonowanie biura nieruchomości Jaki system wynagrodzeń jest stosowany w Pana(i) firmie? W którym kwartale w Pana(i) firmie zawieranych jest najwięcej transakcji? N=179 N=179 10

Funkcjonowanie biura nieruchomości Jaki procent umów zawieranych w Pana(i) firmie stanowią umowy na wyłączność? Jaki procent ofert w Pana(i) firmie dotyczy rynku pierwotnego? Jaki procent ofert w Pana(i) firmie stanowią oferty wynajmu? 11

Współpraca z klientami Jaki procent klientów negocjuje prowizję na umowie? 57% Średnia N=179 Jaki szacunkowy procent ofert stanowią umowy pośrednictwa bez prowizji jednej strony? 32% Średnia N=179 12

Cel zakupu i finansowanie transakcji W jakim celu kupowane są nieruchomości mieszkaniowe? W jaki sposób finansowane są transakcje? N=179 N=179 13

Preferowany rodzaj i najpopularniejsza powierzchnia nieruchomości Jaki typ nieruchomości cieszył się szczególnym zainteresowaniem w I kw. 2016r. (względem poprzedniego roku w I kw.)? Jaki metraż nieruchomości cieszy się obecnie największą popularnością? Najpopularniejszy metraż: 52 m2 49 m2 2040 m2 138 m2 899 m2 102 m2 104 m2 737 m2 Mieszkania z rynku wtórnego 57% 26% Mieszkania z rynku pierwotnego Działki rolne 6% 4% Domy Działki budowlane 4% 2% Powierzchnie biurowe Lokale usługowe 1% 1% Magazyny przemysłowe Małe podstawy procentowania! N=179 Pokazano średnią wielkość powierzchni w m2 14

Tendencje cenowe na rynku nieruchomości 3,4 Jakie tendencje cenowe obserwuje Pan(i) w przypadku: N=179 15

Konkurencja i zagrożenia 3,4 Kto Pana(i) zdaniem jest największym konkurentem dla Pana(i) biura nieruchomości? (Wskazanie maksymalnie 2 odpowiedzi) Na wykresie przedstawiono 2 pierwsze wskazania , maksymalnie. 2 odpowiedzi N=179 16

Konkurencja i zagrożenia 3,4 Jakie Pana(i) zdaniem największe zagrożenia stoją przed biurem nieruchomości w ciągu najbliższego roku? (Wskazanie maksymalnie 2 odpowiedzi) N=179 17

Perspektywy rozwoju na rynku nieruchomości Jakie Pana(i) zdaniem usługi powinno oferować nowoczesne biuro nieruchomości? (Wskazanie 3 odpowiedzi, w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej) N=179 Jak ocenia Pan(i) perspektywy na rynku nieruchomości (na najbliższych kilkanaście miesięcy)? 18

Dziękujemy TNS Polska | ul. Wspólna 56 00-687 Warszawa | 22 598 98 98 | www.tnsglobal.pl 19