O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
e-administracja / e-government
Advertisements

Skrócona instrukcja składania wniosków o wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub bezpiecznego.
Portal EURES – rejestracja CV w bazie CV on - line
Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Wykorzystanie platformy ePUAP w wymianie informacji między jednostkami
Departament Informatyzacji MAiC
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Skrócona instrukcja składania wniosków o zmianę wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą z użyciem profilu zaufanego (e-PUAP) lub.
Mgr Paweł Dąbrowski Technika biurowa mgr Paweł Dąbrowski
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
EURES - Europejskie Służby Zatrudnienia
PKI, OPIE Auth Mateusz Jasiak.
Wszczęcie postępowania (art. 61 KPA)
Informatyzacja a prawo podatkowe
UŁATWIENIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Zbigniew Derdziuk
Skanery.
Składanie deklaracji podatkowych – e-Podatki
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
CZTERY KROKI ZŁOŻENIA ZEZNANIA ROCZNEGO PRZEZ INTERNET.
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Cyfrowy Urząd
Ministerstwo Finansów
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
Platforma Usług Elektronicznych
Zakładam firmę … pierwsze kroki
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Zakładane cele : Jednolity kanał udostępniania elektronicznych usług publicznych przez administrację publiczną (ESP) Platforma współkorzystania z wypracowanych.
Bankowość Internetowa w P-SFUK
E - obywatel.
Sieciowe Systemy Operacyjne
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
eDeklaracje – dla podatnika
sprawdź jakie to proste!!!
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Faktura elektroniczna, podpis elektroniczny – aspekty prawne Witold Chomiczewski, LL.M. radca prawny
PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Spotkanie informacyjne
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
Logowanie do platformy PEUP
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Urząd Skarbowy w Rybniku
Płatnik PIT – zmiany od 2015 roku
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
2014 Warszawa, 15 lipca 2014 r. Spotkanie dla Wnioskodawców Ewa Planutis Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Internetowy urząd Marcin Skonieczka Wójt Gminy Płużnica Gmina Płużnica
Techniki informacji i komunikacji Ćwiczenia nr 7 Mgr Anna Materla Krajowy Rejestr Sądowy. CEIDG. Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa, Administracji i.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Prezentacja funkcjonalności elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) w kontekście Aplikacji Gabinetowych.
Planowane wydatki inwestycyjne w zakresie informatyki na 2016 rok: 1
PFR Wstępnie wypełnione zeznanie podatkowe PIT-37 i PIT-38 za rok 2015.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Najczęściej zadawane pytania w Centrum Pomocy Przemysław Ruchlicki.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Zmienia życie, otwiera umysły. eTwinning jest platformą współpracy dla pracowników szkół z krajów europejskich, które komunikują się, współpracują.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
REJESTRACJA PRZEDSIĘBIORCÓW
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Zapis prezentacji:

O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu e-PUAP” jest otwarcie się tarnobrzeskiego urzędu na obsługę obywateli i przedsiębiorców drogą elektroniczną. Każdy, kto założy swoje indywidualne konto na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) i posiada ważny, kwalifikowany podpis elektroniczny może złożyć do urzędu elektroniczny formularz służący np. zrejestrowaniu działalności gospodarczej lub wypełnieniu obowiązku złożenia deklaracji podatkowej. Może to zrobić przy wykorzystaniu własnego komputera, nie opuszczając mieszkania lub poprzez automatyczną kancelarię, czyli urzędomat, który jest urządzeniem przyjmującym także dokumenty w formie papierowej i na życzenie wydającym potwierdzenie odbioru. W Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta, Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej oraz w miejskich jednostkach organizacyjnych ustawiono infomaty, czyli elektroniczne kioski informacyjne przystosowane do obsługi przez osoby niepełnosprawne.

e-PUAP E-PUAP – Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej to bezpieczny portal, na którym obywatele i przedsiębiorcy mogą załatwiać sprawy urzędowe za pośrednictwem Internetu. Otwiera dostęp do formularzy elektronicznych, zgromadzonych w Katalogu Usług Publicznych daje możliwość wyszukania oraz pobrania opublikowanego wzoru formularza elektronicznego. Umożliwia skorzystanie z usług po założeniu indywidualnego konta użytkownika. Wymaga posiadania bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Formularz elektroniczny „Elektroniczny druk urzędowy" z wolnymi miejscami przeznaczonymi na wpisanie wymaganych informacji. Wypełniony i opatrzony podpisem elektronicznym może zostać przestany do odpowiedniego urzędu, celem załatwienia określonej sprawy. Do pobrania na platformie e-PUAP, dostępny w Katalogu Usług Publicznych, udostępnionym przez Powiat m. Tarnobrzeg. Udostępnione przez Urząd Miasta Tarnobrzeg wzory formularzy dotyczą m.in.: deklaracji i informacji podatkowej, rejestracji działalności gospodarczej, dokonania zmian we wpisie do ewidencji, zawieszenia, wznowienia i zamknięcia działalności gospodarczej (w ramach tzw. „jednego okienka").

Podpis elektroniczny To technika potwierdzania autentyczności dokumentu i tożsamości jego nadawcy przy wymianie informacji drogą elektroniczną. Musi spełniać te same warunki co podpis zwykły, tzn. powinien być trudny lub niemożliwy do podrobienia, stwarzać możliwość weryfikacji i trwale łączyć się z dokumentem. Służy nie tylko do wymiany dokumentów elektronicznych, ale również pełnej obsługi prawnej dla prowadzonej działalności przez przedsiębiorcę. Rozpoczyna nową erę w administracji i w biznesie.

Elektroniczny system obiegu dokumentów EDICTA Jest to oprogramowanie pozwalające na elektroniczną rejestrację pism i wniosków złożonych przez obywateli do Urzędu Miasta Tarnobrzeg, w różnej postaci (elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-PUAP, lub papierowej). Umożliwia przetwarzanie treści dokumentów papierowych na postać elektroniczną. Usprawnia zarządzanie sprawami. Jest otwarty na klienta poprzez integrację z systemem e-PUAP.

infomat To wszechstronne urządzenie multimedialne wykorzystywane jako Publiczny Punkt Dostępu do Internetu oraz mobilne stanowisko informacyjno-prezentacyjne. Umożliwia dostęp do stron internetowych urzędów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych miasta. Przeznaczony dla osób, które nie mają dostępu do Internetu w domu lub będąc w mieście zechcą uzyskać określone informacje. Przystosowany do obsługi przez osoby niepełnosprawne.

urzędomat To urządzenie umożliwiające: Złożenie wniosku w formie papierowej lub elektronicznej przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę (czyli również poza godzinami pracy urzędu). Uzyskanie potwierdzenia odbioru dokumentu złożonego w postaci papierowej. Złożenie wniosku za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, pod warunkiem posiadania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dostęp do Biuletynu Informacji Publicznej, gdzie w Zakładce „Urząd Miasta" w podzakładce - „Jak załatwić sprawę w urzędzie" - po wyborze właściwego przewodnika mieszkańca można zapoznać się ze sposobem załatwienia określonej sprawy.

Zapraszamy do korzystania z usług Przyjaznego e-Urzędu.