Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Informacje o projekcie
Informacje o projekcie
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Poznawanie metody projektu
Zespół Placówek Oświatowych im. hm Janka Bytnara „Rudego”
„KONSTRUKCJE GEOMETRYCZNE Z PROGRAMEM C.a.R.”
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Starorzecze Rzeki Łeby – wartość przyrodnicza naszego regionu.
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Co to jest TIK?.
Tworzenie sylabusa kursu e-learningowego
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Metodyka nauczania informatyki
im. Adama Mickiewicza w Łebie
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
TARGI
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
Źródła energii na świecie
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przewodnik nauczyciela Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przykłady prac i refleksje Zasoby internetowe.
Informacje na temat lekcji
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Lekcje z komputerem, 2006.
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Praca metodą projektu edukacyjnego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Projekt Kim będziesz?.
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Uczestnicy projektu: samodzielnie studiują następujące zagadnienia: twierdzenie Talesa, jednokładność i podobieństwo figur, przygotowują interesujące stacje uczenia się, dzięki którym koledzy z klasy i ze szkoły poznają nowe zagadnienia, doskonalą umiejętność posługiwania się popularnymi narzędziami informatycznymi oraz poznają i wykorzystują nowe. Cele Opis Inspiracją do projektu były interaktywne wystawy na których wszystkiego można dotknąć, dokładnie obejrzeć, wypróbować, przetestować i... wiele się nauczyć! Przy każdym stanowisku takiego pokazu umieszczana jest nota wprowadzająca w problem oraz instrukcje jak prawidłowo wykonywać zadanie. Kierując się tymi regułami uczestnicy projektu mieli za zadanie poznać i opracować kilka tematów (Jednokładność, Podobieństwo figur, Twierdzenie Talesa), a następnie przygotować dla swoich kolegów sześć stanowisk o tej tematyce. Wystawa przygotowana przez uczniów spełnia założenia aktywizującej metody nauczania zwanej Stacje uczenia się - stąd tytuł projektu. Był to dla uczniów projekt badawczy, ponieważ nie znali jeszcze z lekcji matematyki zagadnień opracowywanych w projekcie. Ich praca polegała na dokładnym zapoznaniu się z nowymi zagadnieniami, wyszukaniu ciekawych zadań i problemów oraz przedstawieniu ich w atrakcyjny sposób. Nowością dla uczestników projektu były także niektóre programy komputerowe, a zatem był to również obszar do zbadania. Zakres nauczania matematyka Przedział wiekowy lat Przegląd Projektu

Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Dokumenty Autorzy Nauczyciel: Aneta Wojciechowska Uczestnicy: dziewięcioosobowa grupa uczniów z klas trzecich gimnazjum Szkoła: Gimnazjum nr 1 w Koniecpolu, woj. śląskie Podczas realizacji projektu uczniowie doskonalili umiejętności posługiwania się programami: edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, wyszukiwarka internetowa Google. Poznali również nowe programy: C.a.R. - program geometryczny, Hot Potatoes - pakiet do tworzenia różnego rodzaju testów, Web Album Generator - wykonujący albumy elektroniczne, Gantt Projekt - służący do planowania. Oprogramowanie figury podobne, twierdzenie Talesa, jednokładność, Hot Potatoes, testy interaktywne, prezentacje, Power Point, konstrukcje geometryczne, C.a.R., strona internetowa, symulacje, Excel, arkusz kalkulacyjny Słowa kluczowe Przegląd Projektu - cd

Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Planowanie i zarządzanie działaniami Nauczyciela Dokumenty umieszczone poniżej pomogą zrozumieć kontekst tego projektu edukacyjnego: Zaplecze i planowanie: Przedstawienie uwarunkowań zewnętrznych projektu edukacyjnego, jego genezy i celów oraz opis sposobów planowania i zarządzania projektem. Zdjęcia z klasy: Schemat organizacyjny klasy oraz dołączone fotografie przybliżające prace nad przygotowaniem sali do projektu. Ustalanie reguł: Kryteria oceny projektu oraz zasady pracy i sposób ich ustalenia. Dokumenty

Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Zasoby dydaktyczne – cz 1 Dokumenty umieszczone poniżej zawierają materiały dydaktyczne wykorzystywane do nauczania w tym projekcie edukacyjnym: Wykres Gantta: Wymagane zadania (dla uczniów). Stacje uczenia się: Szczegółowy opis rezultatów pracy uczniów, czyli stanowisk wystawy zatytułowanej Stacje uczenia się. Zasoby szkoleniowe Microsoft Office: Linki do zasobów szkoleniowych Microsoft Office. Dokumenty

Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Zasoby dydaktyczne – cz 2 Materiały dydakt. wypracowane przez uczestników

Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Ocenianie i Standardy Dokumenty umieszczone poniżej zawierają kryteria oceny, podsumowanie oraz standardy dla tego projektu edukacyjnego: Publiczna prezentacja projektu: Opis odbioru projektu-wystawy przez rówieśników i innych nauczycieli. Podsumowanie: Ocena projektu według wcześniej ustalonych kryteriów, wypowiedzi uczniów na temat współpracy i komunikacji, wnioski co dała uczniom i nauczycielowi praca metodą projektu. Powiązania ze standardami: Powiązanie celów dydaktycznych tego projektu ze standardami określonymi w podstawie programowej. Autentyczność oceny: Artykuł na temat oceny. Dokumenty

Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Informacje o szkole i nauczycielu Aneta Wojciechowska nauczyciel matematyki w Gimnazjum nr 1 w Koniecpolu staż pracy – 16 lat (w gimnazjum 6 lat) doradca metodyczny nauczycieli matematyki (współpraca z RODN "WOM" w Częstochowie)