Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE
Advertisements

Stare media w nowych czasach
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Zapraszamy do blogowania !
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Blog Wirtualny pamiętnik Dziennikarstwo XXI wieku.
Wyszukiwanie zaawansowane w środowisku internetowym Maja Wilczewska-Wojczyszyn.
Edward Krzemień redaktor naczelny wyborcza.pl.
Konsumpcja informacji
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Informacja do zadań specjalnych, Katowice
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
jako źródło informacji
WEBLOG jako źródło informacji. Definicja Webloga Blog (Weblog) to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,
Politycy pod kontrolą – co można zrobić pojedynczo? – opis przypadku.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o blogowaniu
Usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów.
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Tradycyjne media w internecie
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
BLOG JOANNA WĄSOWICZ, WERONIKA ETIENNE.
Trendy i technologie internetowe
Search Engine Optimization
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
Przygotowanie kontentu stron WWW
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
Technologia informacyjna
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Jak pisać komentarze na blogach?
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
CO DAJE BLOG DLA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW. DLACZEGO BLOGI NIE SĄ POPULARNE WŚRÓD MŁODZIEŻY, MIMO ŻE CORAZ CZĘŚCIEJ JE TWORZYMY.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
1. Strona tytułowa Strona tytułowa 2. Spis treści Spis treści 3. Słowo wstępu Słowo wstępu 4. Prawo do informacji publicznej Prawo do informacji publicznej.
Dlaczego właśnie francuski?
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
W W W Łukasz Stochniał.
ZAWÓD SUKCES AWANS EUROPEJSKOŚĆ ZSAE WITA
DZIENNIKARSTWO MODOWE
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Monitoring rosyjskiej propagandy TV 2015 Badanie audycji informacyjnych i publicystycznych sześciu kanałów telewizji Federacji Rosyjskiej, jednego kanału.
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
"Lepszy Internet zależy od Ciebie!"
Jest to forum internetowe, na którym użytkownicy wymieniają między sobą poglądy, dzielą się własnymi zainteresowaniami, odpowiadają.
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Blogosfera.
Copywriting Karolina Stróżyk
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
Zapis prezentacji:

Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik Wartecki – JANMEDIA INTERACTIVE

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Blogi zalewają blogosferę Ponad 80 mln blogów Tempo wzrostu spada ale to wciąż ogrom!

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kto nadąży czytać? Ponad 80 tysięcy blogów dziennie Ponad 1,5 mln wpisów dziennie

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Co z wartością? Ilość nie zawsze znaczy jakość

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Ale nawet na wysypisku… … można znaleźć użyteczne rzeczy

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kontent w blogach Każdy jaki chcesz! Blogi Prywatne Korporacyjne Eksperckie (zawodowe) Produktowe

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kontent w blogach Każdy jaki chcesz!

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kontent w blogach Jak szukać wartościowych blogów Gdzie można znaleźć dobre blogi Technorati Blogniscient Originalsignal blogger.com i inne Serwisy blogowe Blox.pl Bloog.pl Blog.onet.pl Katalogi blogów 10przykazan blogfrog.pl Agregatory online hraps.pl

Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych Znani dziennikarze Washington Post: -komentują bieżące sprawy - informują na żywo z miejsc wydarzeń - tworzą kontent specjalistyczny

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych The Guardian Wiele blogów tematycznych: - newsy - komentarze - technologia - gry i konsole - sztuka - nieruchomości…

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych Bankier.pl: - pisane przez specjalistów - komentarze do aktualności finansowych - analizy

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych Blogi na Gazeta.pl: - pisane przez specjalistów - … ale też przez zwykłych użytkowników Blox.pl - ciekawe wpisy - promocja własnego serwisu blogowego oraz dobrych bloggerów!

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Kontent blogowy jako zawartość całego serwisu Salon24.pl: - serwis www oparty tylko na blogach - stajnia politycznych komentatorów - znane osobistości

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Zawartość serwisu tematycznego The Guardian Blogi turystyczne: - cały dział oparty tylko na blogach - relacje z wyjazdów - analizy biur podróży - blogi przewodników

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Dziennikarze BBC czerpią z blogów

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Dobry kontent daje… … dużą popularność Francuska stacja telewizyjna France 24, zaprosiła około 30 bloggerów politycznych do studia wyborczego. Blogerzy komentowali rezultaty drugiej tury wyborów prezydenckich, w których zwyciężył prawicowy kandydat Nicolas Sarkozy.

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Dobry kontent daje… … duże pieniądze Daily Kos Jego autorem jest Markos Moulitsas. Swój blog założył gdy miał 34 lata, chciał w nim wyrażać swoją wściekłość na prezydenta Busha. Zarabia na nim ponad 120 tysięcy $ rocznie

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Jak czytelnicy mogą czerpać korzyści z dobrego kontentu? I jak to robią… !

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Czerpią wiedzę specjalistyczną Marketing w Internecie : - Specjalistyczny blog na temat SEO i SEM - swój własny poradnik - kurs w PDF - dzięki wpisom można opanować podstawy pozycjonowania

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Czytają najświeższe informacje AutoBlog.com : - blog na temat motoryzacji - aktualizowany kilkanaście razy dziennie - to więcej niż większość polskich serwisów WWW - profesjonalne recenzje, newsy i komenatrze

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Szukają opinii o produktach Engadget.comBoingBoing.com … i wiele innych blogów konsumenckich

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Oglądają mecze SuperGigant: -play-off NBA - relacje tekstowe na żywo ze spotkań - z DRAFTU

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Blogi mają przyszłość Coraz bardziej liczymy się z kontentem blogów Badanie Zogby Interactive 55% respondentów odpowiedziało w nich twierdząco na pytanie Czy bloggerzy są ważni dla przyszłości amerykańskiego dziennikarstwa?", 74% potwierdziło, że blogowanie stanie się w przyszłości kluczowe w kwestii informowania społeczeństwa 53% badanych odpowiedziało twierdząco na pytanie Czy rozwój niezależnych mediów internetowych stwarza wielką szansę dla rozwoju zawodowego dziennikarstwa? 76% badanych odpowiedziało twierdząco na pytanie Czy Internet ma pozytywny wpływ na ogólną jakość dziennikarstwa?" Źródło – Internet Standard

Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Śmieci czy nie? Jaki punkt widzenia? UG Crap UG Content

Rewolucja w komunikacji III Dziękuję! Dominik Wartecki JANMEDIA Interactive