Lekcja przeprowadzona w klasie 3A (humanistycznej) dnia 28 lutego 2014 r. według scenariusza CAO.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„KRZYŻACY” HENRYKA SIENKIEWICZA Klasa I b (grudzień 2011)
Advertisements

DIALOG MIĘDZYKULTUROWY W KSZTAŁTOWANIU POSTAW UCZNIÓW
Lekcja… Niczego sobie
realizacja VIII punktu
Praktyka PEDAGOGICZNA w szkole gimnazjalnej
Działania PPPP w Tarnowie
Zespół Szkół Nr 2 w Żorach im.ks.prof.Józefa Tischnera
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI.
MAREK KRUKOWSKI GIMNAZJUM NR 18 IM. M. RATAJA W LUBLINIE
Duże dzieci – wielkie sprawy
SPORT - wróg czy przyjaciel młodego człowieka
Akademia z okazji Narodowego Dnia Niepodległości
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
CYKLU ZAJĘĆ DLA MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Pozdrowienia od przyjaciół
Konferencja Pomorskiego Kuratora Oświaty
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
Wyczyn czy rekreacja? Oto jest pytanie.
Sprawozdanie z realizacji projektu Solidarna Szkoła
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Wolontariat „Być jak Bibliotekarz” w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. Mariana Rejewskiego w Bydgoszczy.
Szkoła w ruchu -Ćwiczyć każdy może. Na początku lutego uczniowie z naszej szkoły mieli możliwość skorzystania z nauki jazdy na nartach w ramach zajęć
Tydzień Bezpieczeństwa 5-11 maja Tydzień Bezpieczeństwa 5-11 maja
Grupa 4- latki Ul. Hallera
Zespół Szkół Gastronomicznych im. Karola Libelta w Poznaniu Młodzi Głosują.
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY, BO O ZDROWIE I HIGIENĘ DBAMY
Obrady Okrągłego Stołu
Wyk : Dawid Chmielowiec
Civic Voices jest programem, którego jednym z głównych celów jest poznanie współczesnej historii poprzez fakty, życiorysy, wspomnienia działaczy z całego.
P ODSUMOWANIE PROJEKTU „G OTOWI DO STARTU … META : PRACA” Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu –
Sprawozdanie z realizacji programu „Trzymaj Formę” 2013/2014
Polska w XX wieku Lekcja powtórzeniowa.
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Sprawozdanie z realizacji Szkolnego Programu Profilaktyki w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawie za rok 2014.
„ Serce jako organ życia i uczuć”
Historia obrad Okrągłego Stołu z 1989r
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Wizyta sześciolatków z Przedszkola nr 140 W październiku 2014 roku nasza szkoła gościła grupę „Motylków” z Przedszkola nr 140. Maluchy zostały serdecznie.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „ W CZARODZIEJSKIM ŚWIECIE BAJEK” ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych grupa projektowa: klasa.
Wychowywać to kochać i wymagać
„Każde dziecko ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie’’
Przedszkole Samorządowe nr 3 Skawina. * Założenia innowacji pedagogicznej: * W naszym przedszkolu promujemy zdrowy tryb życia, dzieciom wpajamy podstawy.
Spotkanie z przeszłością. Lekcja historii klasy III B w Muzeum Powstania Warszawskiego, 18 września 2015r.
MOJE HOBBY.
J EDEN ŚWIAT WIELKANOCNE EKOJAJKO Zajęcia warsztatowe w III zespole edukacyjno--terapeutycznym „C” gimnazjum.
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
W YCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE NSP Nasza Szkoła im. J. Korczaka.
Nazywamy się Zumba Queens! Jesteśmy dziewiątką energicznych dziewczyn, które poprzez udział w konkursie spełniają się w roli instruktorek fitness. Prowadzimy.
Warszawa 12 czerwca 2015 r. Pilotaż projektu Etyka nie tylko dla smyka w szkołach rejonu toruńskiego Marzenna Wierzbicka- KPCEN w Toruniu.
Praca nad projektem „Opowiem Ci o wolnej Polsce” „Bo wolność jest w nas...” Ludzie ostrowskiej Solidarności z lat Uczestnicy: -Agata Rusak -Dominika.
„ Razem z rodziną” – półkolonie dla dzieci i młodzieży Gminy Strzelce Opolskie organizowane w ramach akcji „Postaw na rodzinę” Strzelce Opolskie,
Lekcja Temat: Walka z komunizmem. Podr. s Zeszyt ćw. s
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
SP 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu
Filmoteka szkolna akcja – się działo
Powstanie wielkiej koalicji. Konferencja Wielkiej Trójki.
Rozwój pojęć w wieku szkolnym to problem nauczania.
Lekcje o oszczędzaniu Data 3 października Zasięg: szkoła
„TYM, CO ZA OJCZYZNĘ…” – OBCHODY ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
KLASA Społeczno-prawna
„Sposób na mitologię „ Klasa 5a i 5b FŚNIT.
Zapis prezentacji:

Lekcja przeprowadzona w klasie 3A (humanistycznej) dnia 28 lutego 2014 r. według scenariusza CAO.

Ostatnia lekcja historii nie była zwykłą lekcją. Nasza klasa przygotowała przedstawienie dotyczące powstania NSZZ Solidarność. Celem naszych zajęć było między innymi: Zapoznanie się z wartościami oraz ideą ruchu solidarnościowego Ukazanie cech osobowości bohaterów solidarnościowych sprzyjających tworzeniu więzi społecznych i duchowych Poznanie relacji naocznych świadków wydarzeń Wzbudzenie szacunku dla dokonań rodaków podejmujących walkę o walkę i suwerenność polskiego państwa.

Przygotowywanie i odgrywanie scenek pod czujnym okiem naszej koleżanki Wiktorii

Każdy z nas doskonale wczuł się w rolę i dobrze się bawił. Postacie Wojtka, Piotrka, Basi czy Wandy pokazały i uświadomiły nam o co walczyli w PRL-u członkowie Solidarności. Poznaliśmy także pracę i znaczenie działalności nielegalnych wydawnictw, kolportujących wolną od kłamstw prasę i książki.

Wszyscy sądzimy, że zajęcia w których mamy szansę przeżywać i odegrać procesy dziejowe są świetnym urozmaiceniem standardowych lekcji. Cała klasa bardzo angażuje się w tego typu projekty i sprawia nam to wiele przyjemności.

Pozdrawiamy Zespół Szkół nr 2 im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Żorach