Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej-Paulo Coelho.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Program Bezpieczeństwo w sieci
„Moje dziecko i Internet”
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Wykonał : Jakub Świątkowski
Nasze zwariowane życie
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
Młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w świecie nowoczesnych mediów – czynniki ryzyka dr Piotr Plichta Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
- Pomimo, iż coroczna Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy zbiera ogromne sumy pieniężne, według badań przeprowadzonych kilka lat temu, Polacy nie są otwarci.
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Recepta na sukces nauczyciela
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Nie jest bogatym ten, kto dużo ma, lecz ten, kto dużo daje.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Karoliny Kazimierczak
Stanisława Zielińska Rola rodziców w kształtowaniu bezpiecznych zachowań swoich dzieci w ruchu drogowym Stanisława Zielińska
W Krainie Tęczy IV Marzenia się spełniają WSPOMNIENIA… Kraków, r.
,,Szkoła demokracji” -czyli o działalności uczniów w szkole,
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Twój kandydat na przewodniczącego Samorządu Szkolnego
„Mam 6 lat i jestem aktywny''
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
1. występy, akcje wolontariacie, wieczorki poezji, imprezy charytatywne, imprezy sportowe, reprezentowanie gminy na uroczystościach, konkursy, WOŚP.
Nie tylko wybory. Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Dominika Janic Nicola Kokot Nie tylko wybory. Jak młodzi.
“Szkoła w procentach”.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
XVIII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży „Szkoła demokracji” Moderatorzy: Adrianna Moraczewska; Viktoria Brzeska.
Prezentacja klasy VI r.szk. 2007/2008
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
PRZYJACIEL LASU.
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Szkoła bez przemocy.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Przyjaciel najcenniejszy dar
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Grupa Liderów Klubu Samopomocy
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Wolontariacka pomoc niepełnosprawnym
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej-Paulo Coelho

Nasza grupa

Wywiad z hipsterką Przeprowadziłem wywiad z przedstawicielką subkultury Hipsterów – Marysią Just. Jest ona żywym dowodem na to, że nie każdy musi się ubierać tak samo . Ma ona bardzo odmienny (w pozytywnym tego słowa znaczeniu ) charakter, jest zabawna i potrafi rozśmieszyć, jak mało kto. Zobaczcie, jak odpowiedziała na wymyślone przez nas pytania :)

1. Dlaczego zostałaś hipsterką 1.Dlaczego zostałaś hipsterką? Dlaczego, hmm może dlatego, że nie podążam ślepo za modą i szukam własnego unikalnego stylu. 2. Czy ktoś Cię tym zainspirował? Myślę, że Tumblr 3. Co ci daje bycie hipsterką? . Poczucie, że nie jestem taka jak inni, choć troszkę się wyróżniam. 4. Czym się wyróżnia wasza subkultura? Ubraniami, których nie włożyłby nikt inny; rzeczy, które do siebie nie pasują, ale kiedy je włożymy, wszystko ze sobą współgra w nieładzie. Każdy z nas chyba posiada iPhone. Przynajmniej każdy 'hipster‘, którego znam , posiada ten telefon; bym zapomniała, do wszystkiego koniecznie okulary typu nerd. 5. Jakiego typu muzyki słuchasz? Nie ograniczam się do jednego typu, to by było płytkie, ale słucham raczej wykonawców: Soulja boy, Asap Rocky, Wiz Khalifa... i szukam różnych utworów na Youtube, najczęściej na kanałach typu Majestic Casual czy Swaggy Tracks 6. Jak spędzasz wolny czas ? Większość czasu słucham muzyki i odkrywam coraz to nowych wykonawców, oczywiście nie cały mój czas na to poświęcam, codziennie ćwiczę, a raz w tygodniu chodzę na Zumbę, trzeba być aktywnym, no i jak każdy się uczę, wykształcenie trzeba mieć.

7. Przyznajesz się do bycia Hipsterką 7. Przyznajesz się do bycia Hipsterką ? Nie mówię o sobie samej hipster, bo mało się uważam za nią, raczej inni mnie tak nazywają, a jak już mówię o sobie 'hipster', to dla beki. 8. Czy oprócz Hispterów podoba ci się jakaś inna subkultura ? Jeśli tak, to jaka ? Na pewno coś w stylu swag. 9. Czy mogłabyś wymienić wszystkie subkultury, jakie znasz ? goci, oxford gang, rastmani, skate, metalowcy rockersi, dresiarze, grunge, scene, emo, punki... chyba wszystko, co znam.

Wywiad z kibicem Przeprowadziłem wywiad z przedstawicielem subkultury kibiców -Piotrem Klimczakiem.

1. Dlaczego zostałeś kibolem? Nie da się tego jakoś tak prosto wytłumaczyć, składa się na to wiele czynników ,jak choćby : otoczenie, osoby, z którymi się przebywa, rodzice ,np. tata kibol. Zostałem bo zawsze interesowałem się piłką nożną. 2. Co Cię do tego skłoniło i z kim poszedłeś na pierwszy mecz? Na pierwszy mecz poszedłem z dziadkiem i ojcem ,jak miałem z 4-5 lat, to oni zabrali mnie na stadion, mecz na Bułgarskiej. 3. Co Ci daje bycie kibicem? Choćby poznawanie nowych miejsc, krajów, ludzi. Przebywanie ze znajomymi, wyjście z domu, ucieczka od codziennych problemów, relaks, dobra zabawa. Trudno to opisać w kilku zdaniach. 4. Czy uważasz, że bycie kibicem jest jakąś subkulturą? Oczywiście, że tak. 5.Czym się wyróżnia wasza subkultura? Wyróżnia się choćby tym, że o nas mówi się w tv najwięcej i niestety, nie zawsze obiektywnie. Kibice stali się obiektem ataków mediów i rządu, powstała swego rodzaju walka z kibolstwem. Ale na szczęście nasza subkultura jest też zapamiętywana przez różnego rodzaju akcje charytatywne : pomoc dla domów dziecka, kamizelki odblaskowe dla dzieci z przedszkola, organizacje obchodów powstań itp., itd. To nas między innymi wyróżnia od innych subkultur. 6. Jakiego typu działalności prowadzicie? Jest to kontynuacja piątego pytania. Ostatnio bardzo znana akcja to KOLORUJEMY, ogólnopolska akcja kiboli, która ma na celu wyremontowanie domów dziecka. Przy okazji zbiórek pieniędzy, organizowane są festyny dla dzieci. Kibole prowadzą również akcje mikołajkowe, zbierają przybory szkolne dla najbardziej potrzebujących, dużo jest takich akcji.

7. Jak spędzasz wolny czas? Dla mnie wolny czas to dzień, w którym nie gra moja drużyna, a wtedy spędzam go z rodziną. 8. Czy przyznajesz się do bycia kibolem? Oczywiście. 9. Czy oprócz drużyny Lecha kibicujesz komuś jeszcze? Tak, przede wszystkim Liverpoolowi, na którego mecze latam do Anglii ,a także zaprzyjaźnionym z Lechem Arce Gdynia, Cracovii Kraków i KSZO Ostrowiec Świętokrzyski.

Wywiad z nauczycielem- Panią Renatą Mleczak 1 Wywiad z nauczycielem- Panią Renatą Mleczak 1. Co według Pani znaczy słowo subkultura ? 2. Czy w naszej szkole jest jakaś subkultura ? 3. Dlaczego młodzież przynależy do subkultur ? 4. W jaki sposób młodzież demonstruje przynależność do danej subkultury (np. skejci)? 5. Kto Pani zdaniem dyskryminuje członków subkultury? 6. Jakie Pani zna subkultury? 7. Czy przynależność do subkultury jest dobrym sposobem pokazania swojej indywidualności? 8. Dlaczego w subkulturach liczy się przede wszystkim określony styl życia? 9. Jaką subkulturę uważa Pani za największe zagrożenie dla naszej młodzieży? 10. Czy była Pani członkiem jakiejś subkultury?  

ANKIETA- Subkultura w XXI wieku

Podsumowanie grupy W ramach projektu edukacyjnego ,, INNI OBOK MNIE- subkultury młodzieżowe i ich wpływ na młodych ludzi ’’ przeprowadziliśmy dwa wywiady z przedstawicielami subkultur i jeden wywiad z nauczycielem oraz ankietę wśród naszych uczniów. Zadaliśmy dziewięć pytań zamkniętych. Dokonując analizy ankiet przeprowadzonych wśród osób uczęszczających do szkoły gimnazjalnej zauważyliśmy, że w naszej szkole istnieją subkultury. Ankietowani uważają, że zjawisko subkultur jest pozytywne, niestety większa połowa uczniów nie należy do żadnej subkultury. Młodzież przynależy do subkultur, ponieważ chce zwrócić na siebie uwagę i poszukuje akceptacji. Swoją przynależność do subkultur demonstrują sposobem ubierania się. Uczniowie stwierdzili, że członków subkultur dyskryminują osoby starsze oraz nauczyciele. W naszej szkole dominują takie subkultury jak: skejci, goci i kibice. Dzięki aktywnej pracy w projekcie zauważyliśmy, że bycie w jakiejś subkulturze nie polega tylko na ubieraniu się czy słuchaniu określonej muzyki , polega w szczególności na pomaganiu ludziom i dzieciom z domu dziecka.

NASZA GRUPA