Rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec z drogą wojewódzką nr 983 Sadkowa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
W ramach studium wykonalności zostały przeprowadzone obszerne analizy poprawy bezpieczeństwa oparte na doświadczeniach krajowych i zagranicznych, których.
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
KONCEPCJA USPOKOJENIA RUCHU DLA OSIEDLA GRZYBOWEGO Robert Urbański Kierownik Zespołu Studiów Transportowych Suchy Las, 18 kwiecień 2013.
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Zarzadzanie bezpiecznym systemem transportowym dziś…
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych edycja
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Zadania trawniki.
Wsparcie techniczne i projektowe i z zakresu instalacji telekomunikacyjnych. Kompendium wiedzy dla projektanta, dewelopera, administratora i instalatora.
Anna Stelmaszyk – Świerczyńska
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej Przygotowane przez : Andria Zygmunt Krzysztof Kaliszan.
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
INWESTYCJE DROGOWE W 2011 ROKU NA MAZOWSZU I WOKÓŁ WARSZAWY Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich Warszawa 15 lutego 2011r.
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
PUBLICZNE DROGI GMINNE O CHARAKTERZE LOKALNYM I NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ Wprowadzenie, akty prawne DROGA PUBLICZNĄ – jest droga zaliczona na podstawie ustawy.
PROGRAM OPERACYJNY Infrastruktura i Środowisko Zielona Góra, r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Usprawnienie połączenia miasta Mielca od strony zachodniej w kierunku autostrady A-4 Mielec,
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RZESZOWIE st. bryg. Bogdan Kuliga Podkarpacki Komendant Wojewódzki PSP SYSTEM RATOWNICTWA DROGOWEGO NA.
TRAKT WIELU KULTUR etap II rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.
Spotkanie informacyjne dotyczące Narodowego programu przebudowy Dróg Lokalnych
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych ” Edyta Sznajder, Jagoda Miszewska Warszawa, 27 kwietnia 2010r.
Inwestycje i remonty w 2015 roku Starostwo Powiatowe w Wołominie.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Zespół Szkół Technicznych w Mielcu Przed realizacją Po realizacji.
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata nabór wniosków na rok 2017 r. Opole, 19 lipca 2016 r. 1.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
STREFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W WOLI DĘBIŃSKIEJ
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
WIELOLETNI PROGRAM INWESTYCYJNY POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO
Bydgoszcz,
Umowy w ramach konkursu dla działania 10
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2019 ROK
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Nieruchomość przemysłowa w Dąbrowie Górniczej 1,91 ha
Projekt sfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

Rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec z drogą wojewódzką nr 983 Sadkowa Góra – Mielec Wola Mielecka, 21.07.2016 r.

Zadanie ujęte w Wieloletniej Prognozie Finansowej Województwa Podkarpackiego na lata 2016-2025 Okres realizacji: 2016-2018 Nakłady finansowe: 80 000 000,00 zł

Lokalizacja istniejącego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 984 z drogą wojewódzką nr 983 w m. Wola Mielecka na tle zakresu opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn. „Przebudowa, budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec, oraz przebudowa drogi wojewódzkiej nr 983 Sadkowa Góra – Mielec”

Rondo na skrzyżowaniu DW 984 z DW 983 Sadkowa Góra – Mielec

Wymiary ronda – założenia PFU Rondo małe Średnica wyspy środkowej: 28m Średnica zewnętrzna: 40m Szerokość jezdni: 6m Wymiary rond określone w §75 Rozporządzenia Ministra Transportu Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie

Szkic skrzyżowania – 2035 rok

Wyniki analizy przepustowości ronda – 2035 r. Wlot Lisia Góra Wlot Sadkowa Góra Wlot Mielec Prognozowane natężenie ruchu 2035 r. [p/h] 899 287 1400 Straty czasu [s/p] 45 15 50 Przepustowość wlotów ronda [p/h] 985  899 513  287 1429  1400 Przepustowość rzeczywista ronda 2647 p/h  2586 p/h Wskaźnik dopuszczalnego ruchu 2,4%

Ekspertyza techniczna, opracowanie 2009r.

Ekspertyza techniczna Rondo małe Średnica wyspy środkowej: 12m Pierścień wewnętrzny: 2m Średnica zewnętrzna: 28m Szerokość jezdni: 6m

Wyniki analizy przepustowości ronda, ekspertyza szczyt poranny – 2020r. Wlot Lisia Góra Wlot Sadkowa Góra Wlot Mielec Prognozowane natężenie ruchu 2020 r. [p/h] 1003 484 499 Straty czasu [s/p] 732,8 10,5 5,7 Przepustowość wlotów ronda [p/h] 802  1003 387  484 399  499 Przepustowość rzeczywista ronda 1588 p/h  1986 p/h Wskaźnik dopuszczalnego ruchu -20,0%

Wyniki analizy przepustowości ronda, ekspertyza szczyt popołudniowy – 2020r. Wlot Lisia Góra Wlot Sadkowa Góra Wlot Mielec Prognozowane natężenie ruchu 2020 r. [p/h] 778 275 1542 Straty czasu [s/p] 34,5 36,7 971,1 Przepustowość wlotów ronda [p/h] 533  778 188  275 1057  1542 Przepustowość rzeczywista ronda 1778 p/h  2595 p/h Wskaźnik dopuszczalnego ruchu -31,5%

Wnioski z ekspertyzy 2009r. Rekomendacja zwiększenia średnicy zewnętrznej ronda z przedziału 30-40m, celem poprawy efektywności i sprawności ruchu drogowego

Rozwiązania skomunikowania działek przyległych do pasa drogowego zakres na mapie ewidencyjnej przebudowa sieci uzbrojenia terenu

Dziękuję za uwagę