J ęzykowa - P olitologiczna Czyli jak przebiegała nasza wycieczka Szlakiem Renesansu.

Ś RODOWISKOWY D OM S AMOPOMOCY W YSZOGRÓD Wisła zimą Tak wygląda Wisła skuta lodem. Jego spiętrzone fragmenty tworzą niemalże księżycowy krajobraz.

Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
Tomasz Wierzbicki - prezentacja
Wydarzenie, jakiego jeszcze nie było!
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 4.
TURNUS UŚMIECHU Wisła – r.. UCZESTNICY: uczniowie klas IV-VI uczniowie klas IV-VI Zespołu Szkół w Rzepedzi. Szkoły Podstawowej.
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
Barycz 2006 Klasowa wycieczka do Sortowni Odpadów
NASZE PODRÓŻE PODCZAS WYMIAN.
MultiCentrum - Jawor r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym.
KOŁOBRZEG Ahoj przygodo ! W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans III edycja w dniach 7-10 czerwca 2012 roku uczniowie z klas III i IV Szkoły.
Nasze wyprawy rok szkolny 2007/2008 czyli co widzieliśmy, gdzie byliśmy, co robiliśmy w piątej klasie?
Spotkanie odbywające się w dniach miało na celu poznanie tradycji karnawałowych partnerskich krajów, wymiana masek karnawałowych oraz zaprezentowanie.
Rodzinna wycieczka w okoliczne lasy
„Wolno nie być głębokim badaczem, ale pod karą haniebnego wstydu nie godzi się nie znać ziemi, na której się mieszka”.
Zapraszamy na wyjątkową wycieczkę !!!
Poznań piękny na Euro Spacer w sobotnie przedpołudnie rozpoczęliśmy od Placu Wielkopolskiego, tuż za nim wyłonił się fragment murów miejskich i.
Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku
Wymiana młodzieży Polska – Niemcy – Dania 16 – 22 listopada 2009r.
Oczywiście zaczęliśmy od zorganizowania się i omówienia, jak to wszystko będzie wyglądało. Najpierw podzieliliśmy się na grupy – każda odpowiadała za.
Wycieczka do Bieszczadzkiego Parku Narodowego
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Wycieczka klasowa 25-26września 2013r Klasa III A gimnazjum.
introligatorów Plan wycieczki dydaktycznej do Krakowa
Wycieczka szkolna PG 8 w Opolu Londyn 2011
" POLSKIE TRADYCJE ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA - PIELGRZYMKA DO WYBRANYCH MIEJSC KULTU MARYJNEGO " na terenie Polski i Litwy grudnia 2006r.
Historia mojej rodziny.
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Wycieczka do Krakowa Start .
Szlakiem zabytków Nowej Huty Wycieczka, którą klasa IIa odbyła w zimny, listopadowy dzień pod opieką B.Karczewskiej i E.Dańdy.
XIII Rajd Turystyczny z okazji rocznicy nadania praw miejskich dla Trzebiatowa w dniach 5 -6 maja 2012 r. … dla nas to już historia. W tym roku w pierwszym.
Staż w Plymouth.
Model gościnności w Hotelu Stadt Neustadt***
Wyjazd dnia 3 marca 2011 roku o godzinie 8 rano spod Galerii Kazimierz z biurem podróży Skarpa i Fundacją Rośnij Zdrowo.
Prezentacja z zajęć Konrad Ryczek.
Praca zaliczeniowa Marianna Gaweł 1D
Projekt z informatyki Sandra Kachel
Wycieczka do Zakopanego
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
Wycieczka na Magurkę Uczestnicy kółka poznawczego wybrali się na wycieczkę w BESKID MAŁY. Pojechaliśmy pociągiem do stacji Wilkowice-Bystra.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
2 czerwca 2015 klasa 2a na wycieczce w Teatrze Muzycznym na musicalu pt. „Zorro”
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
WYCIECZKI PRZYRODNICZE. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Dzieci poznawały prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych.
WYCIECZKA „SZTUKA RENESANSU W POLSCE”. CEL WYCIECZKI Zapoznanie z pozostałościami epoki renesansu w Polsce. Przybliżenie życia i twórczości Jana Kochanowskiego,
Starożytny Egipt. Starożytna Grecja Starożytny Rzym.
Wycieczka szkolna „Czy rycerzem się bywało, czyli mali poszukiwacze historii” (Toruń – Malbork – Grunwald)
Tropem Stanisława Staszica
WYCIECZKA REGIONALNA KLAS 6 DO POZNANIA
Historia fotografii : Fotografia, powstała w XIX wieku.
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
Wycieczka w Góry Świętokrzyskie
różnorodnie i ciekawie, każdy znajdzie coś dla siebie!
WYCIECZKA DO MICHAŁÓWKI
Wycieczka do Muzeum Narodowego
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej
Barcelona 2011.

W dniach 7-9 października wybraliśmy się w niezwykłą podróż… W dniach 7-9 października wybraliśmy się w niezwykłą podróż…

Narodziły się nowe przyjaźnie Narodziły się nowe przyjaźnie i pogłębiły te już istniejące…

Mimo że byliśmy na wycieczce, znaleźliśmy czas na ponowne urządzenie łazienki hotelu, w którym spaliśmy. Mimo że byliśmy na wycieczce, znaleźliśmy czas na ponowne urządzenie łazienki hotelu, w którym spaliśmy. Połączyliśmy też naukę historii i zabawę w starożytnych wojowników (oczywiście wzorując się na informacjach zawartych w książce). Połączyliśmy też naukę historii i zabawę w starożytnych wojowników (oczywiście wzorując się na informacjach zawartych w książce).

Chłopcy wyposażeni byli nie tylko w szczotkę do toalety, ale także w dzidy. Chłopcy wyposażeni byli nie tylko w szczotkę do toalety, ale także w dzidy. Na szczęście w walkach nikomu nic się nie stało. Na szczęście w walkach nikomu nic się nie stało.

Zeszliśmy również do undergroundu.

Byliśmy także w Muzeum Jana Kochanowskiego, w którym chłopcy znaleźli dość nietypowe zastosowanie worków na obuwie. Byliśmy także w Muzeum Jana Kochanowskiego, w którym chłopcy znaleźli dość nietypowe zastosowanie worków na obuwie.

Oprócz niekonwencjonalnych metod zwiedzania znaleźliśmy też czas na,,tradycyjne podziwianie architektury. Oprócz niekonwencjonalnych metod zwiedzania znaleźliśmy też czas na,,tradycyjne podziwianie architektury. Ratusz w Sandomierzu Świątynia w Puławach

Większość z nas miała aparat w gotowości, aby uchwycić każdą chwilę z wyjazdu. Wyglądaliśmy trochę jak japońska wycieczka, która robi zdjęcie wszystkiemu, co się rusza. Większość z nas miała aparat w gotowości, aby uchwycić każdą chwilę z wyjazdu. Wyglądaliśmy trochę jak japońska wycieczka, która robi zdjęcie wszystkiemu, co się rusza.

Mamy nadzieję, że ta podróż pozostanie na długo w naszej pamięci. Mamy nadzieję, że ta podróż pozostanie na długo w naszej pamięci.