Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szko ł a Podstawowa nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego ul. Fabryczna 19, 00 – 446 Warszawa 6-latki w naszej szkole.
Advertisements

RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2010/2011
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
SZEŚCIOLATKI W SZKOLE.
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Biblioteka jako szkolne centrum informacji multimedialnej jest miejscem gromadzenia i udostępniania różnych materiałów/mediów dydaktycznych uczniom, ich.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
ku lepszej przyszłości”
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
„Sześciolatek w przyjaznej szkole”
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
NIE BÓJCIE SIĘ SZKOŁY Nasza szkoła miejscem osobistych sukcesów
Krótki fotograficzny przewodnik po Gimnazjum im
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Informacja o oddziałach przedszkolnych zorganizowanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 273 w Warszawie ul. Balcerzaka 1.
Szkolne Centrum Informacyjne Biblioteka Szkolna
i bezpieczeństwa uczniów
Tematyka prac magisterskich
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
KODEKS 2.0.
Debata pracowników szkoły
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Z OBSZARU: RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE przeprowadzonej w przedszkolu nr 243 w roku szkolnym 2013/2014.
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Mamo, tato chcę już iść do szkoły 1. Potencjał sześciolatka Mózg sześciolatka potrzebuje maksymalnie dużo różnorodnych bodźców i doświadczeń edukacyjnych.
ZADANIE VIII CZYTANIE ŁĄCZY POKOLENIA – RODZICE, DZIADKOWIE, NAUCZYCIELE.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2015/2016, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Szkoła Podstawowa Nr 83 im. Stanisława Jachowicza Łódź, ul. Podmiejska 21 tel. (42) , fax (42)
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ 93 – 329 ŁÓDŹ, UL. ZAMKNIĘTA 3 TEL.: (42) 646–31-40 e -mail: ZAPRASZAMY MISJA.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
ŚWIETLICA W MROWINIE ROK SZK. 2015/2016 Wyniki ankiety.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Tel Szkoła Podstawowa nr 160 im. Powstańców Śląskich ul. Andrzeja Struga 24
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
Świetlica Szkolna W Roku Szkolnym 2016/2017 r świetlica zapewniła opiekę 207 uczniom, w tym 41 objętych integracją: Z KLAS 0-III : 155 uczniów Z KLAS.
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa nr 236 z Oddziałami Integracyjnymi im
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017 W roku szkolnym 2016/2017 odbyły się trzy zaplanowane ewaluacje wewnętrzne 1. Warunki i organizacja pracy świetlicy szkolnej w kontekście potrzeb uczniów i rodziców. 2. W szkole respektowane są normy społeczne. 3. W szkole rozwijane są kompetencje czytelnicze i upowszechniane jest czytelnictwo wśród uczniów.

Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017 Warunki i organizacja pracy świetlicy szkolnej w kontekście potrzeb uczniów i rodziców. Metoda – PROFIL SZKOŁY Badania potwierdzają, że warunki pracy świetlicy szkolnej ogólnie odpowiadają potrzebom naszych uczniów i rodziców. 1. Małe sale, za dużo osób w godzinach szczytu 1100 – 1400. 2. Brak zajęć w sali gimnastycznej oraz rzadkie wychodzenie na plac zabaw w niektórych grupach świetlicowych. 3.Rodzice deklarują chęć wzbogacania zajęć potrzebnymi materiałami i wnioskują by  informować o planowanych zajęciach i potrzebnych materiałach ( np. do zajęć kulinarnych ). 4. Zdaniem rodziców mały wachlarz zajęć a dużo oglądania filmów w niektórych grupach świetlicowych.

Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017 Rekomendacje: W przyszłym roku szkolnym należy: Korzystać ze szkolnego zaplecza sportowego, organizować zajęcia w sali gimnastycznej oraz częściej wychodzić na plac zabaw . Umieszczać informacje o zajęciach i potrzebnych materiałach do zajęć na tablicach ogłoszeń przy świetlicy szkolnej. Poszerzyć wachlarz zajęć i ograniczyć oglądanie filmów. Zwiększyć ilość nauczycieli świetlicy w godzinach 1100-1300.

Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017 W szkole respektowane są normy społeczne. Metoda - wywiad z dyrektorem szkoły, obserwacja zajęć analiza dokumentów, ankieta dla nauczycieli, uczniów i rodziców Badania potwierdzają, że w szkole respektowane są normy społeczne. 1. Konieczne jest budowanie spójnej strategii działania z rodzicami – szkolenia dla rodziców w temacie konieczności wspierania nauczycieli. 2. Uczniowie czują się dobrze wśród przyjaciół w szkole ale zwracają uwagę na negatywne zachowania starszych kolegów w czasie przerw. 3. Relacje między uczniami i nauczycielami są dobre, tylko niektórzy oczekują by nauczyciele pozwalali im na przesiadanie się kiedy tylko mają taką ochotę. 4. W szkole uczniowie czują się dobrze, lubią szkołę ale zwracają uwagę na hałas w czasie przerw i tłok w świetlicy. 5. Rodzice mają poczucie, że ich dzieci są szanowane w szkole i mają zaufanie do nauczycieli. 6. Nauczyciele analizują swoje działania wychowawcze oraz modyfikują je w zależności od wynikających potrzeb.

Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2 Rekomendacje: W przyszłym roku szkolnym należy: Zorganizować szkolenie dla rodziców o tematyce konieczności wspierania nauczycieli przez rodziców. W czasie dyżurów na przerwach zwracać baczniejszą uwagę na negatywne zachowania starszych uczniów i wyciszać hałasujących.

Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017 W szkole rozwijane są kompetencje czytelnicze i upowszechniane jest czytelnictwo wśród uczniów. Metoda - analiza dokumentów, ankieta dla nauczycieli, uczniów i rodziców Badania potwierdzają, że w szkole rozwijane są kompetencje czytelnicze i upowszechniane jest czytelnictwo wśród uczniów. 1. 37% uczniów nie lubi czytać książek i nie korzysta z biblioteki szkolnej. 2. Biblioteka posiada zbyt mało woluminów lektur szkolnych. 3. Rodzice nie znają planów, projektów wytyczonych do pracy na dany rok szkolny. 4. Biblioteka powinna być czynna codziennie przez wszystkie godziny lekcyjne (postulat rodziców ). 5. Jest mało książek dla dorosłych, materiałów do lekcji, ciekawych pozycji rozwijających kompetencje nauczycieli. 6. Dzieci chętnie przebywają w bibliotece lecz czytelnia jest zbyt mała, by pomieścić uczniów z klas 1-6.

Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017 Rekomendacje: W przyszłym roku szkolnym należy: Wzbogacić bibliotekę o nowe, różnorodne pozycje oraz zwiększyć ilości woluminów lektur szkolnych. Dokładnie zapoznać rodziców z planami, projektami na wrześniowym zebraniu, wysłać informację pocztą elektroniczną. Biblioteka czynna codziennie ( środa dzień wewnętrzny ) od godziny 800 do 1700. Wzbogacić bibliotekę o książki dla dorosłych, materiały do lekcji, ciekawe pozycje rozwijające kompetencje nauczycieli. Zorganizować czytelnię dla uczniów klas 4-7.

W imieniu ZESPOŁU DO EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ życzę bezpiecznych wakacji Dziękuję za uwagę Elżbieta Sieńkowska