Unijne przedszkolaki w Gorzowie Projekt realizowany przez Miasto Gorzów Wlkp. Unijne przedszkolaki w Gorzowie współfinansowany z Europejskiego Funduszu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Advertisements

Prezentacja na wywiadówkę
VI Gliwickie Forum Oświatowe Środki unijne dla oświaty
KLUCZ do sukcesu – projekt na rzecz zatrudnienia II
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10. Główne wejście do placówki.
Szczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolachSzczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich.
Sześciolatek idzie do szkoły. Filozofia zmiany Wyrównywanie szans edukacyjnych upowszechnienie wychowania przedszkolnego obniżenie wieku obowiązku szkolnego.
Wymiar miejski polityki spójności Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Piotr Siewierski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Łódź, 7 grudnia 2012.
Sześciolatek idzie do szkoły
Zespół szkolno - przedszkolny
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
ZMIENIAMY OŚWIATĘ fundusze europejskie na edukację Warszawa, 14 listopada 2012 r.
Piła, 22 lutego 2010r. Przedszkola Publiczne w Pile 16 placówek 170 nauczycieli.
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nasze przedszkole edukacja przedszkolna dla wszystkich dzieci gminy koziegłowy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Więcej miejsc w przedszkolach 90 % 2015 Dotacja przedszkolna to Cele ustawy.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
„Szkolne Centrum Nauki”
Program spotkania: 1. Sprawozdanie z dotychczasowej realizacji projektu 2. Przedstawienie planów na najbliższe miesiące Czas trwania spotkania max. 45.
PROGRAM EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA- - OD PRZEDSZKOLA DO MATURY jest częścią Projektu Doskonalenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE W LINOWIE
Priorytet IX PO KL Podkarpacie stawia na rozwój Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Województwo Podkarpackie.
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
PO KL sukcesy i wyzwania oraz dobre praktyki w rozwiązywaniu problemów woj. podlaskiego Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament.
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Podniesienie jakości oferty edukacyjnej przedszkoli oraz zwiększenie liczby dzieci uczestniczących w edukacji przedszkolnej poprzez: poszerzenie oferty.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA NA ROK 2013/2014 Przedszkole Miejskie nr 86 w Łodzi.
MOŻLIWOŚCI WSPARCIA EDUKACJI
Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego i krajowych ś rodków finansowych w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży Kształtowanie właściwych nawyków racjonalnego żywienia w ramach edukacji zdrowotnej dzieci w różnorodnych zajęciach.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Program Rozwoju Innowacji.  Nowe podejście do polityki innowacyjnej, opartej na identyfikacji inteligentnych specjalizacji regionu  Kontynuacja dotychczasowej.
Kryteria wyboru projektów w ramach XI Osi Priorytetowej RPO WP Jakość edukacji i kompetencji w regionie Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Wydział.
Tan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Stan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Adam Hamryszczak.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
w Regionalnym Programie Operacyjnym
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki listopada 2008 r.
Multimedia u 6-latków Wykorzystanie Tablicy Interaktywnej i Wizualizera.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Motto „Dziecko chce być dobre. Jeżeli nie umie – naucz, Jeżeli nie wie – wytłumacz, jeżeli nie może – pomóż!” Janusz Korczak.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Cele Programu:  stworzenie warunków dla rozwoju zróżnicowanych instytucji opiekuńczo-edukacyjnych dla dzieci w wieku do lat 3 (w wyjątkowych przypadkach.
Nabór na rok szkolny 2013/2014 do:  przedszkoli,  oddziałów przedszkolnych  klas pierwszych w szkołach podstawowych(6-latki) Poznań, 22 kwietnia 2013.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty Reforma systemu oświaty.
Finansowe i organizacyjne uwarunkowania funkcjonowania przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjówsamorządowych Mariusz Tobor.
Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie poznańskim (I) Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Projekt Partnerski, pn. Rodzina w Centrum Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 9 Solidarne.
PRIORYTET IX PO KL ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Wymagania w zakresie wskaźników.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata Kielce, maj 2017 r.
Działania podejmowane na rzecz dzieci romskich w ramach Programu na rzecz społeczności romskiej w Polsce na terenie woj. lubuskiego.
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
Konkursy planowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
50 % pieniędzy na gospodarkę – już w obiegu!
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Europejskiego Funduszu Społecznego
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 2 grudnia 2016 r.
STAN WDRAŻANIA ZIT Gorzów Wlkp.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
STAN WDRAŻANIA RPO - LUBUSKIE 2020
Działania 8.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej,
„SMART GIMNAZJALISTA CZYLI ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCO - DOSKONALĄCE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH” PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH.
Zapis prezentacji:

Unijne przedszkolaki w Gorzowie Projekt realizowany przez Miasto Gorzów Wlkp. Unijne przedszkolaki w Gorzowie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach: Osi priorytetowej 8. Nowoczesna Edukacja, Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Działania 8.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałania Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie elementarnym realizowane przez ZIT Gorzów Wielkopolski.

Czas trwania projektu: – Wartość projektu: ,86 zł Kwota dofinansowania: ,05 zł Liczba uczestników: – dzieci 20 – nauczycielek

rozszerzenie działalności istniejących 7 gorzowskich, samorządowych przedszkoli, tj.:  Przedszkola Miejskiego nr 11  Przedszkola Miejskiego nr 15  Przedszkola Miejskiego nr 17  Przedszkola Miejskiego nr 18  Przedszkola Miejskiego nr 20  Przedszkola Miejskiego nr 23  Przedszkola Miejskiego nr 25 poprzez utworzenie 200 nowych miejsc dla dzieci 3 –letnich Cel projektu – zwiększenie liczby dzieci objętych edukacją przedszkolną poprzez:

 podniesienie kompetencji 20 nauczycielek wychowania przedszkolnego niezbędnych w procesie wspierania rozwoju dziecka Cel projektu – zwiększenie liczby dzieci objętych edukacją przedszkolną poprzez:

utworzenie nowych oddziałów dla 200 dzieci w:  Przedszkolu Miejskim nr 11  Przedszkolu Miejskim nr 15  Przedszkolu Miejskim nr 17  Przedszkolu Miejskim nr 18  Przedszkolu Miejskim nr 20  Przedszkolu Miejskim nr 23  Przedszkolu Miejskim nr 25 ZADANIA

Dodatkowe zajęcia dla dzieci w Przedszkolach Miejskich nr: 11, 15, 17, 18, 20, 23, 25 z wykorzystaniem metod:  A. i M. Kniessów  C. Orffa  gimnastyki twórczej R. Labana  pedagogiki zabawy Klanza  logorytmiki ZADANIA

Warsztaty metodyczne dla 20 nauczycielek z Przedszkoli Miejskich nr: 11, 15, 17, 18, 20, 23, 25 w zakresie pracy metodą:  A. i M. Kniessów  C. Orffa  gimnastyki twórczej R. Labana  pedagogiki zabawy Klanza oraz logorytmiki ZADANIA

Dziękujemy Wydział Edukacji