Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODZIĘKOWANIE FUNDACJA DUVAL DOM ODZYSKANYCH DLA ŻYCIA
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Istota i przesłanki badań marketingowych
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Warsztat z pomysłem, cz. III
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Analiza SWOT… a po co mi to? (cz.2)
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Analiza SWOT… a po co mi to?
Innowacje organizacyjne w usługach
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Rynek usług medycznych
opis projektu jednym zdaniem
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Ustalanie Celów Zobacz Siebie Za Udany! 1.Potwierdzają to codziennie! (Niezależnie od tego, co można przeczytać na tablicy wyników) 2.Utworzyć kilka.
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
Strategia partnerstwa. Strategia - to ogólny program działalności partnerstwa ukierunkowany na wykorzystanie potencjału i zasobów partnerów dla osiągnięcia.
Kluczowe czynniki sukcesu
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Strategia Rozwoju Gminy Kalisz Pomorski na lata
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
POZ: Przedsiębiorczość, Organizacja i Zarządzanie Wykład 4: Marketing Wojciech St. Mościbrodzki
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Jakie jest Twoje życie? Czy wiesz, co chcesz dalej z nim zrobić? Czy podążasz drogą, którą wybrałeś sam, czy może, bez zupełnego zastanowienia, podążasz.
Planowanie rozwoju placówki oświatowej Planowanie rozwoju placówki oświatowej.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Zarządzanie Strategiczne
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Umiejętność motywowania i wyznaczania celów przez sędziego
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
Mierzenie wartości kapitału ludzkiego firmy SMG/KRC Poland HR Region Południowy Sp. z o.o. Ul. 3 maja 22/4c Katowice Tel
Wykład inauguracyjny. Analiza SWOT Przykład autor; Andrzej Stężały.
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
© 2005 by Łukasz Olek, Politechnika Poznańska Klub Liderów Innowacyjności Łukasz Olek -
Opiekun Miniprzedsiębiorstwa : mgr Mariola Rychlik.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Różne zastosowania metody SWOT opracowała Agnieszka OLSZOK I TIR.
POMIAR PROCESÓW – GWARANCJA SZYBKIEGO PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI
Nazwa, logo i motto firmy
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Prezentacja biznesplanu
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
POZ: Przedsiębiorczość, Organizacja i Zarządzanie Wykład 4: Marketing Wojciech St. Mościbrodzki
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Tytuł spotkania firmowego
Zapis prezentacji:

Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów

Plan Wstęp Potrzeby i okoliczności planowania WizjaMisja Analiza SWOT Cele Ramy Czasowe Prognoza sprzedaży Budżet Główne składowe decydujące o sukcesie Pytania Planując Wygrywasz

Wstęp: Jeśli potrafisz i chcesz przewidzieć oraz wypełnić zapotrzebowanie, dobrobyt nie będzie ci obcy Planując Wygrywasz

Wstęp Plan strategiczny powinien odpowiedzieć na następujące pytania Dokąd, jako biznes, zmierzamy? Jakie kroki są potrzebne abyśmy osiągneli cel? Jakie środki potrzebujemy by móc osiągnąć cel?

Potrzeby i okoliczności planowania Planując Wygrywasz

Potrzeby i okoliczności planowania Czy mamy plan? Czy regularnie konfrontujesz rzeczywistość z planem – co trzy miesiące, co rok? Planując Wygrywasz

Potrzeby i okoliczności planowania Określ cel (co będzie sukcesem) Określ cel (co będzie sukcesem) Plan może wymagać drobnych poprawek w czasie realizacji Plan powienien być określony przed tym kiedy konieczne jest podjęcie strategicznych decyzji Planując Wygrywasz

Wizja Jaki chcesz, żeby ludzie mówili o twojej firmie? W jaki sposób twoja firma pokazuje jaką jesteś osobą? Zaczynaj mając na uwadze koniec Stephen Covey

Planując Wygrywasz Wizja... Jakie są twoje pasje? Co napędza twój gospodarczy silnik W czym możesz być najelpszy na świecie

Misja Jak zrealizujemy Wizję? Jak dotrzemy do celu? Planując Wygrywasz

Analiza SWOT Planując Wygrywasz Wizualizacja podstawowych czynników rozróżniających ciebie od wszystkich innych, zarówno pozytywnych jak i negatywnych

Analiza SWOT Planując Wygrywasz Przykłady: Stabilność Strata ważnych ludzi Sezonowość Rynkowy popyt Threats Zagrożenia Opportunities Możliwości Przykłady: Nowe Rynki Czynniki Globalne Technologia Słabości konkurencji Przykłady: Terminy Opinia Płynność finansowa Informacje Jakość Weaknesses Słabe Strony Strengths Silne Strony Przykłady: Możliwości Doświadczenie Lokalizacja Kierownictwo Dziedzictwo Wartości

Analiza SWOT ciąg dalszy: Analiza konkurencji Planując Wygrywasz Konkurent 2 Silne Strony: Najtańszy, Najszybciej odpowiada na potrzeby klientów. Słabe strony: najniższa jakość, wysoka rotacja klientów. Konkurent 1 Silne Strony: od 7 lat na rynku, duży zespół sprzedawców, kilka oddziałów. Słabe Strony: ma reputację słabej obsługi klientów, opóźnienia w dostawie.

Cele Planując Wygrywasz Obawa poniesienia porażki jest najczęstszą przeszkodą dla ludzi, którzy dążą do tego by być bardziej efektywnymi mającymi określony cel Dr. John Stanko

Cele: Szczegóły Jeśli mógłbyć podjąć się tylko 3 rzeczy, które przyniosłyby 50% zmian –które działania to by były? W ciągu następnych 90 dni W ciągu następnego roku: W ciągu następnych 3 lat: Planując Wygrywasz

Ramy Czasowe Planując Wygrywasz

Ramy Czasowe: Szczegóły Planując Wygrywasz Potrzebne środki Termin Realizacji Osoba odpowiedzialna Inicjatywa

Prognoza Sprzedaży Planując Wygrywasz Na drugim miejsu po Strategicznym Planie Prognoza Sprzedaży jest twoim najważniejszym narzędziem w prowadzeniu firmy

Prognoza Sprzedaży: szczegóły

Budżet Planując Wygrywasz

Budżet $ xxSuma $ xxKwiecień $ xxMarzec $ xxLuty $ xxStyczeń SzacunkowoMiesiącPrzychód Koszty Sprzedanego Towaru Materiały Koszty Stałe: Płace Fundusze Pracownicze Budynki/wynajemWydatki: Materiały biurowe Marketing Podróże

Główne składowe decydujące o sukcesie Planując Wygrywasz

Główne składowe sukcesu: Tworzenie planu Możliwe do zmierzenia Uwzględnij możliwość audytu Drobne zmiany w stosunku do planu są w porządku Pamiętaj małe kroki każdego dnia przyprowadzą cię do celu Planując Wygrywasz

Główne składowe sukcesu Logistyka Zaplanój czas (w 2h blokach) Zaplanój czas (w 2h blokach) Stwórz oddany zespół: pracownicy, mentorzy, rodzina Spotkajcie się poza firmą Zapewnij naprawdę smaczne jedzenie Planując Wygrywasz

Podsumowanie Potrzeba i okolicznośc planowania WizjaMisja Analiza SWOT Cele Ramy czasowe Prognoza Sprzedaży Budżet

Pytania Planując Wygrywasz