Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Advertisements

Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
1 Zaopatrzenie w gaz ziemny podmiotów funkcjonujących w północnej części gminy Pełczyce Prezentacja projektu 24 marca 2010.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
Poznańska droga do sukcesu Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania Poznań, 4 października 2011 roku.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
PRZEDSIĘWZIĘCIA EURO 2012 REALIZOWANE PRZEZ Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. Lp. Nazwa Przedsięwzięcia Szacunkowa wartość (wg listy indykatywnej.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
PROJEKT WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ NA LATA oraz BUDŻETU MIASTA NA 2012 ROK.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
Szablon scenariusza. Topografia miasta POZnan* WPROWADZENIE Szkolenie z zakresu Topografii Miasta Poznania – ma na celu: - Poznanie ogólnej topografii.
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
TRAMWAJ NA POŁUDNIE Budowa linii tramwajowej i ścieżki rowerowej dla mieszkańców Piotrowic, Ochojca, Kostuchny, Podlesia i Zarzecza Status prac: Kwiecień.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
System zarządzania ruchem w Białymstoku realizowany w ramach projektu „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku.
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
UM Gdańsk, Wydział Programów Rozwojowych Wieloletni Plan Inwestycyjny Miasta Gdańska na lata – edycja V (projekt)
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2016 ROK ORAZ WIELOLETNIEJ PROGNOZY FNANSOWEJ.
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI B ŁĘDY NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE WE WNIOSKACH Centrum Obsługi Projektów Europejskich MSW ul. Rakowiecka 2a, Warszawa.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2011 ROK. Nowe uwarunkowania wynikające z ustawy o finansach publicznych nowa uchwała: WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA na lata.
Zdjęcia i opracowanie: Tadeusz Łomiński Fotoreportaż z budowy ostatniego etapu Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni Stan prac na dzień 22 grudnia 2007.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Inwestycje drogowe Miasta Białegostoku - aktualności.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Regionalne warsztaty TAF TSI
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
PRZEBUDOWA UL. OŁTASZYŃSKIEJ
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga
Katedra Mostów i Kolei PROBLEMY ZAPEWNIENIA OBSŁUGI KOMUNIKACYJNEJ STAREGO MIASTA WE WROCŁAWIU przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE.
Prezentacja uczniów klasy III KAE kształcących się w zawodach
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2014 ROK WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
2018 Projekt Budżetu Miasta Świnoujście www │ swinoujscie.pl.
Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. św. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City.
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur w 2017 roku
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
LINIE TRAMWAJOWE I AUTOBUSOWE
Konwencja Programowa kandydata na Prezydenta Miasta Pabianic Włodzimierza Stanka Pabianice, 18 września 2018.
KOMUNIKACJA ZBIOROWA Przebudowa ulicy Hubskiej
Finansowanie działalności przedsiębiorstw
Rozbudowa PSZOK w Sandomierzu
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Dostępność maszynistów Szanse i zagrożenia
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Gospodarowanie odpadami
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Zapis prezentacji:

Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012

1. Budowa trasy tramwajowej Os. Lecha - Franowo 2. Przedłużenie PST do Dworca Zachodniego 3. Odnowa infrastruktury transportu publicznego 4. Przebudowa ul. Grunwaldzkiej do układu dwujezdniowego 5. ICHOT Projekty spółki

Budowa trasy tramwajowej Os. Lecha - Franowo Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.

Cele inwestycji: Połączenie nowej zajezdni na Franowie z istniejąca siecią tramwajową, Poprawa i rozwój funkcjonowania infrastruktury technicznej, Poprawa sprawności całego systemu komunikacji publicznej w Poznaniu, co przyczyni się do polepszenia obsługi pasażerskiej związanej z EURO 2012, Obsługa komunikacyjna terenów położonych wzdłuż ul. Piaśnickiej i ul. Kurlandzkiej oraz centrum handlowego M1 i IKEA poprzez szybkie i bezkolizyjne połączenia komunikacją szynową przedmiotowych rejonów z centrum miasta.

Budżet i czas trwania prac budowlanych Szacunkowy koszt całkowity (brutto) zł Budżet Miasta Poznania zł UE/WRPO zł Czas trwania inwestycji: 16 miesięcy (02/2011 – 05/2012)

Budowa trasy tramwajowej Os. Lecha - Franowo

Przedłużenie PST do Dworca Zachodniego Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni - pętla tramwajowa za Dworcem Zachodnim – ul.Głogowska

Cele inwestycji: Przedłużenie szybkiej - bezkolizyjnej trasy tramwajowej (PST) do Dworca Zachodniego w Poznaniu z włączeniem do istniejącego układu sieci komunikacji tramwajowej, Poprawa i rozwój funkcjonowania infrastruktury technicznej, Poprawa sprawności całego systemu komunikacji publicznej w Poznaniu, co przyczyni się do polepszenia obsługi pasażerskiej związanej między innymi z organizacja EURO 2012 w Poznaniu, Zwiększenie płynności ruchu w rejonie przeciążonych obecnie węzłów tramwajowo-drogowych Most Teatralny – Kaponiera – Most Dworcowy

Budżet i czas trwania prac budowlanych Szacunkowy koszt całkowity (brutto) zł Budżet Miasta Poznania zł UE/WRPO zł Czas trwania inwestycji:15 miesięcy (03/2011 – 05/2012)

Przedłużenie PST do Dworca Zachodniego