PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Advertisements

PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Równowaga chemiczna - odwracalność reakcji chemicznych
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Oszlifować diamenty, czyli w poszukiwaniu skutecznych form wsparcia uczniów zdolnych Krystyna Dynowska- Chmielewska Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
I co dalej z TRIZ? KIELCE, 16 GRUDNIA 2013 r. Łukasz Syska – Koordynator Projektu „ Akademia TRIZ dla biznesu” Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
Rodzinne spotkanie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rodzina Tomka Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
„STAWIAMY NA JAKOŚĆ” r. Dnia r. w sali Urzędu Miasta w Świdniku „Stawiamy na jakość” odbyła się konferencja podsumowującą projekt.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI MIASTA ŻARY NA LATA
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Rola Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w efektywnym wdrażaniu usług finansowych dla podmiotów ekonomii społecznej Konferencja Wsparcie dla podmiotów.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Dyrektor Naczelny: Jakub Stojek, ,
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Narodowa Strategia Spójności
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Prawo finansów publicznych
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Klasa I moduł 04 FRUIT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Człowiek – najlepsza inwestycja
klasa III moduł 05 WHAT ARE CLOTHES MADE OF?
" Międzynarodowe doświadczenie zawodowe - klucz do sukcesu"
Zajęcia przygotowujące do matury rozszerzonej z matematyki
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tensor naprężeń Cauchyego
Temat doświadczenia: Badanie prawa odbicia i załamania światła
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
KONFERENCJA METODYCZNA HISTORIA spotkanie sieci współpracy
MATEMATYKAAKYTAMETAM
TYDZIEŃ NIEMIECKI w SP7 z OI w Ełku.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 2
1. Prezydent pewnego miasta postanowił dowiedzieć się, czy istnieje związek między typem osobowości jego mieszkańców a ich kreatywnością. W tym celu spytał.
Egzamin ósmoklasisty Rok szkolny 2018/2019.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Zapis prezentacji:

PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki Matura z matematyki w 2015 r. na poziomie rozszerzonym – szczegółowa analiza wybranych nowych treści z podstawy programowej.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki Szereg geometryczny 5)3)R Uczeń rozpoznaje szeregi geometryczne zbieżne i oblicza ich sumy.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki 5)1)R Uczeń wyznacza wyrazy ciągu określonego wzorem rekurencyjnym Prawda/Fałsz

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki Granice ciągów 5)2)R Uczeń oblicza granice ciągów, korzystając: z granic ciągów typu z twierdzeń o działaniach na granicach ciągów

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki Nie rozwijamy wzoru

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki Granica ciągu(z parametrem)

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki Granice funkcji 11)1)R Uczeń oblicza granice funkcji (i granice jednostronne), korzystając: z twierdzeń o działaniach na granicach z własności funkcji ciągłych

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki 11)2)R Uczeń oblicza pochodne funkcji wymiernych Pochodne funkcji

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki 11)3) R Uczeń korzysta z geometrycznej i fizycznej interpretacji pochodnej 11)2) R Uczeń oblicza pochodne funkcji wymiernych

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki 11)3) R Uczeń korzysta z geometrycznej i fizycznej interpretacji pochodnej 8)3) R Uczeń wyznacza równanie prostej, która jest równoległa lub prostopadła do prostej danej w postaci ogólnej i przechodzi przez dany punkt

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Warszawa, grudnia 2012 Konferencja dla doradców metodycznych i konsultantów ds. matematyki Dziękujemy za uwagę Elżbieta Dittmajer Maria Pająk-Majewska Agata Siwik Marian Pacholak