Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera to dążenie jest jakość produktu przy założeniu wysokiego poziomu obsługi klienta. Oceń system logistyczny Firmy i zaprojektuj strategię logistyczną, która będzie wpierać realizację wymienionych celów i baz konkurencji. Wybrane slajdy studium przypadku realizowanego przez studentów na zajęciach z przedmiotu Strategie logistyczne
Plan raportu: Łańcuch dostaw Firmy X X w Modelu Doskonałości Łańcucha Dostaw Organizacja wewnętrznego łańcucha dostaw Charakterystyka wybranych procesów wewnętrznego łańcucha dostaw: 6a. Transport 6b. Magazynowanie 6c. Logistyczna obsługa klienta 6d. Produkcja 6e. Zaopatrzenie 6f. Planowanie produkcji 6g. Zarządzanie jakością 7. Wnioski końcowe raportu z audytu wewnętrznego łańcucha dostaw.
Dostawcy X Odbiorcy sieciowi Odbiorcy hurtowi Logistyka wejścia Zaopatrzenie Produkcja Sprzedaż i Log.obsługa klienta Zarządzanie jakością, badania i rozwój, marketing 3. Łańcuch dostaw firmy X Wewnętrzny łańcuch dostaw firmy Rys.1.
7. Wnioski końcowe raportu z audytu wewnętrznego łańcucha dostaw Problemy produkcyjno- techniczne 47% Braki materiałowe (dostawcy) 23% Problemy technologiczne17,6% Błędy w oznakowaniu (identyfikacja) 11% Inne1,4% Procentowa struktura przyczyn niezgodności Źródło: Dane Firmy (Dokumenty Zarządzania Jakością)
7. Wnioski końcowe raportu z audytu wewnętrznego łańcucha dostaw JANTOŃ