ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Poprawność informacji prasowych
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
XXV Międzynarodowe Targi Żywności Delikatesowej SALON DE GOURMETS Madryt kwietnia 2011 r.
Solidarność międzypokoleniowa a aktywność społeczna osób starszych.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Województwo pomorskie –
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji 1 1.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Targowe Usługi Promocyjne
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Program lojalnościowy dla Projektantów i Biur Projektowych
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Lokalna Grupa Działania na terenie 7 Gmin
Profesjonalizacja branży eventowej
„Przywróćmy Pamięć” ZDJĘCIA Z OGÓLNOPOLSKIEJ PREZENTACJI WARSZAWA
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Temat tegorocznego Dnia Papieskiego: „Jan Paweł II Papież Rodziny”
CTO – Karaibska organizacja turystyczna.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
PRZYJRZYJ SIĘ BRANŻY Z BLISKA
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Program Poprawa Kontroli Glikemii Sukcesem Roku 2009 w Ochronie Zdrowia!
Biblioteka częścią „planetarnego układu uczelni” czy pozostająca poza orbitą przestrzeni akademickiej, na przykładzie działań Biblioteki Uniwersyteckiej.
30 LAT DO Ś WIADCZE Ń Złoty Medal to jedna z najbardziej presti ż owych i cenionych nagród na polskim rynku: Ustanowiony decyzj ą Ministra Handlu Zagranicznego.
28 stycznia 2014 r. Kapituła Międzynarodowej Nagrody „Conrady - Indywidualności Morskie" przyznała tegoroczne laury ludzi morza „Conrady" 2013.
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Komitet Organizacyjny, powołany Zarządzeniem Burmistrza, przygotował dokumentację fotograficzną i opisową 44 zgłoszonych przez Państwa obiektów oraz przeprowadził.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wykład inauguracyjny. Analiza SWOT Przykład autor; Andrzej Stężały.
Metoda weryfikacji zakresu wdrożenia standardu ISO w przedsiębiorstwach Prowadzący: Krzysztof Janicki, Auditor Wiodący PRS Certyfikacja Termin i.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
MÓJ ZAWÓD.
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Konkurs „Najlepsza inicjatywa pozarządowa powiatu rawskiego 2017 roku”
Konkurs Świat Przyjazny Dziecku
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Nasza szkoła bierze udział wielu działaniach realizowanych jest w ramach projektu gminnego „Dąbrowa dla Niepodległej” pod Patronatem Narodowym Prezydenta.
MARKETING INTERNETOWY
XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotm. W. Pileckiego w Białymstoku
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Zapis prezentacji:

ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów Wyróżniające się i dobrze przemyślane stoisko ułatwia pracę i ma kluczowe znaczenie dla pozytywnego efektu marketingowego wynikającego z udziału w targach Dobre stoisko sprzyja bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreśla pozytywny wizerunek firmy wystawiającej swoje produkty na targach

Wszystkie nagrody przyznawane na targach są równorzędne Nagroda przyznawana jest przez MTP od 2003 roku W roku 2013 statuetka otrzymała nowy wizerunek

KAPITUŁA KONKURSU Nagrodę przyznaje Kapituła Konkursu – gwarantująca wiarygodność, obiektywizm i prestiż W skład Kapituły wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego prof. dr hab. – Andrzej Wielgosz – Uniwersytet Artystyczny– przewodniczący Kapituły Wiesława Galińska – Dyrektor Grupy Produktów MTP – członek Kapituły

Nagroda ACANTHUS AUREUS oznacza prestiż Skuteczne narzędzie wzmacniające pozycję firmy wystawiającej swoje produkty na targach Wzmocnienie działań promocyjnych realizowanych w czasie targów Wiarygodność gwarantowana przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, które są najbardziej rozpoznawalną marką organizatorów targów

Zwycięzcy otrzymują prestiżową statuetkę oraz dyplom Zwycięzcy biorą udział w uroczystej Gali wręczania nagród – wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, instytucji, stowarzyszeń i mediów ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU