Katalog nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH i punktach partnerskich 26 PAŹDZIERNIK 2016.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak utrzymać marżę w aptece przy niskich cenach leków? Adam Smeja, Dariusz Nowak KEREL konsultacje i wdrożenia Warszawa październik 2006 rok.
Advertisements

Marketing usług transportowych
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Bilet na pociąg z komórki Warszawa, 27 września 2011.
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Integracja programu PAYBACK z usługami Banku Zachodniego WBK
WYKORZYSTANIE PROGRAMU MS PUBLISHER W PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Drukarnia.
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Korzyści ekonomiczne Ochrona Odnawialność
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
KS-OMNIPHARM.
GENIALNE OPROGRAMOWANIE DLA PRODUCENTÓW SCHODÓW
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Bytom
Portfolio.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Rentowny Program Automatycznej Dostawy
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Uruchamiamy moduł APW44 - Komunikacja
czego się spodziewasz”.
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
System e-zamówienia.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Zaufany partner na rynku e-commerce
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług reklamowych z wieloma sukcesami w innych formach takich jak mailing oraz kampanie SMS. Open-AD.
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Apteka XXI wieku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Dominik Kędziora Rok akademicki 2013/2014 POL-ART sp. z o.o. ul. Czerniowiecka Warszawa tel tel fax
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
KONSUMENT na aukcji internetowej Michał Herde Federacja Konsumentów.
Repozytorium Transakcji w KDPW Warszawa, 8 listopada 2012.
Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Ewidencja zakupów towarów i materiałów
Jednolity Plik Kontrolny
MÓJ ZAWÓD.
Nośniki reklamowe udostępniane przez RUCH
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Szkolenie Działu Handlowego
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zarządzanie sklepem internetowym
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

Katalog nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH i punktach partnerskich 26 PAŹDZIERNIK 2016

Nośniki prasowe w sieci RUCH

3 GABLOTA PRASOWA BOCZNA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 96 ILOŚĆ PUNKTÓW: 96 ILOŚĆ EGZEMPLARZY CZASOPISMA NA 1 PÓŁCE: 4 sztuki RODZAJ PUNKTÓW: Nowa Bryła

4 ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 23 ILOŚĆ PUNKTÓW: 23 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR 3-POZIOMOWY W WITRYNIE OKIENNEJ

5 NOŚNIK PRASOWY „NA DZIEŃ DOBRY” ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 8 ILOŚĆ PUNKTÓW: 8 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

6 ZAWIESZKA PRASOWA A4 W WITRYNIE OKIENNEJ ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 844 ILOŚC PUNKTÓW: 760 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

7 LISTWA PROMOCYJNA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2190 ILOŚC PUNKTÓW: 219 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

8 MULTIFACING TYTUŁÓW NA PÓŁCE MULTIFACING PEŁNY ILOŚĆ PUNKTÓW: 82 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem MULTIFACING „50 %” ILOŚĆ PUNKTÓW: 64 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

9 MULTIFACING TYTUŁÓW W WITRYNIE – ekspozycja na Dworcu Centralnym w Warszawie(1 z 2) Punkt jest usytuowany w hali Dworca Centralnego, na parterze, przy wyjściu w kierunku Złotych Tarasów

10 MULTIFACING TYTUŁÓW W WITRYNIE – ekspozycja na Dworcu Centralnym w Warszawie (2 z 2) ILOŚĆ FACE’ÓW (OKŁADEK): 24

11 EKSPOZYCJA DZIENNIKÓW „ZAWSZE POD RĘKĄ” Ekspozycja bezpośrednio przy kasie – dzienniki lub czasopisma. ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 69 ILOŚC PUNKTÓW: 69 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

12 EKSPOZYTOR PRASOWY 2-POZIOMOWY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 211 ILOŚĆ PUNKTÓW: 211 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

13 EKSPOZYTOR PRASOWY 4-POZIOMOWY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 93 ILOŚĆ PUNKTÓW: 93 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

14 ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 154 ILOŚĆ PUNKTÓW: 154 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR PRASOWY NA KASĘ POS

15 ZAWIESZKA PRASOWA „NA TOPIE” ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 158 ILOŚĆ PUNKTÓW: 104 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

16 STAND 1-POZIOMOWY NA CZASOPISMA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 81 ILOŚĆ PUNKTÓW: 81 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

17 STAND 3–POZIOMOWY NA CZASOPISMA ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 72 ILOŚĆ PUNKTÓW: 72 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

18 RAMKA PROMOCYJNA A4 NA STOJAKU KSIĄŻKOWYM ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 42 ILOŚĆ PUNKTÓW: 42 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

19 NOŚNIK PRASOWY „POCZYTAJ SOBIE” ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 54 ILOŚĆ PUNKTÓW: 54 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

20 WOBBLER W STREFIE PRASOWEJ ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ PSD ILOŚĆ PUNKTÓW: 562 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

Nośniki uniwersalne w sieci RUCH

22 CITYLIGHTY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 329 ILOŚĆ PUNKTÓW: 240 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * Nośnik obsługiwany przez firmę zewnętrzną

23 OTOKI ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 510 ILOŚĆ PUNKTÓW: 188 ILOŚĆ NOŚNIKÓW NA 1 PUNKCIE: od 1 do 3 (w większości punktów 3) RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące

24 NAKLEJKA NA BRYLE KIOSKU ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 230 ILOŚĆ PUNKTÓW: 230 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące (nowe bryły)

25 PODŚWIETLANE RAMKI AKRYLOWE ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 244 ILOŚĆ PUNKTÓW: 35 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

26 POTYKACZ B2 ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące

27 PLAKAT A4 *) 1 x A4 w punktach wolnostojących; 2 x A4 w punktach z wejściem **) w części PSD plakat implementowany jest na bryle ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2339*) ILOŚĆ PUNKTÓW: 1780 **) RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące

28 NAKLEJKA 15x15cm na TABLICY ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 5szt/ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 940 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące

29 NAKLEJKA 15x15cm na PARAPECIE ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 933 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące

30 NAKLEJKA NA PODŁOGĘ 50 x 50 cm *Materiał marketingowy po stronie kontrahenta **Naklejkę podłogowa należy usunąć lub wymienić, nie później niż po 2 miesiącach ILOŚĆ NOŚNIKÓW: ILOŚĆ PUNKTÓW: 559 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

ILOŚĆ NOŚNIKÓW: do ustalenia, w zależności od rodzaju i gabarytów standu ILOŚĆ PUNKTÓW: j.w. RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem STAND KARTONOWY * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta

HANGER/ MOCK UP materiał marketingowy po stronie kontrahenta max. wymiar 1 nośnika -50 x 80 cm ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 326 ILOŚĆ PUNKTÓW: 326 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

33 HOSTESSY – prezentacja produktu/ usługi ILOŚĆ PUNKTÓW: 212 RODZAJ PUNKTÓW: saloniki

34 SAMPLING * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta ILOŚĆ PUNKTÓW: 1780 SAMPLING ULOTEK/ PRÓBEK/ KATALOGÓW: Masowy – do każdego paragonu Precyzyjny – do zakupów określonej kategorii produktów/ usług

35 UDZIAŁ W PROMOCJI „HITY MIESIĄCA” WARTOŚĆ CENNIKOWA: Cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: 3 ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI:  nowe bryły: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm  punkty z wejściem: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm  pozostałe punkty: plakat B2 lub A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: 1 miesiąc

36 UDZIAŁ W PROMOCJI „TYLKO W RUCHU” PROMOCJA „TYLKO W RUCHU”: promocja okolicznościowa wynikająca z kalendarza, (np. „Witaj Szkoło” ) lub sezonu (pory roku) WARTOŚĆ: cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: do ustalenia ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI: plakat A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: od 1 do 4 tygodni

Program lojalnościowy dla Kontrahentów RUCH

38 Funkcjonalność modułu lojalnościowego RUCH  Dostępne 2 mechanizmy lojalnościowe  przelicznik punktowy (np. 1 PLN = bonus 2 PKT)  przelicznik złotówkowy (np. 5 PLN= bonus 0,5 PLN)  Naliczanie bonusu (PKT/PLN)  personalizowana karta lojalnościowa (karta z kodem kreskowym)  Wykorzystanie bonusu (PKT/PLN)  wymiana bonusu na dowolne towary w sieci RUCH  wymiana bonusu na określone towary (grypy towarowe) w sieci RUCH  wymiana bonusu na towary z katalogu nagród  Promocje profilowane  segmentacja klientów  Raportowanie  Dostępne wdrożenie programu multipartnerskiego  kilku kontrahentów w tym samym czasie  możliwość tworzenia koszyka zakupowego  możliwość przypisania poziomu bonusu indywidualnie do produktu  możliwość przypisania poziomu bonusu w zależności od wielkości zakupów (PLN, sztuki)  możliwość wprowadzenia indywidualnego czasu trwania programu dla danego SKU Cieszą mnie… …nie odległe nagrody, a: o codzienne, drobne wyróżnienia, o sympatyczne sytuacje, o umilające typowe czynności dodatki o w świecie, w którym funkcjonuję każdego dnia. …większa wygoda i komfort: o cały dzień, o od poniedziałku do niedzieli, o w mojej okolicy.

Nośniki prasowe w punktach partnerskich i wynajmowanych

40 PLAKAT, NAKLEJKA W WITRYNIE OKIENNEJ FORMAT PLAKATU – max. A4 FORMAT NAKLEJKI – mieszczący się w formacie A4 – kształt do uzgodnienia ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

41 MULTIFACING TYTUŁÓW W REGALE PRASOWYM ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

42 WOBBLER W REGALE PRASOWYM ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

43 ZAWIESZKA OKIENNA A4 W WITRYNIE OKIENNEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚC PUNKTÓW: 320 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

44 STOS NA LADZIE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/miesiąc ILOŚĆ PUNKTÓW: 4500 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

45 Warunki oferty 1. Dostępność uzależniona od obłożenia nośników w czasie. 2. Po stronie kontrahenta jest dostarczenie materiału marketingowego lub pliku produkcyjnego. 3. Koszty wszelkich opłat, które mogą zostać nałożone na RUCH w związku z umieszczaniem nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH, w tym w szczególności opłat w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 24 kwietnia 2015 r, o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu (Dz.U poz. 774), w przypadku ich nałożenia ponosi kontrahent.