DEBIUT NA GPW październik 2007

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie Barbara Trybuchowska
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Przedsiębiorstwo Wytwórczo Usługowo Handlowe „METPOL” Sylwia Nawrocka Korytnica Raszków.
Świadczenie usługi dystrybucyjnej - biznes OSD
Konferencja ZPHF 10 kwietnia 2008 Andrzej Stachnik
DROGA SPÓŁKI NA GIEŁDĘ załącznik nr 1 do scenariusza lekcji Droga spółki na Giełdę Papierów Wartościowych.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
KONFERENCJA 18 czerwca 2010 roku Projekt Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości skutecznym sposobem przeciwdziałania zjawisku bezrobocia współfinansowany.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Sytuacja makroekonomiczna gospodarki polskiej IX 2011 Wrzesień
CZY POLSKA GOSPODARKA MOŻE SOBIE POZWOLIĆ NA OSŁABIENIE DYNAMIKI EKSPORTU? dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Warszawa,
ROLA MSP W POLSKIEJ GOSPODARCE
Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Regionalna Instytucja Finansująca ISO 9001 nr ośrodka: 05/02/2005/040 Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Raport z audytu technologicznego dla FIRMY PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWEJ "HAGO" MAŁGORZATA HANDKIEWICZ Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Jędrzejczak.
Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności w województwie podlaskim część II.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
NewConnect Growth Indicator (NCGIndicator) Wskaźnik koniunktury spółek z rynku NewConnect Zespół pod kierunkiem Prof. dr hab. Marii Sierpińskiej Wyższa.
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
1 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych POL-AQUA Spółka Akcyjna debiut na GPW w Warszawie 30 lipca 2007 DYNAMICZNA SPÓŁKA W PERSPEKTYWICZNEJ BRANŻY DYNAMICZNA.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Produkcja podzespołów spawanych
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Fabryka Szlifierek „JOTES” S.A.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
11 Oddziałów Regionalnych 200 Filii i Przedstawicielstw 150 Kredyt Punktów
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
– Poznań Zbigniew Kowala -
Kanlux S.A. to jedna z największych i najstarszych polskich firm z sektora oświetleniowego. Jej wyroby sprzedawane są od 1989 roku, a zatem już niemal.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Planowanie przepływów materiałów
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
 OSD   Sprzedawca  Odbiorca  – trójkąt konfliktów czy współpracy Jan Rakowski Partner na Rynku Energii sp. z o. o.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Dr Włodzimierz Sroka- Wiceprezes Zarządu Katowice, „Dostosowanie firmy z branży stalowej do działania w warunkach rosnącej konkurencji i globalizacji.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Logistyk.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Oferta publiczna PKP Cargo. Podstawowe dane o emisji Istotne daty: 9-21 października - zapisy na akcje inwestorów indywidualnych 22 października - ustalenie.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu Wydział przyrodniczo – technologiczny Ekonomia rok I grupa xx xxx pod kierownictwem: dr. Katarzyny Witczyńskiej Wrocław,
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
PKS CARGO Prezentacja firmy.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zapis prezentacji:

DEBIUT NA GPW październik 2007 Niniejszy materiał ma charakter promocyjny. Emitent w dniu 15 października 2007 r. opublikował w formie elektronicznej prospekt emisyjny, który jest dostępny na stronie internetowej Spółki (www.complexmetal.com) oraz Oferującego (www.bossa.pl).

Profil działalności Opis rynku Dane finansowe Misja Spółki Strategia rozwoju Podsumowanie

F I R M A

M I S J A 1. COMPLEX S.A. - lider rynku części maszyn w Polsce o silnej pozycji na rynkach zagranicznych. 2. Naczelne wartości COMPLEX S.A. - wiarygodność, uczciwość, profesjonalizm oraz ciągłe doskonalenie. 3. Produkty COMPLEX S.A. – stabilna, najwyższa w swojej grupie jakość. 4. COMPLEX S.A. – pewny i stabilny pracodawca, stwarzający swoim pracownikom warunki do rozwoju zawodowego i osobistego. 5. COMPLEX S.A. – efektywne i skuteczne działania zapewniające akcjonariuszom wysoki, stabilny wzrost wartości akcji.

O F E R T A Produkty marek własnych Towary Usługi łożyska zestawy naprawcze do piast kół uszczelnienia techniczne pasy klinowe połączenia śrubowe tuleje, nakrętki i podkładki łożyskowe akcesoria łożyskowe Towary Usługi serwisowe diagnostyczne łożysk obróbka skrawaniem, obróbka cieplna toczenie, frezowanie i cięcie

P O T E N C J A Ł 30.000 produktów w stałej ofercie Magazyny na 3500 palet 3000 klientów 8 oddziałów krajowych Nowoczesne laboratorium

M A R K I CX marka wiodąca łożysk, tulei łożyskowych, uszczelnień, pasów klinowych i zespołów naprawczych do piast kół chroniona od 1998 roku HERTZ marka połączeń śrubowych zgłoszona do rejestracji w 2005 roku

H I S T O R I A 2007 r. – GPW 2006 / 2007 r. Wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP II MBS AXAPTA 30 czerwca 2006r. Wniesienie do COMPLEX S.A. aportem majątku przedsiębiorstwa A.O.N. COMPLEX 11 maja 2006r. Rejestracja COMPLEX S.A. 2006 r. Otrzymanie Złotego Certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2003r. Otrzymanie certyfikatu ISO 9001:2000 1999r. Otrzymanie świadectwa ochronnego na wiodący znak towarowy CX 1993r. Rozpoczęcie działalności gospodarczej przez A.O.N. COMPLEX

P E W N A I N W E S T Y C J A Lider w branży Solidne fundamenty biznesu Wieloletnie doświadczenie na rynku Uznane marki i produkty Przemyślany i konsekwentny rozwój

O P I S R Y N K U

O P I S R Y N K U Niszowy, specjalistyczny rynek łożysk tocznych jest częścią większego rynku części maszyn Wartość rynku łożysk szacuje się na ok. 400 mln Udział COMPLEX S.A. w rynku łożysk to ok. 12 %

G R U P Y O D B I O R C Ó W PRODUKCJA – tzw. PIERWSZY MONTAŻ REMONTY HANDEL MOTORYZACJA

K A N A Ł Y D Y S T R Y B U C J I A. Zakłady produkcyjne Klienci ostateczni - zajmujący się działalnością produkcyjną, wykorzystujący w samym procesie wytwarzania produkty z oferty COMPLEX S.A. B. Firmy remontowo-usługowe Klienci, wykorzystujący produkty Emitenta w procesie uruchamiania i naprawy wykorzystywanych przez siebie maszyn produkcyjnych. C. Firmy handlowe Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a nabywcą ostatecznym. Klienci prowadzący działalność handlową, w charakterze hurtowni, sklepów. D. Autoryzowani dystrybutorzy i partnerzy handlowi Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a nabywcą ostatecznym. Klienci prowadzący działalność handlową, w charakterze hurtowni, sklepów. Objęci szczególnymi preferencjami ze strony producenta ujętymi w podpisanych umowach dystrybucyjnych. E. Handlowe firmy motoryzacyjne Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a kolejnym nabywcą. Posiadające własną rozbudowaną sieć dystrybucji, umożliwiającą dalszą dystrybucję do kolejnych ogniw łańcucha.

K L I E N C I Klientami COMPLEX S.A. są CZOŁOWE PRZEDSIĘBIORSTWA wszystkich gałęzi przemysłu, przede wszystkim: MASZYNOWY CIĘŻKI MEBLARSKI LEKKI ENERGETYKA HUTNICTWO MOTORYZACJA Sprzedaż do żadnego z Klientów nie przekracza 5 % obrotów firmy

D A N E F I N A N S O W E

Średni roczny wzrost przychodów P R Z Y C H O D Y 2006 r : 85 MLN PLN 2007 r : pierwsze półrocze: 51 MLN PLN Średni roczny wzrost przychodów W latach 2001-2006: 24 %

276 % PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY (tys. PLN) Dynamika przychodów 2001 – 2006 r. 276 %

STRUKTURA ZE SPRZEDAŻY (tys. PLN) Stały wzrost udziału marek własnych

Z Y S K I (tys. PLN) * * Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego Microsoft Business Solutions AXAPTA, aport przedsiębiorstwa- amortyzacja .

WYNIKI FINANSOWE Dane porównywalne za I półrocze 2006 i 2007 (tys. PLN)

P U B L I C Z N A O F E R T A

OFERTA PUBLICZNA Harmonogram Emisji Struktura emisji W ramach Publicznej Oferty oferowanych jest 4.515.500 akcji zwykłych na okaziciela COMPLEX (Akcji Oferowanych), w tym: 3.765.500 nowo emitowanych Akcji Serii C 750.000 Akcji Serii A (Akcje Sprzedawane) Pozostałe akcje wprowadzane do obrotu publicznego 20.909.500 akcji zwykłych na okaziciela Serii B 75.000 akcji zwykłych na okaziciela serii D Przedział cenowy wynosi od 5,00 do 6,60 zł. Harmonogram Emisji Publikacja prospektu 15 października 2007 Otwarcie Publicznej Oferty 22 października 2007 Budowa Księgi Popytu dla inwestorów 22 – 24 października 2007 Ustalenie Ceny Emisyjnej 24 października 2007 Przyjmowanie zapisów 25 - 31 października 2007 Planowany termin przydziału i zakończenia Publicznej Oferty 8 listopada 2007

CELE EMISYJNE Wartość nowej emisji akcji szacowana 19.032.000,00 zł do ok. 22.900.000,00 zł netto Cele emisyjne A. Akwizycje = 15 mln zł COMPLEX S.A. bierze pod uwagę przejęcie dwóch przedsiębiorstw. Przedmiotem inwestycji będą producenci, posiadający w swej ofercie produkty uzupełniające ofertę Spółki. Pierwszy z podmiotów o obrotach rzędu 8 mln zł. prowadzi działalność na rynku producentów sprzętu medycznego. Drugi podmiot o obrotach około 10 mln zł. jest producentem i eksporterem szlifierek do płaszczyzn, otworów i wałków. B. Budowa centrum logistycznego = 5 – 7 mln zł Strategicznym celem COMPLEX S.A. jest poszerzenie asortymentu oraz zapewnienie sprawnej obsługi klientów poprzez: nieograniczoną dostępności jak największej gamy produktowej i terminową obsługę zamówień.

AKCJONARIAT PRZED I PO DEBIUCIE Przed emisją Po emisji Emisja akcji opłaconych aportem w postaci majątku przedsiębiorstwa A.O.N. Complex Michał Nowacki Po emisji AKCJE SERII B 96,50% AKCJE SERII A 3,50% Liczba akcji ogółem = 21.659.500 Liczba akcji ogółem = 25.500.000

S T R A T E G I A R O Z W O J U

STRATEGIA ROZWOJU 2006 - 2010 Dynamiczny wzrost przychodów i zysku Sukcesywne powiększanie udziałów w rynku łożysk tocznych w Polsce do osiągnięcia wartości 16% udziału w roku 2010 Rozszerzenie komplementarnego asortymentu do około 25 tys. produktów w ciągłej sprzedaży z magazynów i dodatkowo o 50 tys. realizowanych na specjalne zamówienie 2 krotny wzrost eksportu - budowa sieci sprzedaży za granicą -------------------------------------------------------------------- Utworzenie nowego centrum logistycznego Akwizycje – budowanie grupy kapitałowej

STRATEGIA ROZWOJU NOWE PRODUKTY Planowany podział asortymentowy w 2010 r. Dywersyfikacja asortymentu - osiągnięcie 50% udziału pozostałych produktów w obrotach spółki ogółem

P O D S U M O W A N I E

INWESTYCJA W AKCJE COMPLEX S.A. Silna pozycja marki CX oraz asortyment produktów Niskie koszty produkcji Znajomość rynku lokalnego, liczne oddziały Stabilny rynek, odporny na krótkoterminowe wahania koniunktury Silna pozycja marki CX oraz asortyment produktów

COMPLEX S.A. efektywne i skuteczne działania zapewniające akcjonariuszom wysoki, stabilny wzrost wartości akcji. z Misji COMPLEX S.A.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ. Al. Piłsudskiego 143 92-332 Łódź tel. +42 6 777 777 www.complexmetal.com