20.09.2016 PROMOWANIE PRODUKTÓW REGIONALNYCH W UNII EUROPEJSKIEJ Wykonanie: Powiślanki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Advertisements

„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
„NASZ SAMORZĄD ” Gimnazjum im. Mikołaja Siemiona w Krzczonowie.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
30 GRUDNIA  W I kwartale roku odbywały się spotkania Wójta Gminy Załuski z mieszkańcami gminy w 15 miejscowościach.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Festyn zorganizowany przez Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie w ramach obchodów Święta Spółdzielczości Bankowej Chełm 29 czerwca 1914 r. Plac Doktora.
Opodatkowanie spółek Podziały Spółek. Podziały spółek Rodzaje podziałów wg KSH Przewidziane są cztery sposoby podziału: 1) podział przez przejęcie, który.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
W dniu 30 maja 2015 roku odbył się Piknik Rodzinny w parku- przy ul. Wieniawskiego. Organizatorem była Szkoła Podstawowa nr 24 w Rzeszowie. Trwał on.
Warszawa, 10 czerwca 2016 Wydarzenie międzynarodowe w ramach LEADER/RLKS w Estonii „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa.
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku.
Zaufanie społeczne Polaków Twierdzenie: Większość ludzi ma dobre intencje.
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Hiszpania - Gran Canaria – Taurito r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Wyjazd do niemiec, 2016r..
Sześciolatek idzie do szkoły
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Szkoła Sportowych Talentów
Respectful European Schools Pursue Equality and Cultural Tolerance
Program eTwinning Planowanie projektów
„Charlie i fabryka czekolady”
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Internet to nie tylko gry
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
LEŚNY PARK REKREACJI, TRADYCJI I EDUKACJI W KLUKÓWKU
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sześciolatek idzie do szkoły
Umowa darowizny Mgr Aleksandra Pasek Instytut Prawa Cywilnego Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Metoda projektu.
Społeczny Zespół do spraw aktywizacji pszczelarstwa
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Szkoła Promująca Zdrowie
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
TRZECIE spotkanie Zespołu
ZMIEŃ SZKOŁĘ- IDŹ NA WYBORY!
W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO KOLIBER ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W CHORZOWIE
ARENA MŁODYCH.
Przedszkole Promujące Zdrowie
Pachniała bzem Saska Kępa…
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Nowy rok szkolny rozpoczął się wyjątkowo ciekawie
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
W kwietniu nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu CZAS NA ZDROWIE. Głównym celem tego ogólnopolskiego projektu edukacyjnego jest promocja zdrowego.
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Dane przedsiĘbiorstwa
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
Z okazji uroczystego otwarcia velostrady, zorganizowaliśmy dziś spotkanie z cyklu Miasta Idei. Na początku spotkaliśmy się z mieszkańcami na warsztatach.
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Zapis prezentacji:

PROMOWANIE PRODUKTÓW REGIONALNYCH W UNII EUROPEJSKIEJ Wykonanie: Powiślanki

Zespół Powiślanek

 Tematem naszego projektu jest promowanie produktów regionalnych w UE.  Przez produkty rozumiemy tu nie tylko te spożywcze. Chodzi głównie o znane osoby w naszym regionie, architekturę, tradycje i zwyczaje. Temat projektu

 Celem naszego projektu, jest pokazanie wszystkim ciekawych miejsc, ludzi i tradycji, związanych z naszym regionem.  Chcemy także powiększyć wiedzę naszych kolegów, oraz mieszkańców naszego miasta, o wiadomości związane z Unią Europejską i z CEO.  Ważne też dla nas jest, abyśmy to my same dowiedziały się czegoś więcej o miejscu, w którym mieszkamy. Cele projektu

 Burmistrz Miasta i Gminy Sztum Leszek Tabor  Wiceburmistrz Alicja Podlewska  Redakcja Dziennika Bałtyckiego-dodatek Powiśle  Janusz Ryszkowski, redaktor Biuletynu MiG  Pracownicy odpowiedzialni za promocje miasta  Ryszard i Bartosz Mazerscy, czołowi lekkoatletycy  Radna MiG Róża Banasik-Zarańska STRONY:   Źródła informacji i sojusznicy

 W najbliższym czasie, tj. 28 maja, planujemy promować nasze produkty w parku miejskim, podczas festynu. Zamierzamy rozdawać ludzią ankiety związane z CEO, aby zobaczyć ich wiedzę na ten temat. Chcemy opowiedzieć też coś o naszej prezydencji w UE.  Chcemy także spotkać się z kilkoma osobami np. z paniami z Koła Gospodyń Wiejskich w Czerninie, czy też z naszymi sportowcami takimi jak pan Mazerski.  Zamierzamy też, zorganizować podchody, gdzie przy każdym stoisku będzie można dowiedzieć się czegoś o naszym regionie, a także rozwiązać kilka ciekawych zadań. Zaplanowane działania

 Założyłyśmy bloga, na którym opisujemy wszystkie nasze działania  Poinformowałyśmy lokalną prasę, a także urzędników MiG o naszych działaniach  Przeprowadziłyśmy lekcję Europejską w naszej szkole.  Zorganizowałyśmy w naszej szkole Dzień Europejski.  Rozmawiałyśmy z wieloma osobami m.in. na temat Sztumskiego Biegu Solidarności  Przeprowadziłyśmy wśród młodzieży i dorosłych ankietę na temat Unii Europejskiej, oraz CEO  Zaprezentowałyśmy także w naszej szkole prezentację o naszym projekcie Co udało nam się zrobić

W związku z naszym projektem 7 maja 2011r. byłyśmy na Paradzie Schumana w Warszawie. Dowiedziałyśmy się tam nieco więcej o UE, a także spotkałyśmy wiele znanych osób np. Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego, czy też panią Hannę- Gronkiewicz Waltz. Pojawili się tam także przedstawiciele różnych państw Europejskich. Parada Schumana!

 Na samym początku opracowałyśmy cele i plan naszego działania.  Wszystkie rozdzieliłyśmy między siebie obowiązki.  Następnie, między innymi na naszym blogu zaprezentowałyśmy rezultaty naszych działań. Organizacja pracy zespołu

 Rezultatem naszej pracy jest przede wszystkim blog, który wspólnie prowadzimy.  Przeprowadziłyśmy też wśród uczniów ankietę na temat Unii Europejskie. Zyskałyśmy wtedy pojęcie o ich wiedzy.  Udało nam się też przeprowadzić w naszej szkole lekcję Europejską, przez co wzbogaciliśmy nieco wiedzę naszych kolegów i koleżanek.  Zyskałyśmy też większą wiedzę o naszym regionie Rezultaty pracy

 Powstał blog projektu  Nawiązałyśmy współpracę z wieloma osobami i instytucjami  Informacje o naszym projekcie opublikowano na stronach internetowych i w prasie  W najbliższym czasie zaprezentowanie naszej prezentacji na Dniach Ziemi Sztumskiej Co zyskali uczniowie?

 zadowolenie z tego,że uczniowie mogli wyjść poza budynek szkoły i samodzielnie zdobywać wiedzę  uczniowie poszerzyli sobie wiedzę na temat Prezydencji i utrwalili informację na temat UE  dziewczęta początkowo niezdecydowane co do pomysłu i terminów, z kolejnym spotkaniem były coraz bardziej zadowolone i samodzielne  przyjemnie było komentować koleżeńskie pomysły  udało się zgrać grupy mimo, że jej członkowie są z różnych klas  terminy narzucone przez organizatora i metoda bloga zmieniła u nauczycieli tradycyjne podejście do obowiązków Co zyskał nauczyciel?

 W dniach maja miałyśmy swoje stoisko w parku miejskim podczas Dni Powiatu Sztumskiego. Oferowałyśmy mieszkańcom wypełnienie ankiet oraz map Europy. Poprosiłyśmy też, aby na dużej kartce wypisali to, co uważają za nasz produkt regionalny warty polecenia. W międzyczasie spotkałyśmy się też z paniami z Koła Gospodyń w Czerninie. Prezentacja publiczna

 Swoją prezentację zaprezentujemy także podczas Dni Ziemi Sztumskiej, które odbędą się na początku września br. Zamierzamy pokazać mieszkańcom naszego miasta rezultaty naszej pracy. Powiemy też o naszych wrażeniach związanych z uczestnictwem w projekcie. Prezentacja publiczna