Projekt koncepcyjny zagospodarowania Rynku Starego Miasta oraz obszaru staromiejskiego w Rawie Mazowieckiej. BRANŻA DROGOWA Opracował: mgr inż. Krzysztof.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Advertisements

Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Opole, 2 października 2015 r.
Przepisy dotyczące rowerzystów Agata Lewandowska.
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
Wizja infrastruktury drogowej w Europie w 2040 roku Dr inż. Adewole Adesiyun IBDiM.
Projekt Umowy Partnerstwa Linia demarkacyjna interwencji pomiędzy poziom krajowy i regionalny. Perspektywa finansowa Toruń, 16 lipca 2013 r.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2016 ROK ORAZ WIELOLETNIEJ PROGNOZY FNANSOWEJ.
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Inwestycje drogowe Miasta Białegostoku - aktualności.
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
Ogólne zasady ruchu drogowego – ruch pojazdów na autostradzie i drodze ekspresowej, strefie zamieszkania oraz na drogach wewnętrznych.
Dotacje z Budżetu Miasta Płocka Uchwała Nr 229/XVI/07 Rady Miasta Płocka z dnia 27 listopada 2007 r. w sprawie ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad.
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu ostrołęckiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego Ostrołęka,
Drogi Rowerowe w Polsce autor: Kinga Ludwiczak kl. 6c.
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu ciechanowskiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Politechnika Krakowska
Ewidencja Zabytków Ewidencja w Polsce Krajowa Ewidencja Zabytków
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Sześciolatek idzie do szkoły
„Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2019” NABÓR NA 2018 ROK Warszawa, 29 sierpnia 2017 r.
PRZEBUDOWA UL. OŁTASZYŃSKIEJ
Odblaskowa Szkoła.
Kopenhaga 36%, Amsterdam 38%, Gdańsk 39%
Studium uwarunkowań i kierunki zagospodarowania przestrzennego Zielonej Góry Układ komunikacyjny Zielonej Góry  dr inż. Paweł Urbański Uniwersytet Zielonogórski.
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Głubczyce do roku 2020
Polityka Unii Europejskiej w zakresie badań i rozwoju
Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu ciechanowskiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Dokumenty opracowane w ramach projektu przez Gminę Malanów
Miejskie Obszary Funkcjonalne w województwie pomorskim
Współczesne przemiany struktury miast i obszarów metropolitalnych
(plac zabaw przy ul. Zwycięstwa w Kędzierzynie-Koźlu)
Karnoprawna ochrona tajemnicy zawodowej dotyczącej działalności funduszy emerytalnych II Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt. ZABEZPIECZENIE EMERYTALNE.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2014 ROK WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Bezpieczeństwo ruchu drogowego w Polsce
PODSTAWOWE DZIAŁY WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE RUCHU DROGOWEGO
Warszawa, 25 październik 2017 roku
Konferencja „Stacje Kontroli Pojazdów – 2005” Zakopane, kwietnia 2005 Polityka Transportowa Polski w Unii Europejskiej Horyzont czasowy.
Komenda Miejska Policji w Łomży Sekcja Ruchu Drogowego
MIASTO KRAŚNIK Poprawa jakości środowiska w Mieście Kraśnik poprzez odnowę i rozwój terenów zieleni.
Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. św. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City.
OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIA KOMUNIKACJA
Posiedzenie Komisji Sejmowej 21 marca 2018 r.
DROGA PRZYJAZNA SPOŁECZEŃSTWU
LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI GRODZISKA MAZOWIECKIEGO NA LATA (AKTUALIZACJA) Obszary wiejskie gminy Grodzisk Maz.
Konwencja Programowa kandydata na Prezydenta Miasta Pabianic Włodzimierza Stanka Pabianice, 18 września 2018.
Pamiętajcie! Każdy z nas powinien znać swoje prawa!
BEZPIECZNI NA DRODZE r. Grupa 0b
ETAPOWANIE ROBÓT "Przebudowa ul. Włodarzewskiej na odcinku od ul
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Jak stymulować rozwój gospodarczy Gdańska?
Rządowy Program na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Z okazji uroczystego otwarcia velostrady, zorganizowaliśmy dziś spotkanie z cyklu Miasta Idei. Na początku spotkaliśmy się z mieszkańcami na warsztatach.
BRD W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO czyli …
Zapis prezentacji:

Projekt koncepcyjny zagospodarowania Rynku Starego Miasta oraz obszaru staromiejskiego w Rawie Mazowieckiej. BRANŻA DROGOWA Opracował: mgr inż. Krzysztof LINKE inż. Tomasz HALASZKA

 Prawo budowlane  Rozporządzenie w spr. war. tech., jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.  Strategia rozwoju.  Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.  Inne ustawy i rozporządzenia związane (konserwator, planowanie itp.)  Decyzje, uzgodnienia, warunki tech.  Projekt koncepcyjny. 2 RAWA MAZOWIECKA

3 Plac Piłsudskiego Plac Wolności 13 ulic

4 RAWA MAZOWIECKA  Problemy z bezpieczeństwem pieszych.  Uprzywilejowanie ruchu kołowego.  Przeprowadzanie przez pl. Piłsudskiego ruchu tranzytowego.  Problemy z zapewnieniem widoczności.  Brak infrastruktury rowerowej.  Brak środków transportu alternatywnych do sam. osobowych.  Dopuszczenie parkowania sam. w miejscach niedozwolonych.

5 RAWA MAZOWIECKA Pl. Wolności ul. Miła/Warszawska

6 RAWA MAZOWIECKA ul. Mickiewicza ul. Miła

7 RAWA MAZOWIECKA ul. Warszawska

8 RAWA MAZOWIECKA Pl. Wolności

 Bezpieczeństwo użytkowników.  Funkcjonalność i dostępność projektowanego układu drogowego.  Zrównoważony rozwój układu drogowego.  Rezerwy przepustowości ukł. drogowego.  Trwałość projektu. (20-30 lat.) 9 RAWA MAZOWIECKA

10 RAWA MAZOWIECKA  Wydzielenie stref uprzywilejowanego ruchu pieszego (oba place, ul. S. Wyszyńskiego).  Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych (ul. Warszawska, ul. A. Mickiewicza).  System ulic jednokierunkowych (ul. S. Wyszyńskiego, ul. Przechodnia, ul. Kilińskiego).  Poprawa widoczności i czytelności układu drogowego.  Regulacja szerokości jezdni (ul. A. Mickiewicza).  Przesunięcie ruchu tranzytowego na inne ulice do tego przystosowane (3 Maja, Targowa, Kolejowa).

11 RAWA MAZOWIECKA

12 RAWA MAZOWIECKA

13 RAWA MAZOWIECKA

14 RAWA MAZOWIECKA

15 STRAŻ RAWA MAZOWIECKA

16 RAWA MAZOWIECKA

17 RAWA MAZOWIECKA Ul. Warszawska Ul. Krakowska

18 RAWA MAZOWIECKA  Przebudowa pl. Piłsudskiego ~7000 m2.  Przebudowa pl. Wolności ~4000 m2.  Przebudowa ulic o łącznej dł. ~1000 mb.  Przebudowa ciągów pieszo-jezdnych dł.~ 700 mb  Woonerf (hol. ulica do mieszkania) − rodzaj ulicy w strefie zurbanizowanej, na której położono nacisk na wysoki poziom bezpieczeństwa, uspokojenie ruchu i wysokie walory estetyczne przy zachowaniu miejsc parkingowych i funkcji komunikacyjnej z priorytetem dla pieszych i rowerzystów.

19 RAWA MAZOWIECKA  Woonerf- Łódź, Berlin, Kopenhaga, Gdynia… Woonerf (hol. ulica do mieszkania) − rodzaj ulicy w strefie zurbanizowanej, na której położono nacisk na wysoki poziom bezpieczeństwa, uspokojenie ruchu i wysokie walory estetyczne przy zachowaniu miejsc parkingowych i funkcji komunikacyjnej z priorytetem dla pieszych i rowerzystów.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ. mgr inż. Krzysztof LINKE Poldukt.pl 20 RAWA MAZOWIECKA