Matematyka w życiu na co dzień. Chcąc zachęcić uczniów klasy Vc do rozwijania myślenia i zainteresowań matematyką nauczycielka Monika Biesiada zaproponowała.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
Advertisements

Szkoła Podstawowa nr 189 im. Wandy Zieleńczyk Łódź ul. Kossaka – e – mail:
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Drogi uczniu ! Tą prezentacją pragniemy udowodnić Ci, że matematyka jest bardzo ważna w życiu codziennym. Pomyśl, korzystasz z niej na każdym kroku: w.
Badania statystyczne Ankieta na temat przedmiotów szkolnych.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
1 marca pojechaliśmy do Teatru Kamienica na długo wyczekiwany spektakl „Domisie”…
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Szkoła Podstawowa nr 120 w Łodzi im. Konstytucji 3 Maja Łódź, ul. Centralna 40 Tel. (42) Tel. komórkowy
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa nr 192 Przedszkole Miejskie nr 21 ul. Krzemieniecka 24 A Łódź tel./fax: DYREKTOR.
Publiczne Gimnazjum nr 19 w Łodzi im. gen. Mariusza Zaruskiego.
PROGRAM „UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE” COMENIUS Partnerskie Projekty Szkół Metoda ICT: wielokulturowość, europejska świadomość, proces edukacyjny i styl.
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, sięgającemu czasów Starożytnego Egiptu i różnorodności klientów (Od Helu aż po Władywostok) nasza firma wyspecjalizowała.
Bezpieczeństwo i kameralność Serdeczna atmosfera Wyspecjalizowana kadra pedagogiczna, podwyższająca ciągle swoje kwalifikacje Wysoki poziom nauczania.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Szkoła możliwości. NASZA SZKOŁA PROPONUJE CI Wszechstronny rozwój -wiedzazainteresowania Bardzo dobre przygotowanie do egzaminów i dalszej nauki Kształceniepostaw.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Imię i nazwisko: Barbara Cichocka
FOTOREPORTAŻ GIMNAZJUM NR 11 W TARNOWIE. NARODOWY BANK POLSKI W RZESZOWIE.
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Jana Kochanowskiego 90 – 338 Łódź, ul. Przędzalniana 70 tel
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
SZKOŁA PODSTAWOWA W STARYCH BUDKOWICACH
JAK ROZWIJAĆ TWÓRCZE MYŚLENIE U UCZNIÓW? Szkoła Podstawowa, a Gimnazjum – Twórcze myślenie na lekcjach matematyki. Moje własne przemyślenia i spostrzeżenia.
Sprawozdanie z ankiety kierowanej do uczniów dotyczącej bezpieczeństwa w szkole.
Fit-Meal Zespół Szkół Sióstr Urszulanek SJK w Pniewach.
zmiany od września w naszych placówkach
Matematyka w życiu codziennym
Co to jest spacer edukacyjny?
Zastosowanie matematyki w życiu codziennym
Matematyka w życiu codziennym.
Rola książki w życiu człowieka
Przyroda.
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
„Bezpieczne wędrówki od Grosika do Złotówki”
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Czy w Twoim domu dba się o środowisko?
Matematyka w życiu codziennym
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Liceum im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.” ~Jan Paweł II.
KODEKS.
kilka powodów dlaczego warto uczyĆ się matematyki
Szkoła Podstawowa nr 2 w Lubaczowie
Matematyka w życiu codziennym
Ekologiczna Dziesiątka
Zespół Placówek Oświatowych Nr1
PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWE SĄ WYGODNE I BEZPIECZNE DLA KLIENTÓW
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Droga do szkoły: bezpieczna, zdrowa i ekologiczna - Let’S Move!
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
Samorząd Uczniowski podczas PIKNIKU RODZINNEGO 2017
Wytyczne dotyczące problemu ciężkich tornistrów
Program „Młodzi Przedsiębiorczy” jest realizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego oraz premiowany.
Nasza szkoła w liczbach
Wytyczne dotyczące problemu ciężkich tornistrów
Pomagam mojemu dziecku wybrać szkołę i zawód
Zapis prezentacji:

Matematyka w życiu na co dzień

Chcąc zachęcić uczniów klasy Vc do rozwijania myślenia i zainteresowań matematyką nauczycielka Monika Biesiada zaproponowała nam - uczniom realizację projektu „Z matematyką, na co dzień”. Wiedząc, że Matematyka towarzyszy nam w życiu codziennym niemal na każdym kroku, postanowiliśmy poszukać jej na poczcie, w sporcie, za kierownicą, w sklepie, w kuchni i przyrodzie. Przeprowadzaliśmy pomiary, uczyliśmy się ważyć, mierzyć, przeliczać czas i pieniądze, planować zakupy i jednocześnie oszczędzać. Przeprowadzając wywiady poznaliśmy pracę oraz sposób funkcjonowania szkolnego sklepiku, stołówki, poznaliśmy historię miejscowej poczty. Zwracając uwagę na bezpieczeństwo na drogach przeliczaliśmy czas spokojnej i bezpiecznej podróży do szkoły i domu. Opracowaliśmy albumy, plakaty a nawet przedstawienie. Oto jak przebiegała nasza praca: