Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Mój mikroregion w makro-Europie. Europejczyk w zrestrukturyzowanej przestrzeni
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Toruńskie Technikum Informatyczne
„Magiczne drzewo” „Czerwone krzesło”
Projekt „Lekki tornister”
Aktywny RODZIC.
„Charlie i fabryka czekolady”
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
Chcę więcej, mogę lepiej
„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego.
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Programy nauczania.
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka 2017
Sylabusy.
NASZA PRZYGODA Z PROJEKTEM UNIJNYM
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
W roku szkolnym 2014/2015 szkoła realizowała różne zadania związane z szeroko pojętą promocją zdrowia, które uwzględniały przyjęty cel dotyczący dostrzegania.
Świetlica.
„W TROSCE O NASZE BEZPIECZEŃSTWO” XVIII EDYCJA OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO To kolejny konkurs, w którym wzięli udział uczniowie uczęszczający.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
Terra Community and Ethics for the future
Metoda projektu.
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
Wizyta w Centrum Nauki Kopernik
Podsumowanie VI edycji programu edukacji antytytoniowej „ Znajdź właściwe rozwiązanie” (XI – VI. 2017) Grzegorz Kruk.
Przedszkole Promujące Zdrowie
Szkolny Punkt Informacji i Kariery SPInK-a
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
W kwietniu nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu CZAS NA ZDROWIE. Głównym celem tego ogólnopolskiego projektu edukacyjnego jest promocja zdrowego.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
FILM POKLATKOWY. FILM POKLATKOWY „NIE dla uchodźców na Targówku „NIE dla uchodźców na Targówku! NIE dla uchodźców w Warszawie”, „Mieszkańcy protestują:
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Szkolny projekt realizowany w ramach Szkoły Promującej Zdrowie 25 – 29
Aktywny RODZIC.
NOVOTEL WROCŁAW CITY Recepcjonista/ka
Wysłuchaj raportu o osiągnięciach
Eksperyment edukacją przyszłości
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Zapis prezentacji:

Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć

Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.

Projekt edukacyjny opracowa ł y mgr Justyna G ł owacka mgr Urszula Molenda

Gimnazjum nr 3 Przy oddziale psychiatrycznym dla dzieci i m ł odzie ż y

Projekt edukacyjny pt. „Czy wiem co to jest zdrowy styl życia?” realizowany był wśród młodzieży na Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży, w terminie od W projekcie zostały osiągnięte założone cele. Młodzież bardzo aktywnie uczestniczyła w zajęciach, realizowała swoje zdolności i umiejętności twórczego myślenia. Bardzo dobrze układała się współpraca pomiędzy uczniami. Aktywnie brali udział w realizacji projektu oraz spotkaniach na których to prezentowali swoje dotychczasowe osiągnięcia oraz przedstawiali pomysły, które były wykorzystywane w dalszej realizacji projektu. Atmosfera w zespole projektowym była bardzo dobra co można było zauważyć w efektach pracy.

M ł odzie ż wykonywa ł a plakaty promuj ą cy zdrowy styl ż ycia

Uczniowie wykonywali gazetkę informacyjną o zdrowym stylu życia

Młodzież wykonała gazetkę tematyczną

Uczniowie wykazali się dużą znajomości tematu oraz promocją zdrowego stylu życia