KONIN 2014 Jak warto spojrzeć na rozwój przedsiębiorczości
KONIN 2014 Matryca dla Konina Przedsiębiorca obecny Branża dotychczasowa Przedsiębiorca obecny Branża nowa Nowy Przedsiębiorca Branża dotychczasowa Nowy przedsiębiorca Branża nowa A C D B
KONIN 2014 Strategie Strategie penetracji i wzmocnienia Rozwój firmy, zwieszenie jej potencjału A Strategie dywersyfikacji branż Pozyskanie nowych pomysłów przedsięborców B Strategie rozwoju obecnych branż Nowi inwestorzy wspierają obecne branże C Strategia nowego otwarcia Nowe firmy, nowe branże, nowa jakość w mieście D
KONIN 2014 Charakterystyka firm Firmy mają potencjał wzrostu na swoim rynku, dobrze radzą sobie z konkurencją A Firmy nie mają potencjału wzrostu (ograniczony rynek), a mają środki finansowe na inwestycje B Mamy zaplecze, kadry, a dotychczasowe firmy słabną lub bankrutują lub po prostu jest miejsce dla nowych firm C Zarówno poszukiwanie atrakcyjnych dla miasta branż, jak i inwestorów, którzy wzmocnią potencjał (inwestycje, zatrudnienie, synergia z innymi branżami) D
KONIN 2014 Działania Miasta Dbanie, dobre relacje A Informowanie o potencjalnych możliwościach zewnętrznych B Informowanie inwestorów zewnętrznych o charakterystyce gospodarczej miasta C poszukiwanie – pełna aktywność D
KONIN 2014 Tezy Różne działania i narzędzia Miasta Otwartość Aglomeracyjność Uczestnictwo w forach krajowych i zagranicznych Bipole Konin-Poznań
KONIN 2014 Realizacja Olgierd Rodziewicz-Bielewicz Fundacja Taurus Os. Stare Żegrze 143/ Poznań NIP: