Realizowanej w ramach Projektu p.t.: „Mobilność uczniów technikum usług fryzjerskich i technikum budownictwa – kluczem do sukcesu zawodowego” przez Zespół.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu ul. Gronowa Poznań tel fax
Advertisements

Oferuje kwalifikacyjne kursy zawodowe na poziomie: Szkoły Policealnej, Technikum, Zasadniczej Szkoły Zawodowej LIDER KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH Zespół Szkół.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Liczba placówek, uczniów i oddziałów 2014/2015 cz.1 Rok szkolny 2014/2015 Rok szkolny 2013/2014 stan na Typ placówkiLiczba uczniów Liczba oddziałów.
Temat: Państwo wielu narodów. W 1385 r. Polska i Litwa miały wspólnego wroga – Krzyżaków. Postanowiły się połączyć aby z nimi walczyć. Połączenie to nastąpiło.
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W BĘDZINIE ul. I. Krasickiego 17, 42 – 500 Będzin tel , fax www:
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
GNIEZNO – PIERWSA STOLICA POLSKI HISTORIA MIASTA.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Paulina Franczak kl. I THT. Zespół Szkół Ekonomicznych nr 2 w Krakowie.
MŁODZIEŻOWE MINIPRZEDSIĘBIORSTWO CREATIVE TRAVEL UL. I ARMII WOJSKA POLSKIEGO 89; WYSZKÓW NUMER EWIDENCYJNY CREATIVE TRAVEL WYSZKÓW.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W BĘDZINIE Dla nas zawsze najważniejszy jest uczeń, atmosfera bezpieczeństwa i przyjaźni. W roku szkolnym 2011/2012 prowadzimy nabór.
Przewodnik – od sygnału do mapy- wykorzystanie urządzeń GPS w pomiarach geodezyjnych Technik geodeta Technikum nr 6 w Głogowie Technik geodeta Technikum.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
W społeczności ludzkiej i zwierzęcej funkcjonują rozmaite systemy znaków, za pomocą których jednostka nawiązuje więź z gromadą i przekazuje jej informacje.
Sf [strefa fryzur] MłodzieżoweMiniprzedsiębiorstwo Numer ewidencyjny: Zespół Szkół nr 1 im. Kazimierza Wielkiego Ul. Budowlana Mińsk.
Numer identyfikacyjny: Opiekun: Danuta Piękoś- Janulis ZESPÓŁ SZKÓŁ IM.STANISŁAWA STASZICA I CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W OSTRÓDZIE.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 18 im. Mikołaja Reja w Łodzi ul. Edwarda 41 „POLIGRAFIK”
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Tytuł projektu :”Mobilność uczniów technikum usług fryzjerskich i technikum budownictwa – kluczem do sukcesu zawodowego”
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
Mobilność realizowana przez ZSP nr 2 w Końskich w ramach Projektu p.t.: „Mobilność uczniów technikum usług fryzjerskich i technikum budownictwa – kluczem.
Kłodzko moje miasto ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Justyna Rychel ~~~~~~~~~~~
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Projekt : "Trening czyni mistrza-kreujemy przyszłość zawodową uczniów Zespołu Szkół w Gorzowie Śląskim" Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów.
Fryzjerstwo.
WYCIECZKA DO PORTUGALII
Spotkanie Projektowe Erasmus+ Bad Nenndorf 6-10 marca 2017
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
Wyjazd do niemiec, 2016r..
Krajowe Centrum Europass
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Aktywny RODZIC.
FRYZJERNIA Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Karolina Sammel Szczecin, 2016.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
Europejskie staże zawodowe uczniów ZSB-E w Ostrowie Wielkopolskim
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
ASYSTENTURA COMENIUSA
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
Metoda projektu.
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych nr projektu PL1-ESF „Wymiana doświadczeń nauczycieli.
Ochrona dzieci przed krzywdzeniem w Specjalistycznych Placówkach Wsparcia Dziennego na przykładzie działalności ELEOS Prawosławnego Ośrodka Miłosierdzia.
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Dziedzina – Analiza pracy z projektami
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
3D students – dialoGue, democracy,digital
Staże europejskie drogą do sukcesu
Krótki przewodnik po Niemczech
Praktyki zawodowe - Niemcy
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
"Od technika do Europejczyka
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo RACH CIACH
Natalia Pilarska Staż w Niemczech „od technika do Europejczyka”
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
WYJAZD NA PRAKTYKI DO GRECJI 2017 TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
Aktywny RODZIC.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Zapis prezentacji:

realizowanej w ramach Projektu p.t.: „Mobilność uczniów technikum usług fryzjerskich i technikum budownictwa – kluczem do sukcesu zawodowego” przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Końskich Program FRSE Erasmus+ Program FRSE Erasmus+

 Uczestnikami Projektu w zawodzie technik usług fryzjerskich jest 10 uczennic z klasy II i III Technikum nr 2 w Końskich;  Organizacja przyjmująca - Firma Vitalis Gmbh znajdująca się w miejscowości Schkeuditz;  Czas trwania zagranicznej mobilności: 2 tygodnie, w okresie od r. do r.

Z Końskich wyjechałyśmy w niedzielę - 3 kwietnia 2016r. o godzinie Przejeżdżałyśmy m.in. przez Wrocław, Zgorzelec, Drezno oraz Lipsk. Do miejscowości Schkeuditz przyjechałyśmy ok. godziny Po przybyciu do miejsca docelowego – ośrodka firmy Vitalis na Gut Wehlitz, zostałyśmy zakwaterowane w budynku mieszkalnym dla uczniów. W godzinach popołudniowych odbyło się pierwsze spotkanie informacyjne z niemieckim Koordynatorem projektu – Panią Gosią Woroną. Po obiadokolacji miałyśmy czas na odpoczynek po podróży i relaks w klubie młodzieżowym, znajdującym się na terenie ośrodka. Część z nas poszła na pierwszy spacer po miejscowości Schkeuditz.

Teren firmy Vitalis na Gut Wehlitz w Schkeuditz – fotografia wykonana z okna naszego pokoju

W poniedziałek – 4 kwietnia 2016r. o godzinie 9.00, rozpoczęłyśmy realizację naszych praktyk zawodowych z zakresu fryzjerstwa. Naszą opiekunką praktyk była Pani Angelika. Podczas pierwszego dnia, w konwersacjach w jęz. niemieckim wspierała nas Pani prof. Małgorzata Hamela. Po krótkich prezentacjach, rozpoczęłyśmy wykonywanie czynności fryzjerskich.

Po praktykach, w poniedziałkowe popołudnie, po raz pierwszy znalazłyśmy się w Lipsku. Z przewodnikiem – Panią Kasią, byłyśmy na Rynku Głównym i na „Augustusplatz”. Obejrzałyśmy m.in. Operę Lipską i Filharmonię „Gawendhaus”, zabytkowy pasaż handlowy, Kościoły Św. Tomasza i Św. Mikołaja, Stary i Nowy Ratusz Miejski. Z wieży widokowej, mogłyśmy podziwiać panoramę Lipska.

Lipsk Przy Kościele św. Tomasza W Kościele św. Mikołaja

Pasaż handlowy w Lipsku

Podsumowanie i zakończenie praktyk fryzjerskich na Gut Wehlitz. W umiejętnościach komunikacyjnych w języku niemieckim, radziłyśmy sobie już bardzo dobrze.

W ramach sobotnio - niedzielnej wycieczki do Berlina zwiedziłyśmy: Muzeum Figur Woskowych, Muzeum Egipskie i Galerię Malarstwa. Ponadto obejrzałyśmy m.in.: siedzibę Parlamentu, Ambasady, Pałac Prezydenta, Urząd Kanclerza Federalnego, Bramę Brandenburską, skwer „Alexanderplatz” z Wieżą Telewizyjną i Czerwonym Ratuszem oraz Katedrę Berlińską.

Rzeka Sprewa Brama Brandenburska

W dziedzinie fryzjerstwa, doskonaliłyśmy umiejętności w zakresie:  pielęgnacji włosów: mycia, masażu skóry głowy, kondycjonowania i regeneracji,  układania fryzur: kręcenia, prostowania i zaplatania włosów,  strzyżenia damskiego i męskiego,  wykonywania zabiegów chemicznych: farbowania, rozjaśniania i trwałej ondulacji,  rozpoznawania typu i struktury włosów,  komunikowania się w języku niemieckim (posługując się zawodowym słownictwem). W dziedzinie kosmetologii:  wykonywałyśmy maseczki z owoców i innych składników naturalnych oraz makijaże,  tworzyłyśmy kolaże przedstawiające nasze marzenia do zrealizowania.  poznałyśmy typy urody i metody pielęgnacji paznokci.

 Poznanie i zastosowanie profesjonalnych preparatów do pielęgnacji i ochrony włosów, rodzajów zabiegów pielęgnacyjnych,  Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów i skóry głowy,  Zastosowanie preparatów do koloryzacji i rozjaśniania włosów,  Wykonywanie całościowej i częściowej koloryzacji włosów, zabiegów rozjaśniania włosów,  Rozpoznawanie fryzur klasycznych i obecnych trendów,  Określanie zmian formy włosów pod wpływem wilgoci i ciepła,  Rozpoznawanie struktury i typu włosa ludzkiego

 Wykonywanie trwałej klasycznej,  Doskonalenie umiejętności nakręcania włosów na wałki i papiloty, tworzenia fal, loków, koków, zaplatania i karbowania włosów  Stosowanie preparatów do stylizacji fryzur, regeneracji i pielęgnacji włosów po koloryzacji, rozjaśnianiu i trwałej ondulacji,  Poprawa umiejętności komunikacyjnych w zakresie języka niemieckiego,  Nabycie zdolności posługiwania się językiem niemieckim przy wykonywaniu czynności zawodowych,  Poznanie niemieckich miast: Schkeuditz, Lipska i Berlina,  Nawiązanie kontaktów z rówieśnikami z Polski, Portugalii, oraz Hiszpanii.

Uczennice klasy II i III kształcące się w Technikum nr 2 w Końskich - zawód technikum usług fryzjerskich