CUSTOMER PROBLEM SOLUTION KLIENT (CUSTOMER) – jeśli jesteś… PROBLEM lub POTRZEBA (PAIN) – zmagasz się… / chciałbyś… KORZYŚĆ (GAIN) - zapewnimy Ci … PRODUKT.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Metodyki prowadzenia projektów - SCRUM
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Definicje operacji.
ORGANIZACJA JAKO STRUKTURA
Zarządzanie procesami transportowo-logistycznymi
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
KONFERENCJA: Województwo Świętokrzyskie wobec wyzwań rozwojowych w świetle Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego oraz strategii zintegrowanych Kielce,
Nowoczesne metody sprzedaży.
Budowa ogólnodostępnych parkingów podziemnych w Warszawie z udziałem partnera prywatnego For information on applying this template onto existing presentations,
opis projektu jednym zdaniem
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Project Investor Fit Sebastian Kwiecień Epic Ventures Sp. z o.o. Katowice
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Planowanie przepływów materiałów
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Popyt i podaż jako regulatory rynku
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
M emories F actory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I Świnoujście.
Umiejętność obserwacji.
ŁUKASZ DZWONKOWSKI Modele zwinne i ekstremalne. Podejście tradycyjne
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
Kanwa Modelu Biznesowego
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Miniprzedsiębiorstwo Mini-Fabryka Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Henryka Sienkiewicza Trzcianka.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
TERA. Cel działalności Swoją działalnością chcemy przede wszystkim zwiększyć oryginalność w naszym otoczeniu. W przeciwieństwie do produktów oferowanych.
KOSZULKI, KUBKI, PORTFELE, TORBY Z NADRUKAMI I LO IM. JANA SMOLENIA W BYTOMIU.
Decyzje cenowe (ceny zewnętrzne). Cena wstępnie ustalona zapłata za określone świadczenia, koszt, który musi być poniesiony w momencie zakupu,koszt wyrzeczenie.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Royal Rubbish OPOLE. Jesteśmy nowoczesną firmą zajmującą się wyrobem modnych etui na telefony i tablety. Robimy je przede wszystkim z myślą o ludziach.
1. Cel pracy Moja ocena systemów klasy MRP/ERP w kategorii wzorców projektowych. Hipoteza badawcza Zastosowanie systemów MRP/ERP jako wzorców projektowych.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Wisła wzdłuż i w poprzek
NAZWA WYNIKU (tytuł zgodnie z informacją podaną do ewidencji PK, nr ewid. PK) NAZWA PROJEKTU/WYNIKU (nienaukowy tytuł informujący o zastosowaniu.
Nazwa, logo i motto firmy
Efektywne planowanie i monitorowanie portfela inwestycji z Hadrone PPM
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
SEGMENTACJA RYNKU.
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Five O’clock Miniprzedsiębiorstwo działające na terenie III LO im. św. Jana Kantego w Poznaniu.
Zespół Szkół Nr1 im. gen. Jerzego Ziętka Katowice
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Foto-TS Zespół Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku rok szkolny: 2017/2018
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
LO im. Adama Mickiewicza w Strzyżowie
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
MAKE LOVE „Gdzie skarb wasz tam i serce wasze”
Miniprzedsiębiorstwo SCHOOL STUFF przy VI Liceum
Prezentacja biznesplanu
TECHNIKUM nr 5 w ZESPOLE SZKÓŁ BUDOWLANYCH nr 1
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Henryka Sienkiewicza w Trzciance
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Zapis prezentacji:

CUSTOMER PROBLEM SOLUTION KLIENT (CUSTOMER) – jeśli jesteś… PROBLEM lub POTRZEBA (PAIN) – zmagasz się… / chciałbyś… KORZYŚĆ (GAIN) - zapewnimy Ci … PRODUKT – tą korzyść otrzymasz dzięki … ATRAKTOR - UNIKALNA CECHA KORZYŚCI / PRODUKTU – WYRÓŻNIK KONKURENCYJNY – który wyróżnia się … WIELKOSC RYNKU – TAM / Target MODEL PRZYCHODOWY – głównym źródłem przychodów… ETAP ROZWOJU – jesteśmy teraz na etapie … WIZJA – chcemy się stać… LIDER – projekt prowadzi… ZESPÓŁ – któremu towarzyszą… MILESTONES – w najbliższym czasie planujemy… dzięki czemu… ELEVATOR PITCH A – Attention I – Interest D – Desire A - Action A – Attention I – Interest D – Desire A - Action

TARGET (CS) – jeśli jesteś… KORZYŚĆ (VP) - i chciałbyś… zapewnimy Ci … PRODUKT (CH) – tą korzyść otrzymasz dzięki … ATRAKTOR - UNIKALNA CECHA KORZYŚCI / PRODUKTU – WYRÓŻNIK KONKURENCYJNY – który wyróżnia się … POTENCJALNA WIELKOSC RYNKU – TAM / Target (CS – CR) - do której chcemy dotrzeć via…. MODEL PRZYCHODOWY (RS) – głównym źródłem przychodów… ETAP ROZWOJU – jesteśmy teraz na etapie … WIZJA – chcemy się stać… ELEVATOR PITCH I A – Attention I – Interest D – Desire A - Action A – Attention I – Interest D – Desire A - Action

MILESTONES

Milestone: Perspektywa: 1-3 miesiące Konkret O-pe-ra-cjo-na-li-zo-wal-ny Dający FEEDBACK Zorientowany na klienta Pozwala potwierdzić lub zaprzeczyć hipotezom w BMC