PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

Szkolny wolontariat Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr1
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Temat: Cegłów dawniej i dziś
Zespół szkolny w Cegłowie
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
ZIMA- CZAS ŚWIĘTOWANIA I CZAS ZABAWY….
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
im. MARII KONOPNICKIEJ w WIETLINIE
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
KOŁO PLASTYCZNE.
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
W ramach programu „Szkoła z klasą 2.0” uczniowie klasy I realizowali projekt pod nazwą „Wiosenne inspiracje”
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
Segreguję i Ziemię ratuję!
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
 Zimą jest wesoło  Jedną ręką pomachajmy,  tańczą płatki śniegu wkoło ,
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Sportowcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bezpieczne ferie Kruchowo 2016 r..
Bezpieczne Ferie zimowe
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
BEZPIECZNE FERIE ZIMOWE
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Styczeń 2016 r. Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci Styczeń 2016 r. Grupa Biedronki Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
« Szlachetne zdrowie-czy wiesz co jesz ? » WebQuest w ramach edukacji zdrowotnej Autor: Marta GAMBUTO.
DEBATA KODEKS 2,0 KLASA II B GOOGLAKI.
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
Bezpieczne i zdrowe ferie zimowe.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Bezpieczne i zdrowe ferie zimowe
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WEBQUEST DLA KLASYI: ŚNIEŻNE RZEŹBY

SPIS TREŚCI POLECENIA WPROWADZENIE ZADANIA INFORMATYCY PLASTYCY MATEMATYCY KUCHARZE POLONIŚCI SKORZYSTAJ OCENA PRACY GRUPY ZAKOŃCZENIE

POLECENIA podzielcie się na grupy: informatyków, plastyków, matematyków, kucharzy i polonistów; każda grupa otrzyma do wykonania konkretne zadanie lub zadania; każdy uczeń w grupie będzie odpowiedzialny za określone zadanie lub jego część; czas wykonania pracy określi nauczyciel; w czasie swoich poszukiwań potrzebnych materiałów korzystać możecie z zaproponowanych źródeł; na koniec przedstawcie i zaprezentujcie wyniki swojej pracy; dokonajcie oceny wyników pracy pozostałych grup według określonych kryteriów.

ZIMA kalendarzowa zima rozpoczyna się 22 grudnia; zimą dni są krótkie a noce długie; temperatury powietrza są ujemne; pada śnieg oraz wieją chłodne i silne wiatry; wiele zwierząt śpi, sarny, jelenie, wróble z trudem znajdują pożywienie, Twój pies, kot potrzebuje ciepłego kąta do spania; rośliny „śpią”; na polach i w ogrodach leży śnieg; lubimy jeździć na sankach, nartach i łyżwach – pamiętajmy o bezpieczeństwie podczas zabaw na otwartych zbiornikach wodnych.

Zła zima – Maria Konopnicka „Hu! Hu! Ha! Nasza zima zła! A my jej się nie boimy, Dalej śnieżkiem w plecy zimy, Niech pamiątkę ma!” Jak okiem sięgnąć, wszędzie biało. Przed Wami biała kartka z zadaniami. Wykonajcie je i odkryjcie uroki zimy i bieli.

ZADANIA INFORMATYCY Wykonajcie rysunki bałwanków w programie graficznym. Wydrukujcie je. Zorganizujcie klasowy konkurs na rzeźbę ze śniegu. Zróbcie zdjęcia prac koleżanek i kolegów. Dołączcie je do wystawy prac, przygotowanej razem z PLASTYKAMI. Możecie skorzystać z: Rzeźby ze śniegu

ZADANIA PLASTYCY Narysujcie lub namalujcie bałwanki na papierze. Wykonajcie bałwanki przestrzenne – z plasteliny, modeliny lub masy solnej. Przygotujcie wraz z INFORMATYKAMI wystawę prac plastycznych. Przygotujcie w klasie także wystawę rzeczy codziennego użytku białych jak śnieg.

ZADANIA MATEMATYCY Przygotujcie matematyczne zadania o bałwankach. Napiszcie je i przypnijcie na gazetkę klasową. Możecie skorzystać z: Zadanie matematyczne o bałwankami M. Lorek, L. Wollman. Nasz elementarz. Klasa1, cześć 2, str. 58

ZADANIA KUCHARZE Wyszukajcie przepis na bitą śmietanę i desery z nią. Przygotujcie je w klasie i poczęstujcie koleżanki i kolegów. Możecie skorzystać z: książek kucharskich, poradników kulinarnych

ZADANIA POLONIŚCI Napiszcie wyrazy kojarzące się z zimą i przygotujcie słownik tematyczny o tej porze roku.

SKORZYSTAJ Strony internetowe, na które warto zajrzeć: Zadanie matematyczne o bałwankami Rzeźby ze śniegu Rzeźby ze śniegu Książki, do których warto zajrzeć: książki kucharskie, poradniki kulinarne M. Lorek, L. Wollman. Nasz elementarz. Klasa 1, cześć 2, str. 58

OCENA PRACY GRUPY 1pkt2 pkt3 pkt4 pkt Opracowanie zadaniaNie zebraliście podstawowych informacji, pobieżnie opracowaliście temat zadania W Waszej pracy pojawiły się drobne błędy, ale zadanie wykonaliście dobrze Zadanie wykonaliście bezbłędnie, zebraliście potrzebne do wykonania zadania informacje Zebraliście znacznie więcej informacji na temat zadania, niż było to wymagane, rozszerzyliście zadanie Prezentacja i estetyka wykonania Nieciekawie i niestarannie wykonaliście swoje prace Ciekawie, ale mało starannie wykonaliście swoje prace Starannie, estetycznie i ciekawie wykonaliście swoje prace Zastosowaliście różne i oryginalne techniki wykonania swoich prac Zaangażowanie i współpraca w grupie Każdy w grupie pracował osobno, nie pracowaliście razem, kłóciliście się Nie wszyscy w grupie przykładali się do wykonania zadania, były między Wami drobne nieporozumienia Dobrze zorganizowaliście pracę w grupie Wszyscy członkowie grupy chętnie i ochoczo pracowali nad wykonaniem zadania Przedstawienie wyników pracy Nie zaciekawiliście słuchających, nie przygotowaliście się do przedstawienia swojej pracy Zaciekawiliście słuchających, ale nie wszyscy przedstawiający byli przygotowani do przedstawienia wyników Przygotowaliście się do prezentacji i zainteresowaliście nią słuchaczy Byliście bardzo dobrze przygotowani i Wasza prezentacja zainteresowała innych Ocena końcowa: 12 pkt – wspaniale, 11-9 pkt – bardzo dobrze, 8-6 pkt – dobrze, 5-0 pkt – możecie lepiej

ZAKOŃCZENIE Wiecie, że zabawy na świeżym powietrzu wpływają pozytywnie na nasze zdrowie. Potraficie przygotować pyszne desery. Umiecie też podzielić się swoją wiedzę z innymi poprzez wypowiedzi ustne, prace plastyczne i pisemne. Potraficie posługiwać się komputerem i korzystać z Internetu w celu zdobycia określonych informacji. Wspaniale to zrobiliście!