PROJEKT KOŃCOWY
1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są mocne i słabe strony w porównaniu z konkurencją? 3.Konkurencja – Jakie są główne konkurujące marki? Ogólne informacje o kampanii
4.Grupa docelowa – Kto kupuje produkt? Czy zakupu większości sprzedawanego produktu dokonuje określona, specyficzna grupa odbiorców? Jeśli tak, co łączy poszczególnych nabywców? Kto kupuje produkty konkurencji? Czy są to ci sami ludzie, bądź ten sam typ ludzi? Czym się różnią? 5.Jak dopasowana jest kampania do grupy docelowej? Ogólne informacje o kampanii
6.Jakie są zachowania konsumentów? Czy dokonują zakupów impulsywnie, czy na podstawie wzorca, modelu? Co wydaje się wpływać na zachowanie konsumentów na tym rynku? Czy są to zachowania stałe, czy podlegające zmianom? Ogólne informacje o kampanii
7.Sposób przekazu – Jakim tonem podany jest komunikat? (np. pełnym podniecenia, nieformalnym, profesjonalnym) 8.Rola reklamy –Co powinni pomyśleć klienci, kiedy zobaczą reklamę? Jakie narzędzia zostały zastosowane – shokckvetising, advertainment, experiental marketing, marketing szeptany, marketing partyzancki itp..? Ogólne informacje o kampanii
Dlaczego wybrali Państwo tą konkretną kampanię – uzasadnienie wyboru. Drodzy Państwo celem prezentacji jest pokazanie co Państwa zainspirowało w zakresie marketingu. Można dokonać w prezentacji porównania, można przedstawić historię tworzenia wizerunku jednej marki. Może to być marketing produktu, organizacji Non-Profit, uczelni, klubu sportowego… Ocena kampanii