Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie II
INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij CTRL+P 2.W rozwiniętym panelu możesz dodatkowo wybrać kolor jakim chcesz zaznaczać swoje odpowiedzi 3.Naciskając klawisz "spacji" przechodź do kolejnych zadań 4.Dobrej zabawy!
1.1 Mama kupiła 20 jabłek.
1.2 Zaniosła je do domu i poczęstowała nimi troje swoich dzieci. Każdemu dała po 4 jabłka. Ile jabłek zostało mamie?
1.3 Jedno z dzieci zważyło swoje jabłka, okazało się że ważą 1 kg. Ile kg jabłek zostało mamie? = 1 kg
2.1 Mama kupiła 35 jabłek.
2.3 Pozostałe jabłka przekroiła na pół.2.4 Połowę tych połówek przeznaczyła na szarlotkę.2.2 Wybrała 10 z nich na sok.2.5 Połówki, które zostały przeznaczyła na kompot. Ile całych jabłek znalazło się w kompocie?
3.1 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z czterech figur a wynik dodania do siebie ich wartości powinien być większy od 20, ale mniejszy od 25. Pole do rysowania
3.2 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z sześciu figur a wynik dodania do siebie ich wartości powinien być większy od 20, ale mniejszy od 25. Pole do rysowania
3.3 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z siedmiu figur a wynik dodania do siebie ich wartości powinien być mniejszy od 35. Pole do rysowania
3.4 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z prostokątów o parzystej wartości liczbowej. Pole do rysowania
3.5 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z wszystkich figur o nieparzystej wartości liczbowej. Jaka jest suma wartości liczbowych tych figur? Pole do rysowania
ODPOWIEDZI 1 8 jabłek – 2 kg 212 całych jabłek 3Wiele poprawnych odpowiedzi