Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie II. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Twoja droga do raju!.  Kruchy biszkopt z karmelem, polany czekoladą, w dodatku niskokaloryczny!  Czy może istanieć coś lepszego? 
Advertisements

„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Zasada zachowania energii
Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
Projekt ZRD CPS 6 MOPR Gdańsk. ADRESACI Dzieci z rodzin wspieranych przez MOPR w Gdańsku ADRESACI Dzieci z rodzin wspieranych przez MOPR w Gdańsku CZAS.
Waga pokazuje ile waży Chen. Ile waży Chen? Alfie zebrał informacje o zwierzętach domowych które mają dzieci w jego klasie. Oto jego wyniki. Zwierzę.
Piłka Siatkowa Wykonał: Filip Babiec. Ogólne Informacje Podstawowe zasady Urządzenia i sprzęt Zawodnicy Podstawowe błędy Podział boiska Dalej  Dalej.
Tłusty Czwartek Tego dnia jak tradycja każe wybraliśmy się do piekarni po słodkie pączki z nadzieniem owocowym. Każdy z nas wrócił do przedszkola z paczkiem,
Zdrowe odżywianie to codzienność. Osoby z nadwagą mogą schudnąć, Osoby, które mają złe oceny na lekcji WF, mogą podnieść się, gdy tylko będą regularnie.
Zabawy cyframi Opracowała: Joanna Pojawa Model edukacyjny projektu „Praktyka czyni mistrza”
Drogi uczniu ! Tą prezentacją pragniemy udowodnić Ci, że matematyka jest bardzo ważna w życiu codziennym. Pomyśl, korzystasz z niej na każdym kroku: w.
Wyrażenia Algebraiczne Bibliografia Znak 1Znak 2 Znak 3 Znak 4 Znak 5 Znak 6 Znak 7 Znak 8 Znak 9 Znak 10 Znak 11.
Projekt edukacyjny realizowany w ramach „Szkoły z klasą 2.0”przez uczniów klasy 5b pod opieką wychowawczyni Marzeny Mazurek.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
Listopadowa mapa pogody Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań, nierówności i układów równań Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie III. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.
Napój m ą dro ść i Twój mó ż d ż ek Firma Mądrość przedstawia.
Zastosowanie równań z jedną niewiadomą Aby sprawnie i szybko rozwiązać zadanie z treścią należy je dokładnie przeanalizować pod kątem tego co jest dane.
O CO CHODZI? Kampania polega na zebraniu i ułożeniu najdłuższego ciągu stworzonego z jednonominałowych monet. Monety te muszą pozostawać ze sobą w ścisłym.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 1 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
SZTUCZKA PSYCHOLOGICZNA Wykonuj kolejne instrukcje. Rób to powoli i wykonuj polecenia w myśli, jak najszybciej możesz. Jeśli Ci to pomaga, możesz mówić.
ULAMKI ZWYKLE KLASA IV. 2 3 kreska ułamkowa licznik ułamka mianownik ułamka ULamek zwykLy.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia prezentacji przedstawiającej, jak w poszczególnych kategoriach liczbowych przedstawia się nasza szkoła, która funkcjonuje.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
POZNAJ NAS na : Lub wejdź na naszego ’a:
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
 Internet daje morze możliwości pamiętajcie jednak, że niesie ze sobą pewne zagrożenia. Przekażemy wam kilka ważnych wskazówek jak być bezpieczny w Internecie.
XIII Liceum Ogólnokształcące Szczecin 2016 KOMUNIKATY DLA MATURZYSTÓW.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Bogato wyposażone sale do zajęć praktycznej nauki masażu. Każda z sześciu sal wyposażona jest w nowoczesne stoły do masażu, koziołki do masażu karku, wałki,
SZTUCZKA PSYCHOLOGICZNA Wykonuj kolejne instrukcje.
Pewna legenda hinduska opowiada o człowieku, który każdego dnia nosił wodę do swojej wioski w dwóch ogromnych dzbanach przytroczonych do drewnianego.
Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie I. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.
Pajęczynowy model równowagi rynkowej To jest pierwszy dynamiczny model. Wszystkie poprzednie to były modele statyczne. Model ten opisuje rynki, które.
W KRAINIE CZWOROKĄTÓW.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Rodzina Tomka Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zadania testowe  Zadanie 1 Powierzchnia boczna walca po rozwinięciu jest prostokątem o wymiarach 8cm x 10 cm. Oblicz objętość tego walca (rozważ dwie.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZAIMKI Co to są zaimki? Jakie są ich rodzaje? Jak ich używać?
ZASTOSOWANIE  Programowanie  Ułatwianie pracy  Szybkie obliczanie  Spisywanie kosztów  Tworzenie tabel i wykresów  Obliczanie średniej, sumy,
Figury geometryczne klasa I 6-latki
Instrukcja, krok po kroku jak wykonałem wagę,
Lekcja r. Temat: Jednostki masy używane przy ważeniu.
Schematy blokowe.
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
Skup się, wybierz dobrą odpowiedz
OCALMY DZIECI Z SYRII UNICEF „Pomoc dzieciom w Syrii”
Paint - rysunki i nie tylko
A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu
O wadze, która waży piórko
Skoro przejechałem już 1,35 km do mojego dziadka w Krasnym, to jak daleko od niego mieszkam?
Prawdziwa Miłość Gdy wady ukochanej osoby są piękniejsze od wszystkich zalet pozostałych.
Prezentacja Julia Hamala 3B.
Giełda papierów wartościowych
I budynek budynkiem się stanie… czyli refleksje dotyczące wyroku TK z 13 grudnia 2017 r. SK 48/15 Paweł Banasik, Toruń, 10 maca 2018 r.
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
Zapisy na dyżur wakacyjny do oddziałów przedszkolnych
FIGURY... SZALONE mogą być KOLOROWE I © Andrzej KUPIDŁOWSKI
Zapis prezentacji:

Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie II

INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij CTRL+P 2.W rozwiniętym panelu możesz dodatkowo wybrać kolor jakim chcesz zaznaczać swoje odpowiedzi 3.Naciskając klawisz "spacji" przechodź do kolejnych zadań 4.Dobrej zabawy!

1.1 Mama kupiła 20 jabłek.

1.2 Zaniosła je do domu i poczęstowała nimi troje swoich dzieci. Każdemu dała po 4 jabłka. Ile jabłek zostało mamie?

1.3 Jedno z dzieci zważyło swoje jabłka, okazało się że ważą 1 kg. Ile kg jabłek zostało mamie? = 1 kg

2.1 Mama kupiła 35 jabłek.

2.3 Pozostałe jabłka przekroiła na pół.2.4 Połowę tych połówek przeznaczyła na szarlotkę.2.2 Wybrała 10 z nich na sok.2.5 Połówki, które zostały przeznaczyła na kompot. Ile całych jabłek znalazło się w kompocie?

3.1 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z czterech figur a wynik dodania do siebie ich wartości powinien być większy od 20, ale mniejszy od 25. Pole do rysowania

3.2 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z sześciu figur a wynik dodania do siebie ich wartości powinien być większy od 20, ale mniejszy od 25. Pole do rysowania

3.3 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z siedmiu figur a wynik dodania do siebie ich wartości powinien być mniejszy od 35. Pole do rysowania

3.4 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z prostokątów o parzystej wartości liczbowej. Pole do rysowania

3.5 Wybierz klocki i narysuj z nich budowlę, która będzie składać się z wszystkich figur o nieparzystej wartości liczbowej. Jaka jest suma wartości liczbowych tych figur? Pole do rysowania

ODPOWIEDZI 1 8 jabłek – 2 kg 212 całych jabłek 3Wiele poprawnych odpowiedzi