Imię i nazwisko: Barbara Cichocka

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji? Jaki styl uczenia preferujemy? Opr. Wioleta Stypuła.
Advertisements

„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
Z ASADY KSZTAŁCENIA. Normy postępowania dydaktycznego, których przestrzeganie umożliwia nauczycielowi skutecznie zaznajamiać uczniów z wiedzą, rozwijać.
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
ip4inno Moduł XX Zarządzanie własnością intelektualną w projektach B+R Imię i nazwisko prowadzącegoMiejsce i data.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Scenariusz lekcji chemii: „Od czego zależy szybkość rozpuszczania substancji w wodzie?” opracowanie: Zbigniew Rzemieniuk.
Przykłady ekoinnowacji/ekotechnologii Imię i Nazwisko, Imię i Nazwisko Gr. C… Kierunek studiów: ………………
Debata Szkolna Kodeks 2.0 korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w szkole.
» System Uczniowie Optivum NET+ umożliwia rodzicom bezpłatny stały kontakt ze szkołą. » Pozwala im na bieżąco śledzić postępy edukacyjne dziecka i komunikować.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
Powtórzenie wiadomości – arkusz kalkulacyjny. Co muszę wiedzieć i umieć, żeby dostać dwie piątki na sprawdzianie? 1.Znasz pojęcia: arkusz kalkulacyjny,
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
BIBLIOTEKA SZKOLNA I JEJ WARSZTAT INFORMACYJNY INFORMACYJNY.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Bajkowy wąż Praca wykonana przez uczennice: kl. 2b – Aleksandrę Czyżowicz i 3 – Martynę Staszczyk Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starym.
Platforma szkoleniowa – najważniejsze funkcjonalności.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
Minimalne stawki wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli od 1 września 2016 r. Spotkanie ze związkami zawodowymi - 20 kwietnia 2016 r.
Zestaw pomocy opracowany w dużej mierze przez twórczynię metody - Marię Montessori, a wzbogacany i poszerzany przez jej następców, nazywamy MATERIAŁEM.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
TIK w naszej szkole Ile jest komputerów w naszej szkole? Do czego służą? Kto z nich korzysta? Wszystkiego dowiecie się podczas tej prezentacji.
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Program eTwinning Planowanie projektów
Ucz i ucz się z TIK!.
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
Imię i Nazwisko Afiliacja
PREZENTACJA DLA KLASY 1 SP DO LEKCJI 4
System wspomagania decyzji DSS do wyznaczania matematycznego modelu zmiennej nieobserwowalnej dr inż. Tomasz Janiczek.
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
Funkcja – definicja i przykłady
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
ZAPISYWANIE LICZB ARABSKICH Opracowała mgr Agnieszka Dyrka
Budowa, typologia, funkcjonalność
KODEKS.
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
„Mój kandydat do Literackiej Nagrody Nobla ”
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł prezentacji szkoleniowej
PREZENTACJA DLA KLASY 6 SP DO LEKCJI 31
PREZENTACJA DLA KLASY 3 SP DO LEKCJI 3
PREZENTACJA DLA KLASY 7 SP DO LEKCJI 10
BUDOWA KSIĄŻKI. ĆWICZENIA
MONITORING PRASY TAI – krok po kroku….
Zapis prezentacji:

Imię i nazwisko: Barbara Cichocka Przedmiot: matematyka Klasa: IV Tytuł: Systemy zapisywania liczb. Lead: Zastosowałam interaktywne plansze do ćwiczeń i wizualizacji zagadnień omawianych w tym dziale – odczytywanie liczb wielocyfrowych, system dziesiątkowy, porównywanie liczb, system rzymski. Podaj swoje dane. Wpisz przedmiot i klasę, w której zrealizowałeś/łaś pomysł dobrej praktyki. Wpisz tytuł. Wprowadź lead, czyli krótki opis dobrej praktyki (1-2 zdania).

Cele: Uatrakcyjnienie lekcji poprzez wykorzystanie TIK; Uzupełnienie materiałów zawartych w podręczniku; Możliwość szybkiego generowania nowych przykładów – zwiększenie dynamiki lekcji; Wizualizacja systemu dziesiątkowego. Po co zrealizowałeś/łaś swój pomysł dobrej praktyki? Co chciałeś/łaś osiągnąć? Dlaczego zastosowałeś/łaś TIK?

Wykorzystałam darmowy program do dynamicznej wizualizacji różnych zagadnień, nie tylko matematycznych – GeoGebra. Jakie pomoce i narzędzia TIK wykorzystałeś/łaś (programy, aplikacje, strony WWW itp.)? Przedstaw w kilku punktach, na czym polegał twój pomysł dobrej praktyki.

Losowanie cyfry (i różne ćwiczenia zabawowe). Czytanie liczb 3 - , 4- oraz 9 – cio cyfrowych. Czytanie liczb – podział na rzędy i grupy. Porównywanie liczb i porządkowanie liczb. Odczytywanie liczb zapisanych w systemie rzymskim. Wizualizacja systemu dziesiątkowego. Jakie pomoce i narzędzia TIK wykorzystałeś/łaś (programy, aplikacje, strony WWW itp.)? Przedstaw w kilku punktach, na czym polegał twój pomysł dobrej praktyki. 4

Są to materiały do wykorzystania na tablicy interaktywnej podczas lekcji; Aplety można osadzić na blogu i w ten sposób, polecając uczniom do przejrzenia w domu, wydłużyć i przenieść poza szkołę proces uczenia się; Dobry pomysł na zaangażowanie uczniów nieobecnych na lekcji – link na bloga lub przesłanie plików pocztą elektroniczną; Uczniowie tego typu materiały traktują jako zabawę, przy okazji aktywnie ćwiczą ucząc się matematyki. Dlaczego chcesz polecić swój pomysł innym nauczycielom? Na co chcesz zwrócić uwagę przy jego realizacji? Przed czym chcesz przestrzec naśladowców?