35-lecie szkoły. Wizytacja kanoniczna ks. Biskupa Krzysztofa Nitkiewicza w PSP w Starej Słupi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Advertisements

Magdalena Zielińska Polski Związek Szachowy
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Liceum Ogólnokształcące
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Pozycja szkoły. Liceum Ogólnokształcące i Gimnazjum im. Świętej Rodziny w Rabce -Zdroju.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Ul. Standego Łódź tel
WITAMY W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 3 Szkoła Podstawowa Gimnazjum Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W MYSZKOWIE.
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa nr 53 im. Pawła Edmunda Strzeleckiego
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
„Otwarta droga ku przyszłości
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Ul. Standego Łódź tel
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Ul. Standego Łódź tel
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 im. Jana Pawła II III Liceum Ogólnokształcące ul. Oświęcimska 90, , Ruda Śląska Kierunki kształcenia: klasy.
Szkoła Podstawowa nr 61 im. św. Franciszka z Asyżu Łódź, ul. Okólna 183 tel./fax (0-42)
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Szkoła Podstawowa nr 141 Łódź, ul. Zakładowa
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 OFERUJEMY … ZAPRASZAMY….
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Rok szkolny 2018/2019.
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Zapis prezentacji:

35-lecie szkoły

Wizytacja kanoniczna ks. Biskupa Krzysztofa Nitkiewicza w PSP w Starej Słupi.

Organizacja wycieczek, rajdów, zielonych szkół

Warsztaty edukacyjne: "Świętokrzyskie tradycje„ i „Gady w teorii i praktyce”

Organizacja zajęć pozalekcyjne

Sekcja bilarda

Sukcesy sportowe

Udział w konkursach, turniejach Zachowaj trzeźwy umysł II Świętokrzyski Turniej Matematyczny

Akcje: „Warto być dobrym”, „Cała szkoła czyta dzieciom”

Rok III miejsce w konkursie powiatowym "My zmieszanych odpadów nie wyrzucamy - segreguj razem z nami: butelki typu PET, butelki ze szkła oraz papier".

VIII Wojewódzki Konkurs Młodych Twórców Poezji: „Poezja – ogród naszych marzeń”. Wyróżnienie K. Łasisz Konkurs "Do szopy hej pasterze" I miejsce zajęła Eliza Wróblewska, a wyróżnienie otrzymał Franciszek Kończak.

Wojewódzki Konkurs "Strofy o Ojczyźnie” Wiktoria Złomek, Anita Czekaj, Kinga Złomek Wojewódzki konkurs „Zdrowe zęby, mocne kości, bo w mym życiu mleko gości”

Średnie wyniki sprawdzianów PSP w Starej Słupi w latach ROK SZKOLNYPSP w STAREJ SŁUPIGMINA N. SŁUPIAPOWIAT KIELECKIWOJ. ŚWIĘTOKRZ. OG Ó LNOPOLSKIE 2006/ ,09 23,9925,3626,0326,6 2007/ ,19 23,9525,3025,6625, / ,00 19,6021,7322,1222, / ,67 21,1623,7724,1824, / ,00 22,9324,4124,8425, / ,00 19,9221,8922,3322,75

Średnie wyniki sprawdzianów PSP w Starej Słupi w latach (wyniki szkoły, gminy i powiatu kieleckiego)

Średnie wyniki sprawdzianów PSP w Starej Słupi w latach (wyniki szkoły, woj. świętokrz. i kraju)

Program pilotażowy „Edukacja przez szachy w szkole” od roku szkolnego 2013/14 w Szkole Podstawowej w Starej Słupi ZASADY REALIZACJI PROGRAMU W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM 1. wprowadzą w co najmniej jednej pełnej klasie co najmniej jedną godzinę obowiązkowych zajęć szachowych na co najmniej dwa lata, najlepiej od pierwszej klasy, 2. będą to obowiązkowe zajęcia całej klasy a nie kółko dla chętnych, 3. na świadectwie będzie ocena z szachów, Celem projektu jest zwiększenie umiejętności matematycznych polskich uczniów. Szczególnie w zakresie logiki, orientacji przestrzennej, myślenia analitycznego, rozwiązywania problemów oraz kształtowania ważnych cech osobowości; jak odpowiedzialność, koncentracja, intuicja.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Starej Słupi wprowadza innowację pedagogiczną Podstawowe informacje o projekcie: Innowacyjny Program Nauczania Interdyscyplinarnego Projekt będzie realizowany od r. i obejmie klasy IV-te w roku szkolnym 2013/14 oraz w roku 2014/2015 aż do zakończenia II etapu edukacyjnego. Zajęcia matematyczne, przyrodnicze, komputerowe i techniczne w oparciu o Innowacyjny Program Nauczania Interdyscyplinarnego odbywać się będą w ramach obowiązkowych zajęć edukacyjnych realizowanych w szkole z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy dydaktycznych. W ramach projektu szkoła otrzyma bogate wyposażenie techniczno – dydaktyczne do prowadzenia eksperymentów i doświadczeń między innymi (interfejsy z oprogramowaniem, laptopy, mikroskop cyfrowy, kamerę cyfrową, zestawy uczniowskie do prowadzenia doświadczeń, czujniki pomiarowe) wartość otrzymanego sprzętu to około ,00zł. Ponadto wszyscy nauczyciele przedmiotów matematyczno – przyrodniczych, informatycznych i technicznych zostaną przeszkoleni w zakresie obsługi otrzymanego sprzętu oraz przygotowani do prowadzenia zajęć w oparciu o IPNI z zastosowaniem aktywizacyjnych metod pracy.

Dziękujemy za uwagę Zapraszamy na stronę