JAKUB JAGIEŁŁO. CO TO JEST ?  Coaching jest partnerską współpracą z klientami w prowokującym do myślenia i kreatywnym procesie, który inspiruje ich.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty psychologiczne
Advertisements

DZIECI SKRZYWDZONE Jak im pomóc?
Zarządzanie transakcyjne czy przywództwo transformacyjne?
Coaching 2012 Jak dostosować funkcję HR do możliwych scenariuszy rozwoju coachingu w Polsce i na świecie?
Coaching dla innowacyjnych firm
Prawa Dziecka Co to są prawa???
Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej (Program LLP – Leonardo da Vinci). Projekt i jego treść odzwierciedlają jedynie stanowisko.
E-Portfolio.
dr Anna Okońska-Walkowicz Warszawa, r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
1.
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu.
Jak być własnym szefem?.
Senior Life Coaching Czy starych drzew się nie przesadza?
Organizacja i zarządzanie firmą
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Prowadzący: mgr Konrad Schroeder
MISJA: UMOŻLIWIĆ JAK NAJSZERSZYM RZESZOM LUDZI CZERPANIE RADOŚCI Z UPRAWIANIA SPORTU, POPRZEZ: PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH SPRZEDAŻ
Kreatywny nauczyciel – nauczyciel z wyobraźnią
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
dr hab., prof. UW Barbara Tryjarska
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Lilianna Kupaj Master Coach ICI Trener Transforming Communication
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
Szkolenie dla opiekunów Centów
Dla Zasadniczej Szkoły Wielozawodowej w Obornikach Śląskich
Zarządzanie pracownikami Działu Reklamacji
w praktyce pedagogicznej
Usługi Enterprise Europe Network
Co chcieliśmy osiągnąć?
Projekt „Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć” - perspektywa partnera realizującego działania i dyrektora szkoły.
Zmiany w procesie mianowania Koordynatora
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
Planowanie własnej przyszłości
Wolontariusz - cenny talent z doświadczeń Fundacji Rozwoju Wolontariatu w Lublinie 15 września 2014 r. frw.org.pl Zdzisław Hofman.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Plan Daltoński w przedszkolu
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
AQOR- Wzmocnienie jakości orientacji zawodowej 1 Podnoszenie kompetencji doradców zawodowych - efekty prac uczestników Seminarium otwierającego projekt.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Coaching i tutoring W stron ę nowoczesnej pracy dydaktycznej  W naszym gimnazjum realizowany jest projekt „Coaching i Tutoring – w stron ę nowoczesnej.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Czy wiesz, że jako uczeń i człowiek masz określone prawa? a) tak b) nie c) brak odpowiedzi
PORADNICTWO ZAWODOWE Zapraszamy na wędrówkę po świecie poradnictwa zawodowego.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Piotr Domaradzki F.S. PRAXE
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH
Obserwacja wybranych uczniów
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Akademia umiejętności kierowniczych z wykorzystaniem coachingu
Co chcieliśmy osiągnąć?
Podstawy edukacji coachingowej
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Zapis prezentacji:

JAKUB JAGIEŁŁO

CO TO JEST ?

 Coaching jest partnerską współpracą z klientami w prowokującym do myślenia i kreatywnym procesie, który inspiruje ich do maksymalizacji osobistego i zawodowego potencjału.

 Coaching jest interaktywnym procesem, który pomaga pojedynczym osobom lub organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania. (...)  Dzięki coachingowi klienci ustalają konkretniejsze cele, optymalizują swoje działania, podejmują trafniejsze decyzje i pełniej korzystają ze swoich naturalnych umiejętności.

 lqI lqI

 Coaching to podróż w głąb siebie, to odnajdywanie możliwości i sposobów przemieszczania się z punktu A do punktu B.  Coaching jest wyprawą w poszukiwaniu motywacji do działania, poszukiwaniu siły do zmiany, do pokonania przeszkód, które zatrzymują Cię w Twojej drodze.  Coaching to podróż na Wyspę Skarbów. Tą Wyspą jesteś Ty sam a Skarbem jest Twój potencjał, Twoje umiejętności, Twoje mocne strony, wartości, cele, Twoje marzenia, Twoja świadomość, Twoje poczucie własnej wartości, Twoje pragnienia, Ty.  Coach jest przewodnikiem w tej podróży.  Źródło:

1. Wybierz jeden temat 90-min zajęć, jakie planujesz poprowadzić dla studentów w najbliższym czasie, 2. Zastanów się, jakich 5 głównych wniosków może płynąć z tej wiedzy, 3. Pomyśl nad metaforą dotyczącą tego tematu (narysuj, opisz ją). 4. Opracuj zestaw pytań, które można zadać studentom, po pokazaniu metafory.

 Kodeks etyczny coacha podkreśla partnerstwo relacji coachingowej  Relacja uczeń-nauczyciel różni się od takiej zależności, ponieważ uczeń „podlega” nauczycielowi co utrudnia zbudowanie „czystej” relacji coachingowej, gdzie coachee w pełni ufa swojemu coachowi i otwiera się przed nim.  Wieź pomiędzy uczniem a nauczycielem można wzmocnić poprzez zastosowanie wybranych kompetencji coachingowych.