Zasady gromadzenia i przechowywania dokumentacji projektów realizowanych przez Urząd Miasta Poznania Agnieszka Górczewska Oddział Programów i Funduszy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Advertisements

Dział Zasobów Archiwalnych
Przekazywanie akt do Archiwum UMK
SYSTEM KANCELARYJNY.
T: System Kancelaryjny.
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
System kancelaryjny.
PRZECHOWYWANIE PISM..
Wskazówki dotyczące przechowywania dokumentacji w IBL PAN
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego MGPiPS Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej RAPORTOWANIE ZPORR.
Pozytywne doświadczenia współpracy organizacji pozarządowych z samorządem miasta Przemyśla Konferencja inaugurująca Działalność Powiatowych Rad Organizacji.
EWALUACJA PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
Monitoring i sprawozdawczość ZPORR
zgodności organizacji bibliotek z arkuszem organizacji
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NIERPAWIDŁOWOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTÓW Kielce, 9 lipca 2007 r.
1 Wytyczne w sprawie formy składania wniosków o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Prowadzenie dokumentacji
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Rozdzielanie i załatwianie spraw
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy pn. Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław, 10 grudnia 2007r. INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA komponentu.
Systemy Kancelaryjne ..
Po zakończeniu budowy inwestor powinien, zależnie od nałożonych w pozwoleniu na budowę obowiązków zgłosić obiekt do użytkowania albo uzyskać pozwolenie.
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
Prezentacja na Side Event, Barcelona
PROGRAM WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA-BIAŁORUŚ-UKRAINA Projekty parasolowe RAPORTOWANIE Rzeszów, r.
Zgłaszanie prac geodezyjnych
PROCEDURA SKŁADANIA WNIOSKU O PŁATNOŚC Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU INTERREG IIIA CZECHY - POLSKA USTROŃ - 28.X.2005.
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
Narada z przedstawicielami komend wojewódzkich PSP, szkół PSP oraz CMP odpowiedzialnymi za archiwizację dokumentacji Częstochowa, dnia maja 2015.
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
KROK PO KROKU PRZEDSTAWIAMY W JAKI SPOSÓB MOŻNA POZYSKAĆ ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ STUDENCKĄ I ZASADY ICH WYDATKOWANIA FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH.
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
Rodzaje dokumentów biurowych
Rejestrowanie i znakowanie pism przychodzących i wychodzących
Zainwestujmy razem w środowisko Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Z a i n w e s t u j m y r a z e m w ś r o d o w i s k o Kontrole.
Collegium Mazovia w ZUS Prezentacja ramowego planu wizyt studentów w Oddziale ZUS w Siedlcach Siedlce, 27 listopada 2015.
Planowanie, finansowanie i rozliczanie projektów w organizacjach polonijnych. Moskwa, 2-3 listopada 2012 rok.
Instrukcja Kancelaryjna i Wykaz Akt Uniwersytetu Jagiellońskiego
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Wartość projektów dofinansowanych z UE – realizowanych przez Zarząd Dróg Miejskich Wartość całkowita podpisanych umów – ,50 zł Dofinansowanie.
Prezentacja wyników zawartych w Rocznym sprawozdaniu audytowym Departament Wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego 01 Mój region w Europie.
Sprawozdawczość Poznań, 8 Marca 2007 r.. Sprawozdawczość Rozporządzenie nr 1260/1999/WE z dnia 21 czerwca 1999 r. ustanawiające przepisy ogólne w sprawie.
Procedura Finansowo - Księgowa w UMP. ZAKŁADANIE KONTA Wniosek o otwarcie konta dochodowego i wydatkowego dla projektu przekazywany jest do Wydziału Finansowego.
Podsumowanie współpracy Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Miasta Poznania z Organizacjami Pozarządowymi na 2011 rok.
TECHNIK ADMINISTRACJI Czas trwania nauki: 2 lata.
Oznaczanie i promocja projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata Regionalny Program.
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
Praktyki studenckie w ZUS
Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum
Instrukcja kancelaryjna – jej znaczenie i zasady opracowania
Podstawowe definicje związane z archiwizacją dokumentacji
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Rozliczenie projektu.
Przekazywanie teczek akt personalnych do archiwum
Rodzaje systemów kancelaryjnych
Prezentacja systemu eDokumenty
Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
SPOTKANIE PARTNERSTW NA RZECZ ROZWOJU WARSZAWA 24 LISTOPADA 2004
ARCHIWIZOWANIE I NISZCZENIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Łączenie pism w sprawy, pisma nie tworzące akt spraw
Porządkowanie akt osobowych studentów i pracowników
Zarządzanie projektem EFS
Postępowanie z dokumentacją, której upłynął czasookres przechowywania
Realizacja projektów – etap podpisania umowy o dofinansowanie projektu
FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH i DOKTORANCKICH
Zapis prezentacji:

Zasady gromadzenia i przechowywania dokumentacji projektów realizowanych przez Urząd Miasta Poznania Agnieszka Górczewska Oddział Programów i Funduszy Europejskich 6 listopada 2008

Zarządzenie Prezydenta Miasta Poznania z dnia 15 września 2008 nr 34/2008/K

Był sobie projekt: Tytuł projektu: „Klub Kierownika Projektu” Projekt dofinansowany z PO KL Czas trwania projektu

Kierownikiem projektu został: Pan Marian Pan Marian pracuje w Urzędzie Miasta Poznania w Wydziale Rozwoju Miasta w Oddziale Programów i Funduszy Europejskich

sprawy w projekcie będą miały nr: RoM.IV/ /08 Symbol wydziału merytorycznego Symbol klasyfikacyjny Nr podteczki- projektu Nr sprawy Rok założenia podteczki Pan Marian zakłada podteczkę projektu w Wydziale Rozwoju Miasta

Sprawy w 2009 mogą mieć nr: RoM.IV/ /09 Ale mogą mieć także nr: RoM.IV/ /09 Pan Marian zakłada także podteczkę projektu w następnych latach

Wydziały prowadzące obsługę projektu zakładają swoje podteczki o tym samym symbolu klasyfikacyjnym Np. Wydział Finansowy – Fn.I/ /08

Tytuł podteczki powinien zawierać hasło klasyfikacyjne oraz nazwę projektu wraz z określeniem czasu trwania ujęte w nawiasie kwadratowym 0730 Fundusze unijne [Klub Kierownika Projektu ]

W przypadku gdy projekt jest dofinansowany z różnych źródeł dofinansowania o właściwym zakwalifikowaniu teczki decyduje kierownik projektu w uzgodnieniu z Wydziałem Rozwoju Miasta

W spisie spraw podteczki prowadzonej przez kierownika projektu powinny być rejestrowane wszystkie pisma dotyczące projektu (wniosek, umowa o dofinansowanie, umowy z wykonawcami, umowy z pracownikami, korespondencja dotycząca projektu, sprawozdania, wnioski o płatność, aneksy itp.)

Kierownik projektu odpowiedzialny jest za zachowanie kompletności podteczki projektu i przekazanie jej z obowiązującymi w UMP zasadami archiwizacji akt. Pan Marian prowadzi pełną dokumentację projektu!!!

Kierownik przechowuje: 1. oryginały dokumentów wytworzonych i wpływających w toku realizacji projektu 2. kopie poświadczone za zgodność, których oryginały będą gromadzone w komórkach macierzystych w wydziałach zgodnie z podziałem zadań Pan Marian rejestruje sprawy napływające w ramach projektu, a także gromadzi kopie dokumentów wytworzonych w Wydziale Finansowym, Biurze Zamówień Publicznych itp.

Archiwizacja dokumentów projektowych

Cała dokumentacja projektu jest przechowywana w Wydziale Rozwoju Miasta. Pan Marian porządkuje i przechowuje ją przez 1 rok od zakończenia projektu Skończył się projekt

Pan Marian w oparciu o zasady archiwizacji UMP przekazuje akta do Archiwum Zakładowego Po upływie 1 roku dokumentację przekazuje się do Archiwum Zakładowego UMP

BE – 10 - dokumenty przechowywane przez 10 lat i po ekspertyzie przekazane do likwidacji A – przechowywanie wieczyste Kwalifikacja archiwalna tych dokumentów – BE – 10 Wyjątek – Wniosek, umowa o dofinansowanie, sprawozdania roczne i końcowe - kat. arch A

Pan Marian przed przekazaniem akt do archiwum wyłącza z dokumentacji wniosek, umowę o dofinansowanie, sprawozdanie za 2008, 2009 i 2010 oraz sprawozdanie końcowe. Porządkuje je jako materiały archiwalne kat. arch. A i odnotowuje to w spisie spraw podteczki projektu. Pozostałe dokumenty przekazuje do zdania z kat.arch. BE-10

Zasady porządkowania i przekazywania akt do archiwum odbywają się na zasadach określonych w instrukcji archiwalnej Zarządzenie Prezydenta Miasta z dnia 25 września 2006 w sprawie organizacji i zakresu działania Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Poznania nr 62/2006/K

W przypadku projektów realizowanych przez UMP, w których współuczestniczą partnerzy zewnętrzni (MJO, NGO’s) za prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, w zakresie objętym ich udziałem, w tym oryginałów odpowiedzialni są partnerzy zewnętrzni

Symbol klasyfikacyjny Hasło klasyfikacyjneKategoria arch. 0730Fundusze unijneBE Programy i inicjatywy wspólnotowe BE Programy krajoweBE Inne źródła zewnętrzneBE-10

Pan Marian zakończył realizację projektu, przekazał dokumenty do archiwum i teraz może zabrać się do pracy nad nowym projektem Dziękuję za uwagę :)