MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Komunikacja interpersonalna
Po co nam… Matematyka…? Kamila Reszczyńska i Małgorzata Jadczuk.
AUTOPREZENTACJA.
TEMPERAMENT.
Zarządzanie projektami partnerskimi
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
TYPY TEMPERAMENTALNE - CHARAKTERYSTYKA
Proces zjednoczenia się osób, grup, instytucji, państw. Tworzenie z nich jednego, jednolitego organizmu, który później wspólnie współpracuje. Integrowanie.
AUTOPREZENTACJA mgr ANNA SIEDLECKA.
Podsumowanie głównych założeń projektu Enable i wnioski z jego realizacji Prezentowane przez:Gillian Broadhead.
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych między lekarzem a pacjentem
Metodologia Ekonomii Eksperymentalnej Na podstawie tekstu dr T. Kopczewskiego Czy studia ekonomiczne obniżają kapitał społeczny.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Prowadzący: mgr Konrad Schroeder
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Ocenianie kształtujące
zarządzaniu projektami
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Pt: „Czy jesteś asertywny” Opracowała mgr Agata Kwaśniewska
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Konflikt – analiza wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach. mgr Anna Szyszkowska.
Klubie ludzi mówiących płynnie r. Podsumowanie roku akademickiego w:
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
O korzeniach i skrzydłach…
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
Jak wybrać zawód?.
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Idea oceniania kształtującego
Umiejętność komunikowania się i pracy zespołowej
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
KIEROWANIE WŁASNYM ROZWOJEM – WARUNEK SUKCESU ŻYCIOWEGO
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
Decyzje edukacyjno-zawodowe uczniów szkół gimnazjalnych Warszawa, 14 września 2015.
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Metody komunikowania się.
8 zasad postępowania lidera
GOTOWOŚĆ DZIECKA DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE – ROLA RODZICA Nauka doprowadza do takiej atomizacji wiedzy, że człowiek będzie niedługo wiedział wszystko.
Krok 2. Moje zasoby – w czym jestem dobry?
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
MODUŁ 1 TEMAT 3 POZIOM 2 Budowanie relacji. Silne relacje pomagają ludziom współpracować i osiągać wspólnie cele, zarówno te indywidualne, jak i grupowe.
oprac. Karolina Sobierska, Iwona Nowak
MODUŁ 2 TEMAT 1 POZIOM 1 Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
MODUŁ 3 TEMAT 2 POZIOM 1 i 2 Podejmowan ie decyzji.
Przyjaciel najcenniejszy dar
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 1 Dzielenie się pomysłami.
Moduł 5 Temat 2 Poziom 2 Rozwiązywan ie problemów.
Ewangelizacja częścią życia człowieka wiary
7 Nawyków – mapa wdrożenia
IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH
Doradzamy - wybieramy zawód
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
MERCURE WROCŁAW CENTRUM RECEPCJONISTA/KA
DORADCA AGROTECHNICZNY Z CIEKAWĄ OSOBOWOŚCIĄ
Przyjaciele Zippiego Program realizowany przez wychowawcę Agnieszkę Kuciej.
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Cechy dobrej prezentacji
Opracowała: Ewa Wierzba Gimnazjum im
Zapis prezentacji:

MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi

Analityczni Lubią porządek i struktury Są schludni i poukładani w pracy Dokładni Powściągliwi Myślący logicznie Kierujący Dążący do kontrolowania innych Niezależni Lubiący wyzwania Zdeterminowani Decyzyjni Przyjacielscy Lubią nieformalne relacje Otwarci, budują zaufanie Relacje mają dla nich duże znaczenie Lubią pomagać, są życzliwi Cierpliwi Ekspresywni Pełni entuzjazmu Lubią być w centrum uwagi Lubią przyjacielską atmosferę Otwarci Kreatywni KTÓRY TYP OSOBOWOŚCI OPISUJE CIEBIE?

W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają swój typ osobowości i jego wpływ na pracę z innymi Zidentyfikują, jak każdy typ osobowości wpływa na współpracę Poznają sposoby, jak określić każdy typ osobowości, by umożliwić lepszą współpracę

CZYM SĄ NASZE MOCNE STRONY I OBSZARY DO ROZWOJU?

POSTAWY I ZAPRZECZENIA

Język – to, co mówimy i w jaki sposób to robimy Mowa ciała – nasze gesty, postawa, ruchy Interakcja – w jaki sposób pracujemy z innymi Styl pracy – w jaki sposób realizujemy zadania JAKIE CECHY OKREŚLAJĄ NASZ TYP OSOBOWOŚCI?

JęzykMowa ciałaInterakcjaStyl pracy KierującyAGLN PrzyjacielscyBHIO EkspersywniCEJP AnalityczniDFKM PERSONALITY CLUE CARD ANSWERS

PODSUMOWANIE – TEMATY DO REFLEKSJI Zrozumienie typów osobowości pomaga we współpracy i prowadzeniu zespołu. Poznaj swój typ osobowości i jego wpływ na innych Uważnie słuchaj i poznaj inne style osobowości Pomóż każdemu używać jego mocnych stron Szukaj okazji do pomocy Poszukuj możliwości skorzystania z każdego typu osobowości

CO ZAMIERZASZ ROBIĆ INACZEJ?