Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Wybrane inwestycje infrastrukturalne w zakresie transportu szynowego w województwie wielkopolskim Janusz Górny Polityka przestrzenna a transportowa.
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
PARK MIEJSKI W SZCZECINKU
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
"Potencjał inwestycyjny węzłów integracyjnych – obecne i przyszłe projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w Gminie Miasta Gdańska Dzięki bezzwrotnym.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim 3 stycznia 2006 r.
Miasto publiczne – miasto prywatne
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO (MPZP.)
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
powierzchni reklamowych
   Praca dyplomowa inżynierska
NOWY DWORZEC AUTOBUSOWY w Tarnowskich Górach
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Dominik Jaśkowiec Radny Miasta Krakowa
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Plac Długosza.
Ośrodki usługowe w Gdańsku I 28 stycznia 2016 I. 1.SUiKZP Analizy usług – stan istniejący 3.Ośrodki usługowe 4.Założenia do nowego SUiKZP.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Nieruchomość inwestycyjna w Dąbrowie Górniczej 22,1 ha
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Rewitalizacja Parku Książąt Pomorskich „A” w Koszalinie Gmina-Miasto Koszalin Szczecin, marzec 2010r.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2011 ROK. Nowe uwarunkowania wynikające z ustawy o finansach publicznych nowa uchwała: WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA na lata.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Plan finansowy programu
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Helu
„ JUNIKOWO - PÓŁNOC ” PROJEKT
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Kwota dofinansowania: ,54 PLN
ALMADA – dobre praktyki transportowe
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Zapis prezentacji:

Prezentacja projektu

Usytuowanie inwestycji:

Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo. Podstawowe dane techniczne: długość trasy ca 2500 m, długość peronów m, przystanki na trasie : Os. Lecha, Piaśnicka, Kurlandzka, Centrum Handlowe M1, Szwajcarska, pętla Franowo. Przebieg trasy jest zgodny z zapisami zawartymi w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Poznania opracowanym przez Miejską Pracownię Urbanistyczną Urzędu Miasta Poznania.

Cele projektu: Połączenie nowej zajezdni na Franowie z istniejąca siecią tramwajową, Poprawa i rozwój funkcjonowania infrastruktury technicznej, Poprawa sprawności całego systemu komunikacji publicznej w Poznaniu, co przyczyni się do polepszenia obsługi pasażerskiej związanej z EURO 2012, Obsługa komunikacyjna terenów położonych wzdłuż ul. Piaśnickiej i ul. Kurlandzkiej oraz centrum handlowego M1 i IKEA poprzez szybkie i bezkolizyjne połączenia komunikacją szynową przedmiotowych rejonów z centrum miasta.

Finansowanie zadania Szacunkowy koszt całkowity: zł Budżet Miasta Poznania zł UE/WRPO zł * * Zgodnie z Umową o dofinansowanie z dnia r.

Wizualizacja przystanku podziemnego przy ul. Piaśnickiej

Projektowany węzeł rozjazdowy Os. Lecha (obecnie pętla Os. Lecha)

Projektowana pętla tramwajowo- autobusowa na Franowie (widok od strony ul. Folwarcznej)